قیمت کامپوزیت دندان در سال 1400 ( تخفیف ویژه )

چنانچه ترمیم در لابراتوار آماده شود، دندانپزشک ماده چسبندهای را برای ثابت کردن ترمیم به کار میبرد و سپس آن را با نور سفت میکند. البته چنانچه کامپوزیت در اثر خوردن ماده غذایی سفت و یا ضربه، شکسته و لب پر شود، قابل ترمیم است. حفظ یکپارچگی دندان:اگرچه مواد کامپوزیت بادوام است، اما مسلماً استحکام دندان طبیعی را ندارد. از جمله مزایای کامپوزیت دندان آن می توان به ظاهر طبیعی آن اشاره نمود که تشخیص آن را از دندان های طبیعی فرد برای اطرافیان غیر ممکن میسازد. با توجه به باندینگ کامپوزیت انتخابی بیمار یا دندانپزشک یکی از دو عمل ترمیم مستقیم یا چسبنده انجام کامپوزیت دندان نیشابور میشود.

ترمیم با کامپوزیت: دندانپزشک در ترمیم مستقیم با کامپوزیت رزین را روی سطح طبیعی دندان میزند و آن را در مرحله بعد تراش و شکل میدهد. چنانچه باندینگ به منظور ترمیم آسیب ساختاری یا پر کردن پوسیدگی انجام شده باشد، ظاهر طبیعی دندان و عملکرد کامل آن رضایت بیمار را به دنبال خواهد داشت. معمولا افرادی که به دنبال ظاهری طبیعی هستند از کامپوزیت استفاده می کنند. نتایج باندینگ آنی و طبیعی است و پس از سفت شدن مواد میتوان از داشتن لبخندی با دندانهای سالم و مرتب لذت برد.

از این رو برای نصب ونیرها، دندان ها باید کاملاً سالم و ردیف باشند. برای ارائه ی خدمات درمانی با استاندارد بالا تر برای وضعیت دهان و دندان بیمار باید مواردی مثل طراحی، مواد، روش ها و مفاهیم زیبایی توسط هر یک از اعضای تیم درمان ترمیمی به خوبی یاد گرفته شود.

برای همین ارتباط تأثیر گذار بین اعضای تیم برای بهتر فهمیدن اطلاعات و انتقال عقاید ضروری است. همکاری و تفاهم دو طرفه همراه با احترام متقابل زمانی امکان پذیر می شود که ارتباطی بین انتظارات و اولویت های اعضای تیم باشد چون ممکن است اعضای تیم افرادی با تجربه ها و تحصیلات و آموزش های متفاوت با یکدیگر باشند و ممکن است تصورات نادرست رخ دهد. جلسه مشاوره فرصت مناسبی است تا بیمار اهداف و انتظارات خود را بیان کند و دندانپزشک نیز بررسی کند که آیا باندینگ روش مناسبی برای تحقق این اهداف محسوب میشود یا خیر. وظیفه تیم درمان ترمیمی این است که دائما از انتظارات بیمار آگاه باشد و هم چنین برای گفتگو و اطلاع رسانی به یکدیگر همیشه در دسترس باشند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کامپوزیت دندان گچساران بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.