فیلم آموزش صفر تا صد سئو وردپرس

اما برای آموزش و فراگیری سئوی محصولات در وردپرس یک مشکل اساسی که شما دارید، مجبور هستید که افزونه ووکامرس را حتما بروی سیستم مدیریت محتوای وردپرس نصب کنید. همانطور که می دانید این افزونه حجم بسیار بالایی دارد و طبیعتا سرعت سایت شما را کند می کند، و مسئله سرعت یک سایت یک اولویت بسیار مهم و ضروری برای موتور جستجوی گوگل محسوب می شود، پس شما زمانی که در یک سایت وردپرسی قصد انجام فروش آنلاین را دارید، و مجبور به نصب افزونه ای مانند ووکامرس هستید. اما زمانی که شما یک سایت فروشگاهی را می سازید، و یکسری محصولات را در آن ایجاد می کنید، جهت فروش محصولات خود نیازمنتد این هستید که عمیلیات سئو را بروی محصولات مورد نظر انجام دهید تا در موتور جستجوی گوگل دیده شوید.

آموزش صفر تا صد سئو در این پکیج آموزشی به شمات ارائه می شود. برای ارائه یک آموزش کاربردی و منسجم لازم است تا برای نحوه ارائه و تدریس برنامه ریزی کرد. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که متاسفانه این سایت ها فیلتر هستند و شما باید برای مشاهده آموزش های آنلاین طراحی سایت در این وب سایت های معتبر حتماً از یک فیلترشکن خوب استفاده نمایید. اگر محصول یا خدماتی دارید و میخواهید از طریق سایت بفروشید حتما از وردپرس استفاده کنید چرا که در وردپرس اینقدر امکانات بازاریابی و مارکتینگ وجود دارد که براحتی میتواند فروش سایت را چند برابر کند، بعنوان مثال اگر میخواهید سایت فروشگاهی راه اندازی کنید افزونه فروشگاه ساز ووکامرس به شما تمامی امکانات یک وبسایت فروشگاهی عالی را میدهد همچنین با استفاده از افزونه های مکملی که برای ووکامرس تولید شده میتوانید خیلی راحت و در بسیاری از مواقع هم کاملا رایگان ایده های بازاریابی خود را در جهت فروش بیشتر اجرا کنید.

افرادی که امکان حضور در کلاس های آموزشگاه آریا تهران را دارند می توانند برای یادگیری طراحی سایت با wordpress از دوره وردپرس حضوری این مجموعه استفاده کنند. اگر شما متخصص کدنویسی وردپرس شوید هم فرصت های شغلی بیشتری برای شما فراهم میشود هم ظرفیت درآمدزایی بالاتری پیدا میکنید. در این بخش می توانید فیلم آموزش سئو را دانلود نمایید، ضمن این که بعد از دانلود آموزش سئو حتما محتوای این صفحه را دنبال نمایید، چراکه با توجه به آپدیت های جدید ربات های گوگل ما سعی می کنیم در اولین فرصت ویدئوهای آموزشی را آپدیت نماییم. در این بخش با مفاهیم زیر آشنا خواهید شد:معرفی کاربرد direct admin و نصب وردپرس روی آنمعرفی کاربرد xampp و نصب وردپرس روی آنکاربرد wamp و نصب وردپرس روی آننصب وردپرس روی localhostکار با کنترل پنل۲- آموزش نصب و راه اندازی وردپرسآموزش نصب و راه اندازی نرم افزار لوکال هاست برای تبدیل سیستم شخصیتون به سرور میزبان وب سایت رو خواهیم داشت بعد شروع می کنیم به ساخت دیتابیس و نصب سیستم مدیریت و محتوای وردپرس نرم افزار تحت وب ای که سایتمون رو قرار باهاش راه بندازیم در آخر تنظیمات اولیه وردپرس رو انجام میدیم تا آماده یک شروع عالی باشیم.در این بخش در کنار نصب وردپرس با نرم افزار های xampp و wamp و همچنین راه اندازی وب سرور، phpmyadmin، mysql نیز آشنا خواهید شد.

در این مطلب میخواهیم آموزش پنل مدیریت وردپرس به صورت کامل و جامع قرار دهیم تا به راحتی بتوانید مدیریت سایت وردپرس را انجام دهید. لاراول یکی از فریم ورک های زبان برنامه نویسی php است که با کمک آن میتوانید کار طراحی سایت را انجام دهید. همچنین برای بهینه سازی حجم و سرعت صفحات سایت وردپرسی در صورتی که از افزونه های وردپرسی کمک می گیرید، پیشنهاد می کنیم که مقاله آموزش افزونه wp-rocket را مطالعه نمایید. باید در نظر داشته باشید که حتما این افزونه به صورت کامل بهینه سازی شود، و تمامی سورس کد های اضافی از روی آن برداشته شود، تا سرعت برگزاری صفحات شما کند نشود.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد فیلم آموزشی صفر تا صد وردپرس لطفا از سایت ما دیدن کنید.