فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی لیفان

این دسته شامل انواع سنسورها، همچون سنسور دور موتور، سنسور اکسیژن و … یدک مدرن ارائه دهنده انواع لوازم یدکی خودوهای داخلی و خارجی است. قیمت به روز هر نوع لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود اعم از خودروهای داخلی و خارجی را می توانید در سایت یدک مدرن ببینید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که تمامی قطعات تهیه شده توسط ما اوریجینال بوده و به هیچ عنوان تقلبی و فیک نمی باشند. اگرچه از طریق صفحه لوازم یدکی لیفان x60 می توانید کلیه قطعات و لوازم مربوط به این مدل را مشاهده کنید ، اما اینجا توضیحاتی در مورد این مدل به شما می دهیم. حداکثر سرعت این خودرو 170 کیلومتر بر ساعت و حجم مخزن سوخت آن 55 لیتر می باشد. همان طور که می دانید این خودرو ابتدا با دنده دستی ساخته و عرضه شد. تمامی این قطعات و لوازم مورد نیاز خودوری خود را می توانید با کیفیت بسیار خوب و هم چنین قیمت مناسب از سایت یدک مدرن به صورت آنلاین خرید کنید. خرید لوازم یدکی خودرو های وارداتی به کشور از اصلی ترین دغدغه های مشتریان به شمار می آید و در صورت عدم مشکل در تهیه لوازم یدکی، رضایت مشتری برای خرید بسیار بیشتر خواهد بود.

بازرگانی ایرچین همواره تلاش در بی واسطه کردن فروش قطعات در بازار تهران و کلیه نقاط کشور کرده و همیشه کیفیت رو ملاک اصلی خود قرار داده است. ارسال روزانه لوازم یدکی به کل کشور – بازرگانی ایرچین , فروش عمده لوازم یدکی لیفان فروش لوازم یدکی خودروهای چینیفروش لوازم یدکی جک ، لیفان ، ولکس و برلیانس پیشنهاد میکنم اول از همه با مجموعه ما آشنا بشید تا با خیال راحت خرید کنید. بسیاری از قطعات و لوازم این خودرو در انبار ما وجود دارد که شامل لوازم موتوری لیفان X50 ، لوازم جلوبندی لیفان X50 ، لوازم بدنه لیفان X50 ، قطعات گیربکس لیفان X50 و قطعات داخل کابین لیفان X50 میباشد. برای خرید قطعات جلوبندی لیفان X60، لوازم بدنه لیفان X60، لوازم گیربکسی لیفان X60 و … اما جادار بودن این خودرو از مهم ترین مزایای آن برای طرفدارانش به حساب می آید. خرید قطعات استوک لیفان X60 با کیفتی خوب و قیمتی مناسب از طریق سایت یدک مدرن انتخاب بسیار مناسبی می باشد. سیستم جلوبندی اهمیت بسیار زیادی دارد. در غیر این صورت هزینه شما بسیار بیشتر خواهد شد.

در صورتی که از لوازم یدکی بدون کیفیت و نامرغوب صرفا جهت قیمت پایین آن استفاده کنید ممکن است به سایر قطعات و لوازم یدکی خودروی شما نیز آسیب بزند و در نهایت مجبور شوید که خرج بیشتری کنید. سفارش شما در اسرع وقت در آدرسی که ثبت کرده اید به شما تحویل داده خواهد شد. هم چنین در صورتی که یکی از قطعات جلوبندی خودرو با مشکل مواجه شد بهتر است که هر چه سریع تر به تعمیر یا تعویض آن قطعه اقدام کنید. یعنی ویژگی های ظاهری و طراحی آن تلفیقی از خودروهای شاسی بلند و خودروهای سدان یا هاچ بک می باشد.به طور مثال ارتفاع بالاتر این خودرو نسبت به خودروی سدان از ویژگی های خودروهای شاسی بلند و میزان مصرف سوخت آن نزدیک به خودروهای سدان می باشد. لیفان X60 از یک پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی ۱.۸ لیتری بهره برده که نیروی این موتور توسط یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی یا یک گیربکس اتوماتیک سی وی تی به چرخ های جلو منتقل میشود.

استهلاک بالا، سواری خشک، کشش نامناسب پیشرانه و … کشش نامناسب پیشرانه هم یکی دیگر از نقاط ضعف لیفان X60 به حساب می آید. ظرفیت باک این خودرو پنجاه و پنج لیتر است و مصرف سوخت ترکیبی آن 8.2 لیتر در 100 کیلومتر می باشد. یکی از دلایلی که تیم تحصصی این مجموعه را مجاب به فروش قطعات نمود، شناحت کافی از قطعات اصلی و متفرقه و کیفیت برند های مختلف بوازم یدکی در بازار بود. سری های اول این خودرو دارای گیربکس دستی بود اما بعد از مدتی با گیربکس اتوماتیک وارد بازار شد. اخبار اجتماعی – سید جلال ملکی در گفتوگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ با اعلام خبر تصادف مرگبار در بزرگراه فدائیان اسلام، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 23:19 شب گذشته (یکم اردیبهشت) یک مورد حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه فدائیان اسلام، نرسیده به اتوبان بعثت به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتشنشانان دو ایستگاه آتشنشانی به محل حادثه اعزام شدند. پس از استقبال قابل قبول عموم از این کانسپت در سال ۲۰۱۱ اولین مدل لیفان X60 به بازار عرضه شد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد لوازم یدکی موتورسیکلت لیفان لطفا از سایت ما دیدن کنید.