نوا اسکوشیا روز دوشنبه 8 مورد جدید COVID-19 را گزارش کرد

نوا اسکوشیا روز دوشنبه هشت مورد جدید COVID-19 را گزارش می کند که دو مورد مربوط به مدارس است که روز یکشنبه اعلام شده است.

یک مورد در مدرسه ابتدایی Ian Forsyth در دارتموث شناسایی شد. سه مورد جدید دیگر در منطقه مرکزی کشف شده است و همه مربوط به موارد گزارش شده قبلی است.

مورد دیگر مبتنی بر مدرسه در مدرسه برویک و منطقه در دره آناپولیس بود. یک مورد جدید دیگر نیز در منطقه غربی وجود دارد که شامل دره ، ساحل جنوبی و جنوب غربی نوا اسکوشیا است. این مربوط به سفر خارج از آتلانتیک کانادا است.

دو مورد باقیمانده در منطقه شرقی است که شامل کیپ برتون و مناطق آنتیگونیش و گیسبورو است. یکی مربوط به سفر به خارج از آتلانتیک کانادا است و پرونده دیگر در دست بررسی است.

نخست وزیر استیون مک نیل روز دوشنبه در یک خبر گفت: “ما می دانیم که این ویروس می خواهد گسترش یابد ، اما همچنین می دانیم که اگر از راهنمایی های بهداشت عمومی پیروی کنیم ، می توانیم آن را مهار کنیم.”

“این بسیار مهم است که همه مسافرت های غیر ضروری را محدود کنند ، از محدودیت های تجمع در منطقه خود پیروی کنند ، ماسک بزنند ، تماس های اجتماعی را محدود کنند ، فاصله اجتماعی را تمرین کنند ، در صورت عدم احساس خوب در خانه بمانند و دست های خود را بشویند.”

هر دو مدرسه ابتدایی Forsyth و مدرسه Berwick و District به دلیل تمیز کردن و ردیابی تماس تا روز پنجشنبه بسته خواهند ماند. هر گونه تماس نزدیک از بهداشت عمومی خواهد شنید و به شما توصیه می شود خود را منزوی کنید و آزمایش کنید.

یادگیری در خانه در حین تعطیلی انجام می شود ، و به روزرسانی آن در روز چهارشنبه انجام می شود.

اکنون 90 مورد فعال شناخته شده در استان وجود دارد. هیچ کس با این ویروس در بیمارستان بستری نیست.

دکتر رابرت استرانگ ، رئیس ارشد پزشکی نوا اسکوشیا ، می گوید مردم باید اقدامات بهداشت عمومی را دنبال کنند تا تعداد پرونده ها دوباره افزایش پیدا نکند. (ارتباطات نوا اسکوشیا)

دکتر رابرت استرانگ ، مدیر ارشد پزشکی استان ، گفت: “طی چند روز گذشته ، تعداد پرونده ها کاهش یافته است. گرچه این خبر خوبی است ، اما این بدان معنا نیست که COVID-19 دیگر خطری ندارد.” ، در انتشار گفت.

“اگر همه اقدامات بهداشت عمومی را دنبال نکنیم ، به راحتی می توانیم در مواردی جهش داشته باشیم.”

موارد جدید در میان هزار و 242 آزمایش انجام شده در آزمایشگاه های سازمان بهداشت نوا اسکوشیا در روز یکشنبه کشف شد.

این استان از ماه مارس تاکنون 200253 آزمایش را به پایان رسانده است.

سازمان بهداشت در هفته های اخیر در مورد دو تماس احتمالی در دو پرواز ایر کانادا به سیدنی مشاوره داده است. لیست کاملی از مواجهه در استان را می توان در اینجا یافت.

موارد در استانهای اقیانوس اطلس

نیوفاندلند و لابرادور روز دوشنبه اعلام کردند که حداقل تا یک ماه دیگر به حباب آتلانتیک ملحق نخواهند شد. این بدان معناست که هر کسی که از نوا اسکوشیا ، نیوبرانزویک و جزیره پرنس ادوارد وارد شود باید 14 روز به انزوا خود ادامه دهد.

PEI روز پنجشنبه اعلام کرد که محدودیت های سفر آن در منطقه حداقل تا 21 دسامبر برقرار است.

آخرین شماره از استان های اقیانوس اطلس عبارتند از:

  • نیوفاندلند و لابرادور روز دوشنبه هیچ مورد جدیدی گزارش نکردند و 28 مورد فعال دارند.
  • نیوبرانزویک روز دوشنبه دو مورد جدید را گزارش کرد و 81 مورد فعال دارد. سه نفر در بیمارستان بستری شده اند از جمله دو نفر تحت مراقبت های ویژه هستند.
  • PEI چهار مورد جدید را روز دوشنبه گزارش کرد و 14 مورد فعال دارد. منبع شیوع فعلی ناشناخته است ، بنابراین استان محدودیت های گسترده ای را روز دوشنبه ایجاد کرد. تمام سالن های ورزشی ، کتابخانه ها ، سالن های بینگو و کازینوها حداقل به مدت دو هفته تعطیل و رستوران ها به دلیل صرف غذا در محیط های داخلی بسته خواهند شد.

علائم

هر کسی با یکی از علائم زیر باید به وب سایت خود ارزیابی COVID-19 مراجعه کند یا با شماره 811 تماس بگیرد:

  • تب.
  • سرفه یا بدتر شدن سرفه قبلی.

همچنین از کسی که دارای دو یا بیشتر از علائم زیر است می توان به وب سایت مراجعه کرد یا با شماره 811 تماس گرفت:

  • گلو درد.
  • سردرد
  • تنگی نفس.
  • آبریزش بینی.