ساکنان غرب پرینس می خواهند خطوط برق فشار قوی منتقل شود

بیش از 50 نفر که در جامعه PEI غربی Forestview زندگی می کنند ، طوماری را امضا کرده اند که از دولت استان می خواهد خطوط برق فشار قوی را از خانه های خود دور کند.

این خطوط در امتداد جاده هاولان اجرا می شوند و برق تولید شده در نیروگاه بادی West Cape را حمل می کنند.

کلاید پنی ، ساکن محلی ، می گوید که این استان سه چهارم خطوط را در سال 2008 حذف کرد و در آن زمان قول داد که بقیه را با تأسیس توربین های بادی آینده در آن منطقه منتقل کند.

پنی گفت: “ما اکنون از دولت می خواهیم که به این مسئولیت عمل کند و خطوط را برطرف کند.”

پس از بیش از یک دهه لابی ، ساکنان منطقه می گویند اکنون زمان انتقال خطوط اکنون است ، زیرا این استان در نظر دارد یک پروژه 44 میلیون دلاری برای ایجاد خط انتقال 106 کیلومتر برای انتقال انرژی از یک نیروگاه بادی 40 مگاواتی در آینده ایجاد کند. در Skinners Pond به یک پست فرعی در Sherbrooke ، نزدیک Summerside. برای سال 2025 برنامه ریزی شده است.

خوانیتا و ریکی گالانت 35 سال در خانه خود در جاده هولان زندگی می کنند ، اما می گویند اگر خطوط انتقال برق منتقل نشوند ، مجبور خواهند شد. (برایان هیگینز / اخبار CBC)

پنی گفت 52 نفر از ساکنان تحت تأثیر این دادخواست را امضا کرده اند.

او گفت که آنها مخالف توربین ها نیستند ، فقط در برابر خطوطی هستند که توسط خانه های آنها اجرا می شود.

پنی گفت: “در بعضی موارد فقط 25 فوت از خانه فاصله دارند.”

“پرندگان حتی روی آنها فرود نخواهند آمد.”

“فقط ویران”

ساکنان می خواهند خطوط منتقل شده به دور از خانه های جاده را ببینند.

خوانیتا گالانت به سی بی سی نیوز گفت هنگامی که آنها خطوط دیگر را در سال 2008 تغییر مسیر دادند ، او و همسایگانش فکر کردند همه خطوط منتقل می شوند.

برخی از خطوط برق در منطقه متصل به نیروگاه بادی West Cape سالها پیش و دور از خانه ها تغییر مسیر یافتند. (برایان هیگینز / اخبار CBC)

وی گفت: “اما آنها در حدود یک چهارم کیلومتری خانه ما متوقف شدند. این بود. ما فقط ویران شده بودیم.”

همسر وی ، ریکی ، گفت: “آنها همه چیز را از اینجا به سامرساید تغییر مسیر دادند ، اما این دسته از خانه ها را دقیقاً در اینجا تغییر مسیر ندادند.”

“آنها باید این کار را از ابتدا انجام می دادند.”

رابرت هندرسون ، MLA آنها ، از دولت خواسته است كه تعهد خود را دنبال كند و به او پیشنهاد دهد از تیرها ، سیم ها و مقره ها در مسیر جدید دالان انرژی باد استفاده كند.

کلاید پنی می گوید که او دادخواست جامعه را برای وزیر انرژی در ماه آگوست ارسال کرده است ، اما هنوز پاسخی نداده است. (برایان هیگینز / اخبار CBC)

وی گفت: “آنها درست در حیاط های جلویی خود هستند.” “جامعه بسیار صبور بوده است.”

پنی در ماه آگوست به وزیر انرژی استیون مایرز نامه نوشت ، اما گفت هنوز چیزی در این باره نشنیده است.

روز سه شنبه ، در قانونگذار ، مایرز گفت که او نمی داند کریدور برق جدید در کجا واقع خواهد شد ، اما او مایل است با ساکنان دیدار کند و در مورد نگرانی های آنها گفتگو کند.

سخنگوی شرکت دریایی الکتریک گفت که این شرکت از هیچ گونه مسئله یا نگرانی اخیر در آن منطقه آگاهی ندارد و تصمیم گیری در مورد انتقال خطوط به عهده استان است.

اطلاعات بیشتر از CBC PEI