معرفی سایت های جدید تکنولوژی

سایت های زیادی در ایران وجود دارد که اطلاعات جدید اخبار تکنولوژی و فناوری های جدید را به طور کامل ارائه می دهند ، اما امروز می خوایم چند تا از سایت های جدید و نو ظهور رو به شما معرفی کنیم تا با سایت های دیگر نیز آشنا شوید.

فناوری دیگر یک دانش اضافی و سرگرم کننده از زندگی روزمره ما نیست ، بلکه به یک ضرورت تبدیل می شود. بسیاری از کارهای روزمره و عادات شخصی ما به فناوری و خدمات مداوم آن بستگی دارد. به اصطلاح افراد باهوش فنی به خوبی می دانند که حتی چند روز کوتاه از عدم آگاهی از فضای آن می تواند به معنای عقب رفتن از یک فضا باشد.

بنابراین ، آگاهی مداوم و روزمره از این فضا به شما کمک می کند تا از هدایای دنیای فناوری به روز شوید و بهره بیشتری ببرید. سایت هایی وجود دارند که هر روز به روزرسانی های فناوری را بارگیری می کنند.

سایت تک تیپ

سایت فناوری تک تیپ به آدرس https://techtip.ir/ یکی از بهترین سایت های فناوری است که بیشتر در مورد آموزش تکنولوژی فعال است که شامل ، آموزش اندروید ، آموزش آیفون ، آموزش شبکه ، کامپیوتر و … می باشد.

سایت پی سی آموزش

سایت پی سی آموزش یکی از سایت های معروف تکنولوژی و فناوری ایران است که همانطوری که از نامش پیداست آموزش پی سی یا کامپیوتر را به صورت رایگان ارائه می دهد.

آدرس سایت پی سی آموزش : http://pc-amoozesh.ir/

سایت فان نت

سایت فان نت یکی از سایت های مجله ای است که علاوه بر موضوعات سرگرمی ، آموزش های مبتدی نیز در مورد تکنولوژی های جدید قرار می دهد و روزانه اخبار فناوری جهان را ارائه می دهد ، آدرس سایت به صورت http://fun-net.ir/ می باشد و دارای بازدید روزانه بیش  از 2000 نفر می باشد.

سایت جنوب جی اس ام

سایت جنوب GSM یکی از سایت های معتبر در حوضه اخبار تکنولوژی و فناوری به خصوص در طبقه موبایل و ویجت های جدید مربوط به آن می باشد.

سایت http://jonoob-gsm.ir/ دارای اخبار ویژه و نقد و بررسی انواع مدل های گوشی و دیوایس های قابل حمل می باشد.

اگرچه سایت های زیادی در مورد فناوری فعالیت می کنند اما این چند سایتی که قرار دادیم ، سایت های معتبری هستند که اطلاعات بسیار دقیقی روزانه برای کاربران جمع آوری می کنند.

همچنین می توانید با مراجعه به سایت ها و ارسال درخواست آموزش ، نیاز های خود را به صورت رایگان از آن ها درخواست نمایید.

سایت های فناوری در ایران با عنوان زومیت می تواند یکی از مهم ترین نوع سایت های تکنولوژی باشد.