هزینه های استانی برای آموزش فراگیر با میلیون ها باقیمانده پایان می یابد

نوا اسکوشیا 15 میلیون دلار در بودجه امسال برای حمایت از آموزش فراگیر در مدارس دولتی استان در نظر گرفته است اما هزینه با میلیون ها دلار باقیمانده متوقف خواهد شد.

وزارت آموزش و پرورش می گوید برخی از برنامه های هزینه های آن توسط بیماری همه گیر COVID-19 بهم خورده است. سخنگوي به عنوان مثال به توسعه حرفه اي و ساير آموزش هاي متوقف شده اشاره كرد.

ویولت مک لئود گفت که استان “انتظار دارد” حدود 11.5 میلیون دلار هزینه کند و بیش از 3.5 میلیون دلار باقی بماند. این بخش هنوز به س Cالات CBC درمورد اینکه چه مقدار از این 11.5 میلیون دلار در حال حاضر هزینه شده و سرنوشت هر پولی که در پایان سال مالی باقیمانده باشد ، پاسخ نداده است.

نوا اسکوشیا در پاسخ به سال 2018 ، برای هر دو سال گذشته 15 میلیون دلار برای آموزش فراگیر پیش بینی کرده است گزارش از کمیسیون آموزش فراگیر. بیشتر هزینه های سال های گذشته برای استخدام کارمندان پشتیبانی تخصصی مانند آسیب شناسان زبان گفتار ، دستیارهای آموزشی و مشاوران راهنمایی هزینه شده است.

پارسال 173 موقعیت جدید به سیستم اضافه شد، و 191 سال قبل اوت امسال ، زاک چرچیل ، وزیر آموزش و پرورش گفت حدود 85 استخدام آموزش فراگیر جدید برای ماه سپتامبر انجام شده است. بعضي از استخدام ها به منظور فرصت ارزيابي دانش آموزان به معلمان و مديران مدرسه موكول شد ، پيش بيني نيازهاي مختلف و يا شكاف هاي گسترده تر ممكن است در نتيجه تعطيلي بهار در طي موج اول COVID-19 بوجود آمده باشد.

زاک چرچیل ، وزیر آموزش و پرورش نوا اسکوشیا ، گفت که استخدام در این سال با سرعت کمتری انجام شد تا بتواند زمان خود را برای ارزیابی تأثیرات تعطیلی مدرسه COVID-19 در بهار اختصاص دهد. (کریگ پیزلی / CBC)

هفته گذشته ، چرچیل به خبرنگاران گفت که هنوز تصمیم گیری ها باید انجام شود.

چرچیل گفت: “ما به پایان اولین دوره ارزیابی خود می رسیم ، بنابراین باید مدتی را صرف بررسی نیازهای سیستم از منظر داده ها کنیم و ببینیم که چه پشتیبانی های اضافی مورد نیاز است.”

دپارتمان وی پیگیری کرد و گفت برخی از استخدامهای آموزش فراگیر اضافی از تابستان به پایان رسیده است و مجموع آنها به بیش از 100 رسیده است ، اما همچنین تصدیق کرد که هزینه ها از برنامه اولیه کمتر است.