“شما به افرادی که امشب جایی برای خوابیدن ندارند چه باید بگویید؟” مخالفت می پرسد

اولویت های هزینه های دولت PEI روز سه شنبه زیر ذره بین قرار گرفت و هر دو حزب مخالف بر میلیون ها دلار در بودجه سرمایه سال گذشته هزینه نکردند.

رهبر مخالفان ، پیتر بیوان-بیکر گفت که این استان در حالی که میلیون ها دلار بیشتر برای سنگفرش هزینه می کند ، از سلامت روان و مسکن عمومی استفاده نمی کند.

“بیوان-بیکر” از کف ساختمان گفت: “فقط حدود یک چهارم بودجه ای که برای مسکن اختصاص داده شده بود ، واقعاً هزینه شده است ، اما بیایید تمام آسفالت های براق را بررسی کنیم. این فقط امسال نیست ، نخست وزیر ، بلکه سال گذشته است.” قانونگذار استان

“به نخست وزیر ، شما به افرادی که امشب جایی برای خواب ندارند ، 750 نفر که در حال حاضر در لیست انتظار مسکن دولت هستند ، چه چیزی دارید که بگویید. در مورد افرادی که امشب در بحران هستند ، برای دستیابی به خدمات بهداشت روان چه می گویند؟ که آنها به شدت نیاز دارند؟ سنگفرش چگونه به آنها کمک می کند؟ “

“ثبت سرمایه گذاری”

طبق بودجه پایتخت ، این استان قصد داشت 17.5 میلیون دلار برای مسکن هزینه کند. 9.5 میلیون دلار هزینه کرد

رهبر مخالفت ، پیتر بیوان-بیکر ، می گوید که در حدود یک چهارم بودجه ای که برای مسکن عمومی اختصاص داده شده بود ، واقعاً هزینه شده است. (وین تیبودو / CBC)

این استان قصد داشت 12 میلیون دلار برای پردیس بهداشت روان هزینه كند. این مبلغ 2.7 میلیون دلار هزینه کرد.

نخست وزیر دنیس کینگ از پرونده دولت خود در پرونده های بهداشت روان و مسکن عمومی دفاع کرد.

“من معتقدم که ما در این مناطق سرمایه گذاری های بی سابقه ای انجام داده ایم ، وقتی مسکن را بررسی می کنید ، میزان باورنکردنی ساخت و ساز در حال انجام است و اگر در آن منطقه هزینه کمتری وجود داشته باشد ، به این دلیل است که استان کینگ گفت: “

“این دولت جزیره پرنس ادوارد نیست ، این صنعت به طور كلی است. صنعت ساخت و ساز در سطح بلندی فرو می رود ، بیش از حد گرم می شود … پول ما آنجاست. اگر رفع این مسائل مهم فقط درمورد پول بود ، من آنها را حل می كردم صبح.”

مخالفان MLA ، هانا بل می گوید که این استان نیاز به ساخت واحدهای مسکن عمومی 10 برابر بیشتر از آنچه برای تأمین خواسته ها برنامه ریزی شده است ، دارد. (وین تیبودو / CBC)

هانا بل ، مخالف MLA گفت که این استان نیاز به ساخت 10 برابر بیشتر از آنچه برنامه ریزی شده است ، ایجاد کرده است.

طی پنج سال آینده این تعداد 1000 واحد خواهد بود. این استان در نظر دارد 100 واحد مسکن عمومی را طی سال آینده افتتاح کند.

این استان پیش از این کار طراحی را برای 10 واحد در مورل و 10 واحد در جورج تاون اهدا کرده است. این سازمان در حال برنامه ریزی برای 48 واحد مسکن عمومی دیگر در منطقه شارلوت تاون و 32 واحد در منطقه سامر ساید است.

“از نگرانی قدردانی کنید”

بل گفت: با توجه به سرعت در حال پیشروی استان ، این استان کمتر از نیمی از آنچه را که وعده داده اند خواهد ساخت.

ارنی هادسون ، وزیر توسعه اجتماعی و مسکن می گوید امیدوار بود که استان تاکنون مسکن عمومی بیشتری احداث کند. (وین تیبودو / CBC)

“با توجه به اینکه 750 جزیره در لیست انتظار برای مسکن عمومی وجود دارد ، چرا برای حدود 50 واحد اضافی برنامه ریزی می کنید؟” بل در طول س questionال پرسید.

ارنی هادسون ، وزیر توسعه اجتماعی و مسکن ، اظهار امیدواری کرد که استان تاکنون مسکن عمومی بیشتری احداث کند. وی گفت: بیماری همه گیر جهانی و بازارهای گرم مسکن داغ این جزیره برنامه های استان برای ساخت مسکن بیشتر را به تأخیر می اندازد.

هادسون گفت: “من مطمئناً نگرانی ای را كه مخالفت در مورد 100 ساختمانی كه در بودجه سرمایه سال گذشته اعلام شد ، ابراز می كنم.”

“من صادقانه می گویم ، یک سال پیش پیش بینی می کردم که در کنار اینها بیشتر باشیم.”

اطلاعات بیشتر از CBC PEI