مونترال زمستان امسال اولین برنامه درمان الکل خود را برای افراد بی خانمان آغاز خواهد کرد

پس از سالها حمایت و برنامه ریزی ، مونترال اولین برنامه درمان الکل با بودجه عمومی را در اوایل سال آینده آغاز می کند و از بی خانمان هایی که با اعتیاد به الکل دست و پنجه نرم می کنند استقبال می کند.

این پناهگاه در قالب یک طرح آزمایشی از تاریخ 1 ژانویه در غرفه راس در مرکز بیمارستان قدیمی سلطنتی ویکتوریا آغاز خواهد شد.

در طبقه سوم 10 تخت برای آقایان و در طبقه دوم 3 تختخواب برای خانم ها وجود دارد که برنامه ریزی می شود بعد از مرحله آزمایشی گسترش یابد.

این شهر با مشاغل Old Brewery Mission همکاری می کند ، که به مدیریت و اجرای برنامه کمک می کند.

جیمز هیوز ، رئیس مأموریت ، می گوید این پناهگاه برای افرادی است که “تمایل بسیار زیادی به نوشیدن مشروبات الکلی دارند و صادقانه می گویند ، به خود و دیگران آسیب می رسانند.”

بیشتر پناهگاه های سطح شهر اجازه استفاده از مواد را در محل نمی دهند و از مردم می خواهند قبل از استفاده از خدمات خود ، هوشیار شوند.

هیوز گفت: “خدمت به آنها در محیط پناهگاه بسیار سخت است.” “آنها فقط به خدماتی که به خدمات اختصاصی احتیاج دارند [shelters] می تواند ارائه دهد ، اما خدمات پزشکی. “

یک پرستار در این برنامه با مشتریان کار خواهد کرد تا به آنها کمک کند تا با علائم شدید ناشی از ترک الکل کنار بیایند.

دوزهای کمی از الکل به طور منظم برای مشتریان تجویز می شود. هیوز گفت ، آنها ممکن است هفته ها یا حتی ماه ها بمانند ، این بستگی به چگونگی پیشرفت درمان دارد.

وی به برنامه های مشابهی در اتاوا و تورنتو اشاره كرد كه به گفته وی با خدمات و درمانی كه ارائه می دهند ، الگوی موفقیت بوده است.

هیوز گفت: “آنچه در سایر تسهیلات دیده ایم این است كه رفتارهای آنها شروع به عادی شدن می كند ، گاهی اوقات خیلی سریع.” “بنابراین ما می توانیم … شروع کنیم تا آنها را دوباره به سیم زندگی خود برگردانیم.”

انتظار می رفت این برنامه در بهار افتتاح شود ، اما به دلیل همه گیر شدن بیماری به تأخیر افتاد.

مدافعان بی خانمانی برای سالها نیاز را کاهش دادند

بودجه آن با سرمایه گذاری مشترک 3 میلیون دلاری توسط شهر و استان تأمین می شود که در پاییز سال گذشته اعلام شد.

سالهاست که مدافعان بی خانمان می گویند تعداد زیادی از افراد به دلیل مصرف مواد مخدر یا الکل از پناهگاه ها دور شده اند.

بارها تماس گرفته شده است تا شکاف موجود در سیستم موجود باعث شود افرادی که با اعتیاد دست و پنجه نرم می کنند از پناهگاه ها دور شوند و از خدمات طراحی شده برای کمک به آنها دور شوند.

هیوز گفت: “مونترال در گرفتن برنامه ای از این نوع از زمین تا حدودی به بازی دیر رسیده است.”

اما او در طراحی آن اطمینان دارد.

“من به امکانات رفته ام [in other cities] و کسی که ما در اینجا در مونترال اجرا خواهیم کرد ، فکر می کنم به دلیل مشارکت ما با مقامات ، حتی بهتر باشد. “