نظرسنجی دانش آموزان مسائل بهداشت روان را در UPEI روشن می کند

یک نظرسنجی از دانشجویان در UPEI تصویری هوشیارانه از عوارضی که همه گیر COVID-19 بر سلامت روان و پیشرفت تحصیلی آنها وارد کرده است ، نشان می دهد.

تقریباً دو سوم دانش آموزانی که به نظرسنجی داوطلبانه پاسخ دادند ، بیشتر با مشکلات بهداشت روانی دست و پنجه نرم کردند و 11 درصد اظهار داشتند که افکار مربوط به خودکشی را داشته اند.

کالی راس ، مسئول بهداشت روان و بهداشت اتحادیه دانشجویی UPEI ، گفت: “نتایج بسیار نگران کننده ای بود.” “این واقعاً مشهود است که دانش آموزان در تلاش هستند.”

در مجموع ، 1131 دانشجو به نظرسنجی پاسخ دادند که توسط اتحادیه دانشجویی از 2 نوامبر تا 9 نوامبر انجام شد. (طبق وب سایت دانشگاه ، تعداد دانشجویان تقریباً 5000 نفر بود) درصد این تعداد.)

اگرچه 63 درصد از دانشجویان پاسخ دادند که بیشتر با مشکلات بهداشت روان دست و پنجه نرم می کنند ، فقط 13.7 درصد از حمایت های دانشگاه استفاده کرده اند. بسیاری گزارش دادند که نمی دانند از کجا یا چگونه به این خدمات دسترسی پیدا کنند.

کالی راس ، مسئول بهداشت روان و سلامتی اتحادیه دانشجویی ، می گوید که آنها دسترسی بهتر به مشاوره بهداشت روان را برای دانشجویان توصیه می کنند. (برایان هیگینز / CBC)

دانشجویان کالج دامپزشکی آتلانتیک از وجود مانع اضافی در دسترسی به خدمات بهداشت روان خبر دادند و گفتند که خدمات مشاوره خارج از برنامه تعیین شده روزانه از 8:30 صبح تا 4:30 بعد از ظهر در دسترس نیستند.

این بررسی نشان داد دانشجویان در سراسر دانشگاه UPEI می گویند که آنها با بارهای سنگین تر ، افزایش هزینه ها و ترس از موفقیت تحصیلی پایین تر به دلیل تغییر به یادگیری آنلاین در طی همه گیری ، دست و پنجه نرم می کنند.

ملاک ناصر ، نایب رئیس اتحادیه دانشجویی گفت: “برقراری ارتباط با همسالان و اساتید در یک کلاس آنلاین دشوارتر است.”

“شما آن قطعه مشارکت را از دست داده اید.”

هزینه های غیرمنتظره برای کلاس های آنلاین

ناصر گفت دانش آموزان هزینه های بیشتری را برای سرویس های داده آنلاین در خانه های خود پرداخت می کنند و حتی برخی مجبورند تبلت ها و لپ تاپ های جدید بخرند تا با شرایط فنی یادگیری آنلاین همگام شوند. در خانه های مشترک دانشجویی ، ظرفیت Wi-Fi به سادگی در پذیرش چندین دانشجو در خانه نیست.

بعضی از سخنرانی های آنلاین سه ساعت طول می کشد. در یک محیط کلاس که تعامل امکان پذیر است ، بسیار خوب است. در مقابل یک صفحه نمایش ، این می تواند به توانایی تمرکز شما – و همچنین سلامت روان شما آسیب برساند.

ناصر گفت: “شما در کلاس با هم سن و سالان خود تعامل ندارید ، بنابراین دامنه توجه کوتاه تر مسئله ای است که مدرسه آنلاین باشد.”

ملاک ناصر ، نایب رئیس اتحادیه دانشجویی می گوید دانشجویان در طول سخنرانی های طولانی آنلاین با تمرکز تمرکز می کنند. (برایان هیگینز / CBC)

این بررسی نشان داد که همه گیری به ویژه برای جمعیت های در معرض خطر جامعه دانشجویی بسیار سخت بوده است.

دانشجویان بین المللی میزان بالاتری از خشونت جنسی و جنسیتی (2 درصد) را در مقایسه با دانشجویان PEI (0.4 درصد) و سایر همکلاسی های کانادایی (0 درصد) گزارش کردند.

دانشجویان بین المللی همچنین عوامل استرس زای مالی بیشتری را گزارش کردند.

راس گفت: “آنها برای بسیاری از حمایت های مالی دانشجویان داخلی که در طی همه گیری واجد شرایط بودند ، واجد شرایط نبودند.” “آنها پشتیبانی کافی ندارند.”

به گفته ناصر ، اکثر دانشجویانی که به این نظرسنجی پاسخ دادند ، تقریباً 60 درصد ، گزارش دادند که “وقتی پروفسورها با مشکل روبرو می شوند ، قابل دسترسی و انعطاف پذیر هستند”.

توصیه هایی برای دانشجویان

اتحادیه دانشجویی چندین توصیه از جمله دسترسی بهتر به مجموعه گسترده ای از مشاوره بهداشت روان ارائه داده است. رهبران دانشجویی همچنین خواستار بهبود مطالب آنلاین هستند ، از جمله رئوس مطالب واضح تر و سخنرانی های کوتاه تر و مختصر آنلاین.

نتایج این نظرسنجی در جلسه هفته گذشته سنا UPEI ارائه شد.

عبد العزیز ، رئیس UPEI در بیانیه ای که برای CBC News ارسال شده است ، گفت: “اعضای هیئت علمی و کارمندان در کنار اتحادیه دانشجویی برای حمایت از دانشجویان ما در این زمان دشوار و بی سابقه به کار خود ادامه خواهند داد.”

تعطیلات کریسمس طولانی تر شد

در تحولی دیگر در UPEI ، به دانشجویان گفته شده است که در شروع ترم زمستان یک هفته تأخیر دارند ، این دانشگاه در میان محدودیت های ناشی از همه گیری ، “سلامتی و سلامتی دانشجویان و رفاه کلی آنها” را ذکر می کند. .

دانش آموزان در اکثر برنامه ها اکنون در 11 ژانویه به یادگیری آنلاین باز می گردند.

ناصر گفت که دولت به نگرانی های اتحادیه دانشجویی در مورد افزایش فشار ناشی از تغییرات COVID-19 توجه کرده است.

“این یک حرکت کوچک است که برای دانشجویان بسیار مفید است ، زمانی که شما می دانید اتحادیه دانشجویی و دانشگاه شما در کنار هم قرار گرفتند و تصمیمی را اتخاذ کردند که قصد دارد کمی امور را برای شما آسان کند ، و شما را در ذهن خود نگه می دارد. برای دانشجویان ما مسیری طولانی را طی می کند. “

در دانشکده دامپزشکی آتلانتیک هیچ تأخیری رخ نخواهد داد ، اما دانشجویان در تاریخ 4 ژانویه به کار خود برمی گردند. برای داشتن وقت بیشتر در خانه برای دانشجویان دامپزشکی ، بسیاری از آنها کلاس ها را به صورت آنلاین برای دو هفته اول انجام می دهند.

اطلاعات بیشتر از CBC PEI