نحوه برخورد این سالن های PEI با آخرین محدودیت های COVID

آرایشگاه ها در PEI پس از شناسایی یک گروه از موارد ، در تلاشند تا از محدودیت های جدید COVID-19 که آخر هفته اعلام شد استفاده کنند.

در حالی که طبق قوانین جدید سالن ها مجاز به باز ماندن هستند – بعضی از آنها برای ارزیابی مجدد وضعیت به طور موقت تعطیل شده اند.

شاونا رایان ، صاحب Tangerine Hair and Spa ، گفت: “دوشنبه ، بسیاری از مشتریان لغو شدند.”

“حداقل 30 درصد برای کل هفته صبح روز دوشنبه لغو شده است. همه کمی از این شیوع عصبی هستند.”

علاوه بر محدودیت های جدید ، نخست وزیر دنیس کینگ و مدیر ارشد بهداشت عمومی دکتر هدر موریسون از جزایر 20-29 در منطقه پایتخت درخواست آزمایش کردند ، حتی اگر بدون علامت باشند.

شاونا رایان ، صاحب Tangerine Hair and Spa در Charlottetown ، می گوید: “من واقعاً امیدوارم که روز جمعه افتتاح شود.” (کرک پنل / سی بی سی)

این سالن در روز سه شنبه افتتاح نشد زیرا میانگین سنی کارکنان و بسیاری از مشتریان در جمعیتی افرادی که باید آزمایش شوند وجود دارد.

از 16 کارمند رایان ، 13 نفر از آنها در محدوده سنی قرار می گیرند.

رایان گفت: “ما فکر کردیم چند روز طول می کشد تا اجازه دهیم آنها آزمایش شوند و سپس روز پنجشنبه به نوعی دوباره ارزیابی کنیم.”

“من واقعاً امیدوارم که جمعه افتتاح شود.”

امیلی کوپر ، مالک مشترک استودیوی موی Prism ، قبل از اجباری شدن ماسک در مغازه ، موها را فر می کند. در حال حاضر منشور قصد دارد باز بماند. (عکاسی جسیکا دیویس)

رایان نگران بودن مشتری را درک می کند – این اولین باری است که در مورد گسترش جامعه در مورد PEI بحث می شود و در حین انتصاب نمی توان فاصله فیزیکی حفظ کرد.

وی گفت: “در حالی که ماسک موثر است اما 100٪ نیست.” “ما می خواهیم مشتریان بدانند که ما این کار را بسیار جدی می گیریم و همه تلاش خود را می کنیم تا مشتریان ، کارکنان و خانواده خود ایمن نگه داریم.”

باز ماندن

استودیوی Prism Hair در شارلوت تاون باز مانده است.

مردم عصبی هستند.– امیلی کوپر ، استودیوی موی منشور

امیلی کوپر ، مالک مشترک ، گفت: “ما چند نفر داشته ایم که اگر آزمایش خود را انجام می دهند مجبور به برنامه ریزی مجدد می شوند.”

وی افزود: “ما از مردم خواسته ایم كه به هر حال اگر علائمی داشتند وارد آن نشوند.”

روز دوشنبه این فروشگاه تعطیل است و کوپر گفت که کارکنان روز را صرف آزمایش کردند. کوپر هنوز نتوانسته است نتایج آزمایش خود را پس دهد.

وی گفت: “من کاملاً احساس امنیت می کنم ، می دانم که ما هرگونه احتیاط ممکن را انجام می دهیم.”

کوپر می گوید ، تعطیلات معمولاً اوقات شلوغی برای آرایشگاه ها است. (عکاسی جسیکا دیویس)

کوپر گفت این تجارت ماسک ها را اجباری کرده است قبل از استان.

وی گفت ، به آرایشگران آموزش دیده بهداشت مناسب آموزش داده می شود و در مورد چگونگی شیوع بیماری های عفونی اطلاعات کسب می کنند. در این سالن از مواد ضد عفونی کننده در سطح بیمارستان نیز استفاده می شود.

کوپر با بیان اینکه چند چیز تغییر کرده است ، گفت: “مردم عصبی هستند.”

وی با بیان اینکه مردم می توانند برای خرید محصولات قرار ملاقات بگذارند ، گفت: “ما به نوعی در را قفل می کنیم مگر اینکه افراد قرار ملاقات داشته باشند. بنابراین ما در آن زمان قدم نمی زنیم.”

کوپر گفت ، تعطیلات به طور معمول اوقات شلوغی برای آرایشگاه ها است و اگر هیچ شیوع دیگری وجود نداشته باشد ، انتظار دارد پایان سال جاری تفاوتی نداشته باشد.

یادآوری در مورد علائم

علائم COVID-19 می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • تب.
  • سرفه یا بدتر شدن سرفه قبلی.
  • از دست دادن احتمالی چشایی و / یا بویایی.
  • گلو درد.
  • سردرد
  • تنگی نفس.
  • خستگی شدید یا غیرمعمول
  • آبریزش بینی.

اطلاعات بیشتر از CBC PEI