شیشه شیر های برتر دکتر براون دارای چه ویژگی هایی هستند؟

همه ی ما می دانیم که نوزادان بعد از تولد قادر به نوشیدن مایعات توسط چیزی مانند لیوان نیستند و فقط توانایی مکیدن شیر از سینه مادر را دارند. به همین منظور آرواره ای بسیار قوی جهت مکیدن دارند.

شیشه شیر به منظور راحتی تغذیه نوزادان طراحی شد که بسیار هم پر کاربرد می باشد. امروزه مدل های مختلفی از انواع برند ها در بازار وجود دارند که شیشه شیر های متنوعی را عرضه می کنند اما خاص ترین آن ها برند آمریکایی دکتر براون می باشد. این شرکت در زمینه تولید وسایل مادر و نوزاد فعالیت می کند و بسیار هم معروف و شناخته شده است. علت محبوبیت برند دکتر براون تنوع بالا در کنار تولید شیشه شیر های آنتی کولیک است که عامل مهمی در انتخاب شیشه شیر مناسب می باشد.

حال می خواهیم به بررسی برخی از مزیت های این شیشه شیر ها بپردازیم که البته در سایت کافه پزشکی در این خصوص به طور مفصل صحبت نموده ایم.

 

برخی از مزیت های استفاده از شیشه شیر های برند دکتر براون:

یک مورد بسیار مهم در طراحی شیشه شیر های این برند که از مهم ترین مزایای آن نیز به شمار می رود، مجهز بودن به سیستم تخلیه هوای نی دار است. با طراحی این سیستم دیگر شیر با هوا مخلوط نمی شود. با مخلوط نشدن شیر و هوا دیگر مشکلاتی از قبیل مشکل گوارشی، نفخ شکم و دل درد را شاهد نخواهید بود و آرامش را به نوزادان خود هدیه خواهید کرد.

یک عامل مهم دیگر از مزایای این شیشه شیر ها می توان به عدم ایجاد خلا اشاره کرد که این حالت باعث می شود نوزاد تفاوت کمتری بین سینه مادر و شیشه شیر حس کند.

مورد بعدی حفظ کامل مواد مغذی و ویتامین های موجود در شیر است که چون در تهیه و تولید شیشه شیر ها از مواد اولیه با کیفیت بالا استفاده می شود ارزش غذایی شیر به طور تضمینی حفظ خواهد شد.

 

عمل سر شیشه و لوله درون شیشه شیر به چه صورت است؟

سر شیشه و لوله ای که درون شیشه شیر قرار گرفته طوری طراحی شده اند که از ورود هوا به درون معده نوزاد جلوگیری کنند. این عمل در نهایت مانع از کولیک معده در نوزادان می شود به همین علت است که می گویند شیشه شیر های برند دکتر براون آنتی کولیک می باشد

جنس سر شیشه به طور خاصی از سیلیکون مرغوب ساخته شده که این عمل هم موجب حفظ مواد مغذی شیر و هم موجب افزایش ارزش غذایی شیر نیز خواهد شد.

 

قیمت شیشه شیر های برند دکتر براون بر چه اساس انجام می شود؟

شیشه شیر های این برند یا به لحاظ میل های مختلف با هم تفاوت قیمت دارند و یا به لحاظ جنسشان.

شیشه شیر ها در دو نوع طلقی و پیرکس تولید می شوند که نو پیرکس قیمت بالاتری نسبت به نوع طلقی دارد.