نام دبیرستان سر جان A. Macdonald تغییر کرده و نشان دهنده فراگیری است

مدیر دبیرستان Sir John A. Macdonald در Upper Tantallon، NS ، می گوید این مدرسه به دلیل ایجاد محیطی فراگیرتر به ویژه برای دانش آموزان بومی تغییر نام می یابد.

مدیر دارلین فیتزجرالد روز پنجشنبه در بیانیه ای گفت: “ما باید اطمینان حاصل كنیم كه نسل های آینده ما احساس برابری و محافظت می كنند. مدرسه ما باید فضایی امن برای همه باشد ، اما مدرسه ای با این نام دانش آموزان بومی را بیگانه می كند.”

این مدرسه که در حدود 28 کیلومتری غرب هالیفاکس است ، بیش از 50 سال پیش به نام اولین نخست وزیر کانادا نامگذاری شد. اما در سالهای اخیر ، فیتزجرالد گفت که این مدرسه شروع به بررسی نقش مکدونالد در سیستم مدارس مسکونی و قانون هند در سال 1867 کرده است.

وی گفت: “این حوادث تاریخی باعث آسیب و آسیب جبران ناپذیری برای نسل بومیان کانادا شده است – هنوز هم تا امروز.”

فیتزجرالد گفت که داشتن نام سر جان A. Macdonald در مدرسه باعث شده دانش آموزان ، خانواده ها و اعضای جامعه از شرکت در رویدادهای مدرسه جلوگیری کنند و آنها احساس می کنند از جامعه طرد شده اند. (جان رابرتسون / سی بی سی)

وی گفت دانش آموزان ، خانواده ها و اعضای جامعه گفته اند که نام ساختمان آنها را از شرکت در رویدادهای مدرسه باز داشته و آنها احساس می کنند از جامعه طرد شده اند.

وی گفت: “اولویت ما هر روز ایجاد فضایی فراگیر است كه هر كسی از درهای ما عبور می كند احساس خوش آمد گویی می كند و بدون هیچ گونه س ،ال می داند كه تعلق دارد.”

“نام فعلی ما با این ارزشها همخوانی ندارد و همچنین نشان دهنده جامعه مدرسه ما نیست.”

این اولین دبیرستان در منطقه هالیفاکس نیست که نام خود را تجدید نظر می کند.

دسامبر گذشته ، دبیرستان پرنس اندرو در دارتموث ، نیویورک ، پس از اینکه یک زن سلطنتی را به مجبور کردن وی به رابطه با او در 17 سالگی متهم کرد ، تصمیم به تغییر نام گرفت. این جنجال آندرو را مجبور به کناره گیری از وظایف سلطنتی خود در نوامبر گذشته کرد.

نام این مدرسه هنوز تغییر نکرده است.

فیتزجرالد گفت که او از دانش آموزان ، والدین ، ​​کارمندان و اعضای جامعه می خواهد تا با ارائه نام های احتمالی به یک کمیته فرعی شورای مشورتی مدرسه ، به تغییر نام دبیرستان سر جان A. Macdonald کمک کنند.

نام های بالقوه باید نشان دهنده مکان یا اجتماع مدرسه ، نام شخص یا نامی باشد که نشان دهنده تنوع فرهنگی و نژادی مرکز آموزش منطقه ای هالیفاکس باشد.