عضله سازی با ایکس بادی

 

عضله سازی با ایکس بادی

دستگاه ایکس بادی قیمت برای آن دسته افرادی که تمایل دارند روندعضله سازی و چربی سوزی را با سرعت بیشتر در کمترین زمان طی کنند مناسب است. تمریناتی که با تحریک الکتریکی عضلات (EMS) انجام می شود باعث فعال شدن تمام گروه های عضلانی اصلی در بدن در طول جلسه تمرینی شده و طی 20 دقیقه تمرینات قدرتی با XBody، انقباض عضلانی تقریبا 150 برابر بیشتر از انقباض عضلانی در تمرینات سنتی می باشد که این برابر است با حدود 39000 انقباض عضلانی در هر جلسه تمرین قدرتی. تمرینات ای ام اس با ضربات الکتریکی کار می کند چیزی شبیه انقباض طبیعی بدن است این ضربات اضافه ، انقباض ماهیچه ها را به وسیله لباس تمرین ایکس بادی تنظیم میکند. درمانگران جسمی از ایکس بادی برای تقویت ماهیچه های اطراف مفاصل و تمرینات هدفمند استفاده می نمایند. بعلاوه جریان های الکتریکی تعریف شده در دستگاههای ایکس بادی تنها این قابلیت را دارند که ماهیچه های اسکلتی بدن را تحت تأثیر قرار دهند و عضوهایی همچون قلب در دسترس پالس های الکتریکی قرار ندارند در نتیجه برای سیستم قلبی و سایر عضوهای حساس بدن زیان و عوارضی نخواهند داشت. اما اگر بدانید که سال های زیادی است که از این متد در فیزیو تراپی استفاده می شود شاید بهتر با این فناوری کنار بیایید.

 

تکنولوژی روز دنیا

این تکنولوژی میتواند برای کسانی که مدت زمان زیادی تحرک نداشتهاند و یا اندام متناسبی ندارند نیز مفید باشد. در همین مدت شما بین 700 تا 2200 کالری را فقط در حین انجام تمرینات مصرف میکنید. همانطورکه قبلا ذکر شد این ورزش در مدت زمان بسیار کوتاهی باعث مصرف کالری زیادی میشود و علاوه بر آن بدن تا 72 ساعت بعد از انجام این تمرینات اقدام به ریکاوری کرده و در نتیجه گالری زیادی مصرف میکند که معنی آن این است که تنها دو بار در هفته انجام این ورزش کفایت میکند. بله، شما می توانید طولانی مدت و به طور مرتب با آموزش معمول تمرین کنید. باشگاه های ایکس بادی در تهران در حال گسترش هستند و هر روز به تعداد آنها اضافه می شود. در حال حاضر بیش از ۷۰ مرکز در تهران و شهرستان ها مجهز به دستگاه ایکس بادی هستند و خدمات این ورزش را ارائه می دهند. 7. علاوه بر این موراد ایکس بادی باعث کمک به رفع مشکلات پوستی و سلولیت میشود یعنی از اثرات مفید دیگر این ورزش بر روی بازسازی و جوانسازی سلولهای پوستی است به گونه ای که پالسهای الکترونیکی ارسالی بر روی سلولهای پوستی باعث تحریک و افزایش گردش خون لنفاوی-عروق لنفاوی زیر پوست و اکسیزن رسانی شده کمک به بازسازی پوست میکند؛ و همچنین انقباض عضلانی پوست شده که در نتیحه آن سلولهای پوستی با سرعت بیشتری ترمیم میشوند و روند پیری به تأخیر می افتد.

 

20دقیقه!

از دستگاه های ایکس بادی دیگر این روش میتوان به درمان آسیبهای فیزیکی اشاره کرد که بدون هیچگونه فشار اضافی بر روی تاندون ها و مفاصل اعمال می شود. هنگام تمرین با ایکس بادی بیش از 90٪ عضلات به طور همزمان در طول هر انقباض در یک جلسه ی 20 دقیقه ای فعال می شوند در حالی که در روش سنتی این اتفاق پس از سه جلسه یک ساعته به وقوع خواهد پیوست، این در حالیست که هیچگونه آسیبی به مفاصل وارد نمی شود. البته باید یادآوری کنیم در بدن نیز مغز دستور جریان مشابهی برای انقباض عضلات صادر می کند و این پالس های EMS از این فرآیند الگو برداری شده اند پس نیاز به نگرانی نیست. مزیت استفاده از ذخایر غنی انرژی و داشتن متابولیسم بهتر در آن است که شخص با انرژی و فشار بیشتری میتواند تمرین کند و در نتیجه کالری بیشتری مصرف میکند. در هر تمرین 20 دقیقه ای با این تکنولوژی بین 500 تا 700 کالری انرژی مصرف می شود که با 2 بار تمرین کردن در هفته نیاز ورزشی شما برطرف می گردد. ما یک یا دو جلسه تمرین 20 دقیقه ای را در هفته توصیه می کنیم.

 

انواع ایکس بادی

انواع دستگاه ایکس بادی می تواند توده های عضلانی را توسعه یا کاهش دهد و برای کسانی که انرژی یا زمان مناسب برای ورزش ندارند یا قصد انجام تمرینات طولانی مدت و وقت گیر را ندارند مفید خواهد بود. در مورد مزایای EMS می توان به این نکته اشاره نمود که دستگاه بدون هیچ فشاری تمرینات عضلانی را روی بدن کسانی که به فیزیوتراپی نیاز دارند انجام می دهد و همین امر باعث می شود تا روند بهبودی فرد سرعت بیشتری پیدا کند. با توجه به مدت زمان کوتاه تمرینات ایکس بادی (هر جلسه 20 دقیقه) که دو یا سه جلسه در هفته می باشد، این تمرین برای کسانی که بسیار مشغله و درگیر هستند و یا تمرینات طولانی، شدید و استرس زا دارند مناسب است. برای ورزش ایکس بادی در باشگاه vipfit چه تجهیزاتی نیاز است؟ ۴. تمرینات در بهترین مرکز باشگاه ایکس بادی نیاوران، موجب زیاد شدن سوختوساز بدن میگردند، درحالیکه سایر ورزشها لزوماً سوختوساز بدن را زیاد نمی کنند.