مارلین جنینگز رئیس جدید شبکه گروه های اجتماعی کبک است

یک سال پس از استعفا از اعضای شبکه گروه های کبک به دلیل مشکلات مربوط به رهبری شبکه ، این سازمان مارلین جنینگز را به عنوان رئیس جدید خود انتخاب کرد.

این شب عصر پنجشنبه جلسه عمومی سالانه خود را برگزار کرد و برخی از اولویت های خود را برای سال برجسته کرد.

به گفته مدیر کل QCGN سیلویا مارتین-لافورج ، این موارد شامل دفاع از وجود هیئت های مدارس و همچنین حق anglophones در خدمات بهداشتی و اجتماعی به زبان انگلیسی است.

جنینگز ، که در اوایل سال جاری توسط دولت کبک به عنوان متولی هیئت مدرسه مونترال انگلیس منصوب شد ، در جلسه به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد. وی در این نقش جایگزین جفری چمبرز می شود. او در هیئت مدیره QCGN به عنوان خزانه دار خدمت می کرد.

امانت داری وی در EMSB قرار است جمعه پایان یابد.

نماینده سابق پارلمان گفت: “من واقعاً از همه حمایت هایی که دریافت کردم فروتن هستم و به عنوان رئیس QCGN قول می دهم که برای شبکه و جوامع انگلیسی شگفت انگیز ما در سراسر کبک سخت کار کنم.”

“من می خواهم برای تو کار کنم ، نه اینکه تو برای من کار کنی.”

پاییز سال گذشته ، 13 سازمان عضو از این شبکه استعفا دادند و گفتند که از رهبری آن ناراضی هستند.

یک سند داخلی QCGN که سال گذشته توسط سی بی سی به دست آمد به جلسه ای در تابستان آن اشاره داشت که در آن ظاهراً چندین عضو خواستار استعفای رئیس جمهور جفری چمبرز شدند.

این سند به نارضایتی از نحوه برخورد چمبرز با سازمان های عضو و مقامات دولتی و اختلاف نظر ناشی از این ناامیدی اشاره دارد.

مارتین-لافورج در این نشست گفت كه این شبكه می خواهد وظیفه خود را “تمركز مجدد” كند.

وی گفت: “در طول سال ، ما در مورد فرصت ها ، روندها و تهدیدات تأثیرگذار بر آینده سازمان ، شبکه و جامعه خود تأمل کرده ایم.”

در مصاحبه ای با CBC پس از رای گیری ، جنینگز گفت که می خواهد با اعضای جدا شده در سال گذشته ارتباط برقرار کند.

“یکی از کارهایی که QCGN مدرن باید انجام دهد ایجاد بسترهایی است که به سازمانهایی که نمی خواهند عضو شوند بتواند دیدگاه ها و اولویت های خود و تخصص در مورد سیاست ها ، موضوعات و چالش های مختلف را به اشتراک بگذارند. جنینگز گفت.