مرد NS به دلیل حمله خشونت آمیز به دوست دختر ، مجازات مشروط دریافت کرد

یک مرد در منطقه هالیفاکس به دلیل حادثه خشونت آمیز چهار سال پیش در رابطه با دوست دختر وقت خود ، هشت ماه حکم مشروط دریافت کرده است.

کریستوفر بروس دافت ، 32 ساله ، در پی حادثه ای در 18 آوریل 2016 ، در جاده بیور بانک خارج از هالیفاکس ، به اتهام حمله ، رانندگی خطرناک و رانندگی در حالی که از نظر مواد مخدر دچار اختلال شده بود ، محکوم شد.

شاهدان دادگاه وی در دادگاه عالی نوا اسکوشیا توصیف کردند که یک زن در حالی که پاهای او از در باز مسافر یک ماشین آویزان است ، فریاد می کشد تا کمک کند راننده عقب می رود و سعی می کند او را به داخل خودرو بکشاند. رهگذران موفق شدند زن را نجات دهند و با پلیس تماس گرفتند.

در ابتدا دافت به دو اتهام حمله ، حمله به اسلحه و تجویز مواد مخدر و وسایل نقلیه موتوری متهم شد.

در دادگاه وی ، وی به اتهام عملیات خطرناک وسیله نقلیه موتوری مقصر شناخته شد ، در حالی که دادگستری آن اسمیت او را به اتهام دو اتهام دیگر مقصر شناخته بود. شواهد پلیس در دادگاه وی نشان داد که در زمان حادثه در سیستم دافتت آثاری از کوکائین و یک بنزودیازپین وجود دارد.

دوست دختر سابق دادگاه احساس وحشت می کند ، دادگاه می شنود

دوست دختر سابق وی روز چهارشنبه در جلسه صدور حکم ، که در آن اعتیاد به الکل ، افسردگی ، استرس و کابوس دیدن و بازگشت به عقب اظهارات تأثیر قربانی را ارائه داد.

وی گفت: “من از ترس افرادی که از خانه بیرون می روند ، احساس خودکشی و تلاش ، گاهی عصبانی و غیر منطقی و قادر به خواب نیستم ، فکر می کنم که دوباره برمی گردی ، این اتفاق دوباره می افتد.”

وی به قاضی گفت هنوز درد گردن و کمر دارد و به دلیل ترس از کار خود منصرف شد. همین امر او را مجبور به اعلام ورشکستگی کرد و آپارتمان خود را از دست داد.

به عنوان بخشی از محکومیت خود ، دافت باید با مادرش زندگی کند و یک ساعت ممنوع الخروج را از ساعت 10 شب تا 6 صبح مشاهده کند پس از اتمام حکم ، یک سال در زندان است. وی همچنین به مدت یک سال از رانندگی منع شده است.