مقامات از جزیره ای ها می خواهند که از مسیر انحرافی Capital Drive استفاده کنند

مسئولان شهر چارلوت تاون از عموم مردم می خواهند تا از انحرافات مناسب مربوط به پروژه ساخت Capital Drive استفاده کنند – و در حین انجام کار سرعت خود را کاهش دهند.

ساخت و ساز در Capital Drive ، یکی از شریان های اصلی شهر ، سه شنبه گذشته آغاز شد. از طریق علائم راهنمایی و رانندگی به رانندگان دستور داده شده است تا از میدان دور می می پوینت به سمت کنارگذر چارلوت تاون خارج شده و وارد شهر شوند.

اسکات آدامز ، مدیر کارهای عمومی شارلوت تاون ، گفت که رانندگان باید در بیانیه ای به سی بی سی از انحراف های تعیین شده استفاده کنند.

“ما تشخیص می دهیم که برخی تأخیرهای ترافیکی وجود دارد و این کار برای رانندگان مزاحمتی ایجاد می کند ، اما بهبود سیستم مدیریت آب باران در منطقه برای اطمینان از طول عمر زیرساخت ها و ایمنی همه کسانی که در منطقه سفر می کنند ، بسیار مهم است.” او نوشت.

“ما با احترام درخواست می کنیم که رانندگان مناطق مسکونی را به منظور صرفه جویی در وقت مورد استفاده قرار ندهند. مناطق مسکونی برای جابجایی جریان های ترافیکی زیاد طراحی نشده اند.”

مطمئناً نگران کننده است و احتمالاً خیلی بیشتر از آنچه پیش بینی می کردیم.– مشاور شارلوت تاون. گرگ ریورد

گوردون مک نیلی ، MLA برای Charlottetown-West Royalty ، گفت که او از بسیاری از رای دهندگان وی در منطقه Beach Grove Road ، یک جامعه مسکونی که Capital Drive را به North River Road متصل می کند ، شنیده است.

مک نیلی گفت: “چند مسئله مختلف وجود دارد.” “سرعت یک بحث در حال تکامل در آن منطقه بوده است که در جاده بیچ گروو ، سرعت بالا می رود.”

وی گفت كه در حال شنیدن این مسئله است كه ساكنان در ورود و خروج از مسیرهای رانندگی خود با مشكل روبرو هستند و همچنین نگرانی در مورد تعداد مسافرانی كه از محلات خود می گذرند و هرگز قصد استفاده از این حجم وسایل نقلیه را ندارند.

“با توجه به میزان جریان ترافیک ، می شنوم که چراغ های گوشه Beach Grove و North River باید تغییر کنند. در انتهای آن یک گلوگاه بسیار زیاد است.”

Greg Rivard ، مشاور شهر منطقه ، گفت که او با مک نیلی در تماس بوده است و گفت که وی از ساکنان نیز در حال شنیدن است.

ریوارد ، رئیس کمیته برنامه ریزی ، گفت: “این مطمئناً نگران کننده است و احتمالاً بسیار بیشتر از آنچه پیش بینی می کردیم.”

ریورد گفت که این شهر به دنبال برخی راه حل ها برای مسائل جدید جریان ترافیک است ، از جمله افزایش حضور پلیس ، تقاطع های موقت و علائم.

وی گفت: “و در این میان ، واقعاً ، التماس برای مردم که راه دیگری را طی کنند.”

مک نیلی نظرات ریوارد را تکرار کرد ، زیرا او همچنین نگران روزهای کوتاهتر و تأثیر رانندگی در شب و سرعت بالای ترافیک در مسافران فعال مانند واکرها و دوچرخه سواران و همچنین سوار شدن و پیاده شدن بچه ها از اتوبوس است.

مک نیلی گفت: “بیایید از بای پس استفاده کنیم.” “[It] برای آن تنظیم شده است. “

اطلاعات بیشتر از CBC PEI