عمل زیبایی کشیدن گوشه چشم از شقیقه

چنانچه عمل لیفت صورت را به خوبی انجام دهند این کار می تواند در جوان کردن چهره تا حدود زیادی موثر بوده ،پوست را نرم کرده و خطوط چهره را جذاب و زیباتر نماید.لازم به ذکر است که هدف از جراحی لیفت صورت یکسان سازی چهره فرد نمی باشد بلکه هدف آن جوان تر کردن صورت و چهره فرد مناسب با خود او می باشد.

معمولاً برای انجام این عمل و سپری کردن دوره نقاهت باید دو هفته از سر کار خود مرخصی بگیرید، البته این مدت زمان بسته به نوع عمل میتواند متغیر باشد. اولتراپی در کنار لیفت با نخ میتواند نتایج بسیار عالی را به وجود بیاورد و شما شاهد جوان سازی صورت و گردن خود باشید. یک جراح خوب لیفت شقیقه چه ویژگی هایی دارد ؟ حتما قبل از عمل از نمونه جراحی های گذشته جراح مشاهده کنید که مورد قبول بیماران واقع شده است. بهتر است که پیش از عمل وسایل لازم برای بعد عمل را آماده کنید. داوطلبان باید از لحاظ ذهنی و روانی برای دوره نقاهت و مسائل مربوط به پس از جراحی لیفت صورت آماده شوند.

لیفت شقیقه ، روندی است که به آرامی ، قسمت های بیرونی ابروها ، قسمت بیرونی چشم ها و قسمت فوقانی گونه ها را بالا کشیده و جوان سازی می نماید و یک ظاهر جوان تر را به قسمت فوقانی صورت بازمی گرداند. حداقل دو هفته پیش از عمل لیفت صورت باید سیگار را کنار بگذارید چون این عادت مانع جریان آزادانه اکسیژن در بدن میشود، بنابراین مدت زمان دوره نقاهت را طولانیتر کرده و ممکن است باعث بروز عوارض دیگری شود.

3- عمل لیفت شقیقه چه مدت طول می کشد؟ یک جراح خوب دارای یک تیم حرفه ای می باشد که در رز طول جراحی همراهی می کنند که زمان مراجعه به کلینیک باید به کادر همراه جراح توجه داشته باشیم. طبق مطالعات انجام شده، اغلب بیمارانی که عمل لیفت شقیه را توسط یک جراح متخصص و مجرب انجام داده اند؛ از نتایج این عمل راضی بوده و لیفت شقیقه را به دیگران نیز پیشنهاد میکنند. برای انجام جراحی لیفت شقیقه باید نسبت به انتخاب دکتر جراح دقت زیادی داشته باشید که جراح از تجربیات بالایی درتخصص خود داشته باشد،زیرا که این عمل بر روی صورت بسیار حساس است وکوچیک ترین بی تجربگی می تواند ریسک عمل را بالا ببرد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از لیفت شقیقه در مشهد دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.