مردی که در حمله شمشیر کبک متهم شد در دادگاه حاضر می شود

یک جوان 24 ساله متهم به حمله تصادفی به مردم با شمشیر در شهر کبک و کشته شدن دو کشته ، تا جلسه وثیقه خود در 20 نوامبر در بازداشت باقی خواهد ماند.

کارل ژیروارد صبح روز پنجشنبه برای مدت کوتاهی از طریق کنفرانس ویدیویی در دادگاه شهر کبک حاضر شد.

ژیروارد ، که موهای بلند تیره و سبیل دارد ، دیده می شود که پشت پنجره ای که به نظر می رسد سلول بازداشتگاه است ، ایستاده است.

او چند کلمه گفت و به سوالات قاضی با “بله” پاسخ داد تا تأیید کند که دادرسی را درک کرده است.

ژیروارد در رابطه با حملات شب هالووین در کبک قدیم با دو اتهام قتل در درجه اول و 5 اتهام اقدام به قتل روبرو است.

سوزان کلرمونت و فرانسوا دوشسنه در این حملات جان خود را از دست دادند. پنج نفر دیگر در همان شب با جراحات غیر جان تهدید به بیمارستان منتقل شدند.

در حالی که جزئیات مربوط به حوادث وحشتناک شب هالووین که منجر به کشته شدن دو نفر شد هنوز مبهم هستند ، آنچه در اینجا می دانیم در اینجا است. 3:24

حضور در قاضی دادگاه کبک رنه د لا سابلونیر کمتر از پنج دقیقه طول کشید. نشستن در سالن به دلیل محدودیت های COVID-19 محدود بود و چندین نفر مجبور شدند اتاق دادگاه را ترک کنند.

به نظر می رسد هیچ یک از اعضای خانواده در آنجا حضور ندارند.

دادستان فرانسوا گودین از د لا سابلونیر خواست که ممنوعیت انتشار نام چهار نفر از پنج نفری را که در این حملات زخمی شده بودند ، لغو کند.

قاضی این درخواست را تأیید کرد ، اما CBC / رادیو کانادا فعلاً اسامی آنها را منتشر نمی کند.

گادین پس از جلسه دادرسی به طور خلاصه با خبرنگاران صحبت کرد و گفت که در عمل مجرمانه یک فرض وجود دارد که مردم از ذهن برخوردار هستند.

وی گفت اگر ژیروارد قصد دارد دفاع خود را مبتنی بر یک اختلال روانی قرار دهد ، می تواند این کار را در تاریخ بعدی انجام دهد.

وی گفت: “در حال حاضر خیلی زود است که این موضوع را تبلیغ کنیم.”