سالمندان جزیره ، پارک های کانادا از PEI می خواهند که سگها را در پارک ملی به بند بکشند

سیمون لمی از North Rustico ، PEI ، روزانه دو پیاده روی در پارک ملی می رود – او گفت که زیبایی و در بیشتر موارد ، تنهایی را دوست دارد.

لمی گفت: “هر روز صبح که زنده بیدار می شوم و می بینم که روز خوبی برای من است.”

اما پس از حادثه ای در ساحل کاوندیش ، چند سال پیش ، لمی با احتیاط بیشتری از قبل در مسیرها قدم می زند.

و با چوب در دست.

وی گفت: “این زندگی من را تغییر داد.” “من در ارتش بودم ، سگها من را آزار نمی دادند.”

“من احساس ترس می کنم”

آن روز در ساحل ، لمی گفت که یک سگ آزاد شده از آن جا رد شد و به سمت او پرید. این غافلگیری لمی را به مریضی پزشکی تبدیل کرد.

وی گفت که یک رئیس پارک به او کمک کرد و مراقبت های لازم را در بیمارستان دریافت کرد.

لمی گفت: “من نه تنها از خودم احساس ترس می کنم.” “من از افراد مسن ، سالخوردگان و همچنین بچه های کوچک احساس ترس می کنم.”

سایمون لمی می گوید: “(مردم) باید بتوانند با آرامش راه بروند و نگران پریدن سگها روی آنها نباشند.” (جان رابرتسون / سی بی سی)

به گفته پارک های کانادا ، نگهداری حیوانات اهلی خانگی با بند و در حالی که در این فضاها هستند بخشی از قانون پارک های ملی کانادا است. جریمه نقض این عمل بین 100 تا 25000 دلار است.

Park Warden Lori-Anne Duffy گفت: “داشتن سگ روی بند و تحت کنترل در پارک ملی PEI نه تنها به محافظت از حیات وحشی که در این مناطق زندگی می کند کمک می کند ، بلکه سگ شما ، خود و دیگران را نیز در امان نگه می دارد.”

“این همچنین فرصتی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند … تا به مکانهای خاص ما بیایند و فرصتی برای یادگیری ، کشف و ارتباط با طبیعت داشته باشند.

آداب پارک مناسب

دافی گفت: بازدید کنندگان همچنین تشویق می شوند که آداب و رسوم خوب را دنبال کنند. به عنوان مثال ، پیروی از توصیه های بهداشت عمومی ، تمیز کردن مراقبت از حیوان خانگی خود ، پا گذاشتن روی گیاهان و خارج شدن از دنباله برای عبور دیگران.

وی گفت: “ما مشاهده کرده ایم که ساکنان محلی از پارک ملی جزیره پرنس ادوارد بازدید می کنند و برخی از این بازدید کنندگان در مکان های ویژه ما تازه وارد هستند.”

“ما وقت زیادی را صرف آموزش و ارتباط با این بازدیدکنندگان می کنیم که ممکن است از مقررات مربوط به حیوانات خانگی اطلاع نداشته باشند.”

در بیشتر موارد ، دافی گفت صاحبان سگ از قوانین پیروی می کنند.

Park Warden Lori-Anne Duffy می گوید: “در صورت در دسترس نبودن مخازن زباله ، همه زباله های خود را بسته بندی و بسته بندی کنید.” (جان رابرتسون / سی بی سی)

و در حالی که لمی موافقت می کند ، او گفت که می خواهد پیام را بیرون بکشد تا سالمندان بیشتری به اندازه او از پارک لذت ببرند.

لمی گفت: “آنها باید بتوانند در این مسیرهای زیبا در این استان زیبا قدم بزنند.” “آنها باید بتوانند در آرامش راه بروند و نگران پریدن سگها روی آنها نباشند.”

سگهای بدون بند در پارک ملی PEI را می توان از طریق شماره 1-877-852-3100 به پارکهای کانادا گزارش داد.

اطلاعات بیشتر از CBC PEI