مونترال امسال 30 میلیون دلار برای 60 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری هزینه می کند

شهر مونترال در نظر دارد امسال 30 میلیون دلار برای ارتقای زیرساخت های دوچرخه سواری خود با افزودن حدود 60 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در سال جاری هزینه کند.

53 پروژه را اعلام کرده است که در 14 شهر و چهار شهرداری مجاور اجرا می شود.

این پروژه ها بخشی از Vision Vélo 2023-2027 دولت Valerie Plante است که در پاییز گذشته رونمایی شد، که شامل اضافه کردن 200 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری، از جمله 10 بخش جدید Réseau Express Vélo (REV)، شبکه ای از دوچرخه های پرظرفیت است. خطوط اطراف شهر

ساخت اولین پای مسیر دوچرخه سواری بلوار Henri-Bourassa REV در ناحیه سن لوران، بین بلوار پیتفیلد و خیابان فلیکس لکلرک آغاز خواهد شد.

بسیاری از مسیرهای دوچرخه سواری، از جمله بخش خیابان سنت دنیس REV در ناحیه پلاتو مون رویال، تعمیر خواهند شد.

خطوط یک طرفه جدیدی در خیابان کریستوف کلمب راه اندازی خواهد شد، کاری که تکمیل آن دو سال طول می کشد، اگرچه شهر می گوید که قسمت اول پاییز امسال قابل دسترسی خواهد بود. در نهایت چهار بخش و هفت کیلومتر را پوشش خواهد داد.

خیابان Verdun مسیری بین بلوار LaSalle و خیابان هنری خواهد داشت. همچنین برنامه‌هایی برای توسعه یک مسیر دوچرخه‌سواری جدید در خیابان کومونه غربی، در بندر قدیمی، برای تکمیل شبکه دوچرخه‌سواری در این منطقه پر رفت و آمد وجود دارد.

مسیر دوچرخه‌سواری در خیابان Bourbonnière که دو منطقه Rosemont–La Petite-Patrie و Mercier–Hochelaga-Maisonneuve را به هم متصل می‌کند و یک گذرگاه دو طرفه در بلوار Décarie نیز از جمله پروژه‌های این شهر هستند.

شهر می گوید هدف این است که رانندگان، دوچرخه سواران و عابران پیاده بتوانند در خیابان های مونترال سهولت داشته باشند.

علیرغم درخواست ها برای مسیرهای دوچرخه سواری بیشتر در مونترال-نورد، در برنامه های امسال هیچ اشاره ای به شهرستان نشده است.

شهر از مردم مونترال می خواهد که آن را بررسی کنند نقشه تعاملی از شبکه کامل دوچرخه سواری برای برنامه ریزی بهتر سفر خود.