صدها صلیب با یاد و خاطره North Rustico تماس شخصی برقرار می کنند

از 420 صلیبی که در سناوتای شمال روستیکو قرار داده شده است ، یکی از آنها برای سیمون لمی برجسته است.

وی با اشاره به یک صلیب در یک خط با بسیاری دیگر گفت: “پدر شوهر من ، هنگامی که او 18 ساله بود ، در روستیکو زندگی می کرد … جان اولیور گالانت ، او همان جا است.”

خدمت سربازی در خانواده لمی اجرا می شود. وی جانباز 26 ساله است.

او یکی از افرادی است که صلیب ها را با دست در روستیکو شمالی ساخته است.

وی گفت: “من سعی می کنم تأکید را بر من نگذارم ، بلکه تأکید را بر روی کل موضوع دارم.” “این در مورد من نیست. در مورد این افراد است.

“چقدر لمس كننده است ، مردم وارد می شوند. یك آقایی نسبتاً پیر اینجا بود … و او نام خود و نام برادرش را داشت و آنجا بود ، بنابراین همانجا كار من تمام شد.”

این پروژه توسط شوالیه های کلمبوس در روستیکو شمالی همراه با شهر برگزار شد. هر صلیب نماینده کسی از منطقه است که در ارتش کانادا خدمت کرده است.

جیمز دونلی ، شوالیه بزرگ با شوالیه های کلمبوس ، گفت که هدف شناخت پیشکسوتان در جامعه است.

سیمون لمی جانباز 26 ساله نظامی است. (تراویس کینگدون / CBC)

وی گفت: “این یک نمایش بصری بسیار قدرتمند از افرادی است که از این منطقه خدمت می کنند.”

“من فکر می کنم که همه تشخیص می دهند که وقتی شما در نیروها خدمت می کنید ، بخشی از زندگی خود را برای کشور ما به ارمغان می آورید. و مردم فقط به رسمیت شناخته می شوند. و من فکر می کنم این باعث راحتی می شود.”

هر صلیب تقریباً شش اینچ قد کشیده و هر کس نام یک شخص را روی آن دارد.

تا زمان جنگ بوئر

شوالیه های کلمب برای یافتن همه این نام ها ، پرونده های کلیساها و مدارس را جستجو کردند. آنها از مکانهایی که پلاکها به جانبازان اختصاص داده شده است در مناطق روستیکو شمالی ، روستیکو و رودخانه هوپ بازدید کردند.

افرادی که پیدا کردند از جنگ بوئر تا جنگ کره خدمت می کردند. نیروهای حافظ صلح و همچنین افرادی در این ذخایر یا دریایی بازرگان حضور داشتند.

لمی گفت: “من نسبت به همه چیز احساس افتخار می کنم.”

لمی امیدوار است که این کار به مردم یادآوری کند که چقدر خوش شانس هستند.

لس استدن ، معاون شهردار روستیکو شمالی می گوید: “این نشان می دهد قلب مردم این منطقه در هنگام خدمت بسیاری از مردم است.” (تراویس کینگدون / CBC)

وی گفت: “ما در این کشور بسیار بسیار خوش شانس هستیم. ما همه آنچه را که نیاز داریم در اختیار داریم و به نظر می رسد که گاهی نیز شکایت داریم.”

لس استدن ، معاون شهردار روستیکو شمالی ، گفت که دیدن تعداد افرادی که در درگیری ها خدمت می کنند ، بیانگر شخصیت منطقه است.

وی گفت: “این نشان می دهد که قلب مردم این منطقه چه زمانی است که افراد زیادی خدمت می کنند.”

“راحتی بسیاری را به ارمغان آورد”

استندن گفت که او اغلب داستانهایی را از جامعه در مورد کسانی که خدمت می کنند می شنود ، اما این باعث شده است که این خاطرات دوباره به سطح آب درآیند.

وی گفت: “مردم شروع به صحبت بیشتر می كنند.” “همین امروز صبح ، ما در حال صحبت کردن در مورد داستان هایی بودیم که این آقا خدمت کرده است و در مورد نزدیکانش است که خدمت کرده اند. بنابراین ، واقعاً شگفت انگیز ، یادآوری و افتخار در مردم باعث می شود.”

جیمز دونلی از شوالیه های کلمبوس در روستیکو شمالی می گوید صلیب ها نمایشی قدرتمند از کسانی هستند که خدمت می کردند. (تراویس کینگدون / CBC)

این شهر مراسم بزرگداشت روز بزرگداشت برگزار نمی کند. اما استدن گفت که او فکر می کند این نمایشگر در یادآوری جامعه نقش مهمی دارد.

وی گفت: “من فکر می کنم این باعث راحتی بسیاری از افراد شده است. و ما از روز قبل تعداد زیادی از افراد را دیده ایم ، از آنجا که تحویل داده شده است ، می آیند و عکس می گیرند.”

در 11 نوامبر ، جامعه از مردم دعوت می کند که به سناوتاف بیایند و از آن طرف پیاده روی عبور کنند ، تاج گل بگذارند و به کسانی که توسط صلیب ها نشان داده می شوند ادای احترام کنند.

اطلاعات بیشتر از CBC PEI