قیمت میلگرد کارخانه میانه در تهران

قیمت میلگرد امروز تولید و فروش پلیمر تقویت شده با الیاف شیشه و بازالت (GFRP & BFRP) و مواد ترکیبی مزایای نوار پلیمر تقویت شده با فیبر میلگرد نام کوتاه شده میله های تقویت کننده است. میلگرد کامپوزیت یک توسعه مهندسی نوآوری است. ماده ای که به طور سنتی برای تولید میله های تقویت کننده استفاده می شود، فولاد است. تفاوت میلگرد مرکب در این است که از میله های غیر فلزی تشکیل شده است. این در صنعت ساخت و ساز بیشتر و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا میله های فلزی را به دلیل مزایای زیر و ویژگی های منحصر به فرد خود جای می دهد: 3.5-4 برابر سبک تر از میلگرد فولادی است به شرطی که قطر آنها برابر باشد و 8-10 برابر کمتر باشد دارای قطرهای مقاومت یکنواخت هستند. از نظر مقاومت در برابر کشش با همان قطر 1.5-2.5 برابر قوی تر از میلگرد فولادی است.

میلگرد چیست

 این مدت طولانی است، طول عمر آن حداقل 80 سال است. خورده نمی شود و در برابر قلیاها و اسیدها مقاوم است که باعث می شود از ترک خوردگی و تخریب سازه های بتونی ناشی از تنش های داخلی که در نتیجه خوردگی میله های تقویت کننده فولاد ظاهر می شوند جلوگیری شود. هدایت حرارتی کمی دارد و تداخل الکترومغناطیسی ایجاد نمی کند، بنابراین استفاده از این ماده برای اهداف ساخت و ساز ساختمان تضمین می کند که هیچ مشکلی در زمینه تعمیر و نگهداری مربوط به وقوع تداخل الکترومغناطیسی وجود نخواهد داشت. با استفاده از میلگرد کامپوزیت می توانید 50٪ در مقایسه با هزینه های استفاده برابر با فولاد مقاوم در برابر صرفه جویی کنید. پس انداز نه تنها با کاهش هزینه خرید برای خود مواد، بلکه همچنین با کاهش هزینه های تحویل، مونتاژ و حمل و نقل اطمینان حاصل می شود. خرید میلگرد آجدار و ساده

حمل و نقل میلگرد کامپوزیت آسانتر و ارزانتر است: هنگامی که قطر آن کمتر از 10 میلی متر باشد، آن را در سیم پیچهایی تهیه می کنیم که هر کدام از آنها 8-10 کیلوگرم وزن دارند، به طوری که این نوع سیم پیچها به راحتی در فضای صندوق عقب یک ماشین سواری یا یک مینی ون این ویژگی های قدرت خود را تحت تأثیر درجه حرارت پایین حفظ می کند. دمای عملیاتی از -70 درجه سانتیگراد تا +100 درجه سانتیگراد است. ضد شعله است و از ماده غیر قابل احتراق تولید می شود. دمای کار از 70- تا 600+ درجه سانتیگراد در داخل بتن است. میلگرد کامپوزیت در میله ها و سیم پیچ های با طول مورد نیاز تولید می شود، بنابراین شما فقط هزینه مورد نیاز خود را پرداخت می کنید.

قیمت میلگرد آجدار میانه ضریب انبساط حرارتی آن مشابه بتن است، بنابراین میلگرد کامپوزیتی هنگام افزایش دما به دلیل تفاوت ضرایب انبساط طولی حرارتی، بر خلاف میلگرد فلزی که بتدریج را مخدوش می کند، بتن را از بین نمی برد. میلگرد کامپوزیت مقاومت در برابر کشش و خم شدن را حفظ می کند، در هنگام پیچیدن صافی را از دست نمی دهد. نصب میلگرد کامپوزیت آسان است، اتصال میلگرد توسط کارگران با حداقل استفاده از مواد و ابزار انجام می شود. میلگرد کامپوزیت به راحتی برش می خورد. می توان آن را با ابزار برش برش داد و برای برش میلگرد قطرهای کوچک قیچی یا انبر برقی استفاده کرد.

انواع میلگرد فولادی در بازار

قیمت فولاد در حال افزایش است و باعث می شود پیمانکاران نسبت به چند سال پیش هزینه میلگرد خود را پرداخت کنند. برای مقابله با افزایش قیمت های فولاد، پیمانکاران کاری زیادی نمی توانند انجام دهند و بسیاری از آنها به دنبال گزینه های دیگری هستند. میلگرد کامپوزیت، از جمله GatorBar، مشمول افزایش قیمت مواد اولیه و فولادی تولید نشده نیست. قیمت گذاری کامپوزیت ها در مقایسه نسبتاً پایدار است و بنابراین، با قیمت بسیار قابل اطمینان تری. همراه با پس انداز هزینه ای که قبلاً به آن اشاره شد، GatorBar از نظر اقتصادی برای پیمانكاران با مشاغل بزرگ و كوچك انتخابی عاقلانه است. 5. تبدیل به ترکیبات دیگر نیاز به تجهیزات خاصی ندارد

قیمت میلگرد شاهین بناب پیمانکاران ممکن است از این ایده که جایگزین برنامه خود با یک گزینه جایگزین شوند، جلوگیری کنند، یعنی به این دلیل که این ممکن است به این معنی باشد که آنها نیاز به خرید ابزار و تجهیزات جدید (و گران قیمت) دارند. خوشبختانه، این نگرانی در مورد میلگرد کامپوزیت نیست.

GatorBar می تواند دقیقاً مانند میلگردهای فولادی برش داده شود و بسته شود، بدون اینکه پیمانکاران نیاز به خرید هر نوع تجهیزات خاص یا بستن سخت افزار داشته باشند. پیمانکاران می توانند به راحتی تغییراتی را در GatorBar ایجاد کنند بدون اینکه لازم باشد تغییرات عمده ای در تجارت خود ایجاد کنند. پیمانکاران هوشمند همیشه به دنبال روش هایی هستند که بتوانند بهره وری خدمه خود را بهبود بخشند، نتیجه کار خود را بالا ببرند و امکانات لازم را فراهم کنند خرید میلگرد شاهرود

کاربرد میلگردهای کامپوزیتی برای تقویت بتن

هر کجا که بتن باشد میلگرد وجود دارد. میلگرد به طور سنتی از فولاد ساخته می شود – اما دلایل زیادی وجود دارد که صنعت ساخت و ساز باید به دنبال میلگردهای کامپوزیت خرده پا برای پروژه های آینده باشد: میلگرد کامپوزیت سبکتر از فولاد است این امر حمل و نقل به محل های ساختمانی را آسانتر و مقرون به صرفه تر از حمل و نقل معادل فولاد می کند. میلگردهای ترکیبی زنگ نمی زنند این افزایش طول عمر می تواند سهم مهمی در طول عمر پروژه نهایی داشته باشد – خواه ستون های پشتیبانی بتونی برای پل یا پایه بتونی برای پارکینگ باشد.

قیمت میلگرد ترکیبی در JEC پاریس پولترکس بخشی از گروه KraussMaffei است که ماشین آلات تولید میلگرد را می سازد. Pultrex و KraussMaffei از 12 تا 14 مه 2020 در نمایشگاه برنامه ریزی شده JEC پاریس حضور خواهند داشت که در آن شما می توانید میلگرد کامپوزیت مورد استفاده برای تقویت بتن را مشاهده کنید.

به تیم ما از طریق شماره +44 (0) 1206 395559 تماس بگیرید تا علاقه خود را برای ملاقات با ما در نمایشگاه برنامه ریزی شده ثبت کند و یا در مورد قابلیت های نمایه چند منظوره و ماشین آلات سیم پیچ و سیم پیچ Pullruded ما صحبت کنید. میلگردهای ترکیبی میلگردهای کامپوزیت از پلیوزر تقویت شده با الیاف شیشه تولید می شوند و از آن به عنوان جایگزینی برای میلگردهای فولادی سنتی استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه اطلاعات فنی ما مراجعه کنید. خرید میلگرد به نرخ کارخانه

ویژگی انواع میلگرد

ما می توانیم مطابق با مشتری هایمان در طول درخواستی تولید کنیم و می توانیم از قطر 4 تا 12 رول تولید کنیم. فرایند مقرون به صرفه برای میلگرد کامپوزیتدر طول سال 2018، با توسعه تخصص خود در زمینه – فرآیند تولید مداوم قطعات پلاستیکی تقویت شده با الیاف، سیستم دوم خلسه را در بخش ماشین آلات فرآیند واکنش خود در مونیخ راه اندازی کرده است.

قیمت میلگرد گالوانیزه سیستم میلگرد تازه توسعه یافته برای ساخت میلگرد تقویت شده با فایبرگلاس برای عناصر بتونی در صنعت ساخت و ساز مناسب است. همراه با اولین سیستم – یک واحد برای بخشهای مسطح – اکنون یک محیط تحقیقاتی منحصر به فرد را برای توسعه و آزمایش فرآیندهای جدید و برنامه های کاربردی در به مشتریان ارائه می دهد. اکنون علاوه بر سیستم برای مقاطع مسطح، یک سیستم میلگرد با میلگرد نیز ارائه می دهد.

سباستین اشمیدوبر، رئیس توسعه ماشین آلات فرآیند واکنش در می گوید: «یک روش ساده برای تولید پروفیل های مقرون به صرفه است.» «به سختی پیشنهادی برای کلید در دسترس وجود دارد و این یک فناوری رشد است. علاوه بر این، ما در مورد الیاف، فن آوری اندازه گیری و فن آوری مربوط به آن آگاهی داریم.» سیستم که در سال 2017 راه اندازی شد، با سرعت تولید قابل توجهی بالاتر از فرآیندهای معمول وان یا کشش، برنامه های جدیدی را در باز کرد.

سیستم جدید Pultrusion برای اکسترود کردن میلگرد Pultruded بر اساس اپوکسی و تقویت شده با شیشه یا قابل تصور با الیاف کربن است که پتانسیل بسیار زیادی را در صنعت ساخت و ساز ارائه می دهد.

خرید میلگرد فولادی

اشمیدوبر توضیح می دهد: «میلگرد در مقایسه با آرماتورهای کلاسیک فولادی مقاوم در برابر خوردگی است و در نتیجه، لایه های بتونی با هم می توانند بطور قابل توجهی نازک تر باشند.» «مزایای دیگر شامل وزن کم و در نتیجه حمل و نقل ارزان تر، کار با سهولت در محل ساخت و ساز و این واقعیت است که می توان میلگرد تقویت شده با الیاف را به طور بی وقفه تولید کرد و در انتهای سیستم Pultrusion بر روی طبل زخم کرد.»

قیمت میلگرد ضد زنگ مناطق کاربرد معمول در زیرساخت ها، در پل ها یا در ساخت جاده ها هستند، به عنوان مثال، یا در محیط های مستعد خوردگی در ساختمانهای کاربردی. اشمیدوبر می گوید: اشمیدوبرید کلاسیکبرای میلگرد کلاسیک «معمولی یا فرآیندهای کششی هنوز با سرعت نسبتاً پایین حمل، در بعضی موارد کمتر از 0.5 متر در دقیقه است.» «ما در نظر داریم تا حداکثر شش برابر سرعت بیشتر داشته باشیم تا یک جایگزین مقرون به صرفه برای تقویت کننده های فولادی معمولی ارائه دهیم.» از نزدیک با Evonik همکاری کرده است که به طور خاص رزی اپوکسی مناسب این برنامه را ایجاد کرده است.