متخصص زنان نوا اسکوشیا به دلیل سو professional رفتار حرفه ای مقصر شناخته شد

کمیته کالج پزشکان و جراحان نوا اسکوشیا در پی رسیدگی به اتهامات جداگانه دو زن که تحت مراقبت وی بودند ، یک متخصص زنان در سیدنی را به دلیل سو m رفتار حرفه ای مقصر شناخته است.

زنانی که نام آنها با ممنوعیت انتشار آنها محافظت می شود ، گفتند که دکتر مانیواسان مودلی در هنگام ملاقات ها از آنها س questionsالاتی از جنسیت و شخصی داشت که به مسائل پزشکی آنها مربوط نبود.

یک زن ، که توسط کالج به نام AB نامیده می شود ، گفت مودلی با استفاده از انگشتان خود بدون رضایت وی ماده روان کننده روی واژن خود قرار داد و در مورد شکل ظاهری وی اظهارنظر نامناسبی کرد.

زن دیگر که CD نامیده می شود ، گفت مودلی بی دلیل به وی اعتقاد داشت که سرطان دارد و با جستجوی وی در محل کار خود ، مرزهای پزشک و بیمار را نقض کرد.

مودلی به دانشکده تسلیم کرد که هیچ خاطره ای از دیدن AB ندارد. او همچنین اظهاراتی را که به او نسبت داده رد کرد.

در مورد اتهامات CD ، مودلی تأیید کرد که او به محل کار او رفته است ، اما اظهار نظرهای نامناسب و بزرگنمایی بی مورد میزان تشخیص او را انکار کرد.

این ادعاها ، که مربوط به سال 2017 است ، به جلسه دادرسی رسید که در ماه فوریه آغاز شد و پس از تأخیر موقتی به دلیل COVID-19 ، در ماه اوت پایان یافت.

در ابتدا ، مودلی به سو professional رفتار و بی کفایتی حرفه ای متهم شد. در طی جلسه رسیدگی ، اتهام اخیر کاهش یافت.

در اوایل این هفته ، کمیته رسیدگی تصمیم نهایی خود را منتشر کرد. این تحقیق نشان داد که مودلی با هر دو زن رفتار نادرست حرفه ای داشته است.

ده ها نفر در ماه ژانویه در مقابل بیمارستان منطقه ای کیپ برتون تجمع کردند و در حمایت از مودلی تجمع کردند. (گری منسفیلد / سی بی سی)

در این تصمیم آمده است که مودلی استانداردهای حرفه ای را زیر پا گذاشته ، به مرزهای حرفه ای احترام نگذاشته و از مرز جنسی عبور کرده است.

در این تصمیم آمده است: “دکتر مودلی با توجه به اظهارات و س questionsالات خود به عنوان یک کل ، نتوانست با AB با عزت و احترام رفتار کند و به عنوان یک شخص شایسته احترام به عنوان یک فرد آسیب پذیر در یک رابطه حرفه ای با عدم تعادل قدرت رفتار کند.”

طبق گفته کمیته ، این اظهارات و سوالات به دلیل سو professional رفتار حرفه ای بوده است ، اما عدم موفقیت مودلی در جلب رضایت AB قبل از استفاده از ماده روان کننده در واژن ، این کار را نکرد.

“ما این عدم رضایت را به عنوان یک مشکل ارتباطی در نظر می گیریم اما به عنوان یک عمل نادرست نیستیم.”

در مورد CD ، کمیته گفت که رفتار کلی مودلی نسبت به سطح سو m رفتار غیر حرفه ای است.

“به عنوان یک فرد آسیب پذیر در یک رابطه حرفه ای با عدم تعادل قدرت ، [Moodley] مرز حرفه ای در روابط پزشک و بیمار خود را رعایت نمی کنند. به همین ترتیب ، اظهارات و س questionsالات جنسی گرایانه او در آن رابطه بی احترامی و سو abuse استفاده از قدرت او بود. “

اختلاف نظر در کمیته استماع

تصمیم هیئت 5 نفره به اتفاق آرا نبود. دکتر نعیم خان گفت که او معتقد است باید تمام ادعاها علیه مودلی رد شود.

خان گفت که از نحوه نتیجه گیری اکثریت ناراضی و ناامید است.

خان در این تصمیم نوشت: “من با همكارانم موافق نیستم كه ادعاهای AB و CD معتبر و قابل اعتماد باشد ، در حالی كه اظهارات دکتر مودلی چنین نیست.”

دکتر نعیم خان ، دکتر ارین اولت ، ریموند لارکین ، گوئن هالیبرتون و دکتر جیزل ماریر در صفحه شنوایی مودلی نشستند. خان با نتیجه گیری مخالفت کرد. وی گفت که باید این ادعاها رد می شد. (کارولین ری / CBC)

“ادعاها واقعیت نیستند. احتمال درست بودن ادعاهای شاکیان بیش از آن چیزی نیست که دکتر مودلی می گوید درست است.”

خان گفت “کیفیت اثبات ضعیف است” و او متقاعد نشد که ادعاهای شاکیان درست باشد.

با این وجود ، تصمیم اکثریت پابرجاست و کمیته قرار است حداقل یک بار دیگر تشکیل جلسه دهد تا نحوه تحریم پزشک را تعیین کند.