معلمان نوا اسکوشیا قرارداد با دولت استانی را تصویب می کنند

معلمان نوا اسکوشیا رسما قرارداد جدید خود را با دولت استان تصویب کردند.

رای گیری الکترونیکی عصر چهارشنبه بسته شد و 73 درصد معلمان با 94.2 درصد به نفع معامله رأی دادند.

پل وزنی ، رئیس اتحادیه معلمان نوا اسکوشیا گفت آخرین باری که آنها 20 سال پیش نتیجه قابل مقایسه داشته اند.

وزنی عصر روز چهارشنبه گفت: “این یک تغییر بزرگ است. این واقعیت که معلمان توانستند با اطمینان رأی دهند و از معامله با همان دولتی که فقط چند سال پیش قرارداد آنها را وضع کرد حمایت کنند.”

“این شهادت همبستگی آنها ، ایمان آنها به رهبری است و ما دوباره ثابت کردیم که فرایندهای حسن نیت به نوا اسکوشیایی ها کمک می کند تا معاملات عادلانه ای را برای مردم نوا اسکوشیا ، دولت و معلمان ما به دست آورند.”

پل وزنی ، رئیس اتحادیه معلمان نوا اسکوشیا ، گفت که قبل از معامله جدید ، معلمان برای 50 سال هیچ افزایش در مارک گذاری و زمان آماده سازی نداشته اند. (دیوید لاولین / سی بی سی)

NSTU تقریباً 9،300 معلم ابتدایی استان تا کلاس 12 معلمان مدارس دولتی را نشان می دهد.

معامله جدید شامل هفت درصد افزایش حقوق در طی چهار سال، با افزایش دو درصدی در سال اول ، عقبگردانه تا 1 آگوست 2019.

در سال دوم نیز دو درصد افزایش و در هر دو سال آخر 1.5 درصد افزایش وجود خواهد داشت. قرارداد جدید در 31 ژوئیه 2023 به پایان می رسد.

وزنی گفت: “این چیزی نیست كه ما امیدواریم در جدول به دست آوریم ، اما این معامله عادلانه است كه در آن به عنوان استان به عنوان یك استان عمل كنیم.” به جوامعی که معلمان زندگی می کنند

“[This deal] راهی است که دولت می تواند مسئول باشد و اقتصاد را با اطمینان از اینکه کارمندان بخش دولتی می توانند در پیشرفت رشد اقتصادی مشارکت داشته باشند ، مسئولیت داشته و اقتصاد را تثبیت کند ، بنابراین این معامله موج داری بزرگتر از آنچه که برای معلمان مفید است ، دارد. “

همچنین معلمان 25 درصد افزایش در زمان علامت گذاری و آماده سازی دریافت می کنند.

وزنی گفت 50 سال از افزایش این موارد می گذرد.

هزاران نفر در سال 2017 هنگامی که دولت پس از رد سه معامله موقت قراردادی را به معلمان تحمیل کرد ، به خانه استان رفتند. (اندرو وان / مطبوعات کانادایی)

وی گفت که معامله جدید نشان دهنده یک تغییر مثبت بین معلمان و دولت نوا اسکوشیا پس از رد سه معامله موقت در سال 2017 است که منجر به لایحه 75 اعمال یک جانبه می شود.

این در نهایت منجر به اعتصاب یک روزه معلمان شد زیرا هزاران نفر در اعتراض به خانه استان رفتند در حالی که دولت قراردادی را از طریق قانون وضع کرد.

وزنی گفت: “دورترین چیز در تاریخ کار بین معلمان و استان آخرین دور بود که دولت از قانونگذار به عنوان سلاحی علیه معلمان استفاده کرد. ما همیشه معتقد خواهیم بود که این کار ضروری نبوده است.”

“… گذشته از دور آخر ، معلمان هرگز در تصویب و رسیدن به یک معامله خیرخواهانه با استان نوا اسکوشیا کوتاهی نکرده اند. این تاریخ ماست و ما خوشحالیم که به آنچه که می دانیم مفید است کمک می کنیم. “