ساختمانهای امور ایثارگران در PEI هنگام کار پرسنل از خانه خالی می مانند

مدیران امور ایثارگران کانادا انتظار دارند که ساختمانهای اداری آنها در PEI تا مدتی دیگر خالی بماند ، هرچند احساسات متفاوتی برای کارکنانی که عمدتا از خانه کار می کنند وجود دارد.

سارا لانتز ، دستیار معاون وزیر خدمات شرکت های امور سربازان قدیمی ، که حدود 1500 کارمند در این جزیره دارد ، گفت: “این همیشه سلامت و ایمنی کارکنان ما بوده است.” بیشتر آنها از خانه کار می کنند ، اگرچه گاهی اوقات اگر شخصی نیاز به مراجعه به دفتر داشته باشد اجازه ویژه داده می شود.

وی گفت که این اداره نمی تواند کارگران را در محوطه PEI خود با یکدیگر در یک فاصله جسمی ایمن نگه دارد و امور سربازان پیشکسوت کانادا می خواهد وضعیت موجود را تا زمانی که خدمات به جانبازان ارائه می شود حفظ کند.

لانتز گفت که نظرسنجی اخیر از کارکنان مستقر در خانه نشان می دهد که این مدل در حال کار است ، بنابراین امور ایثارگران عجله ای برای انتقال مردم به دفاتر ندارد.

وی خاطرنشان کرد: “بیشتر کارمندان ، جایی بین 80 تا 90 درصد ، از حمایت بخش خوشحال بودند.”

مدیر سارا لانتز همچنین از خانه در Charlottetown کار می کند. وی انتظار دارد مقدار فضای فیزیکی مورد نیاز کارگران دولت فدرال تغییر کند. (لورا میدر / CBC)

لانتز گفت هیچ تاریخی برای بازگشایی دفاتر وجود ندارد. ممکن است سرانجام با ساماندهی و بی نظمی فضاهای کاری ، سطح اشغال افزایش یابد ، اما قبل از وقوع این امر به بازرسی های بهداشتی و ایمنی نیاز است.

وی انتظار دارد بسیاری از کارمندان حتی پس از پایان همه گیری ، حداقل بخشی از هفته های کار خود را در خانه ادامه دهند.

چگونه کودک نوپای خود را سرگرم کنم ، به علاوه در این جلسه شرکت کنم؟– تانیا ویلشر ، امور ایثارگران کانادا

وی گفت: “بسیاری از افراد احساس می كنند كه در خانه بسیار سازنده ترند و می خواهند در آینده به صورت نیمه وقت در خانه بمانند.”

لانتز گفت اگر انعطاف پذیری در مشاغل خانگی منجر به “استفاده م efficientثرتر از فضا و وقت کارمندان” شود ، COVID-19 ممکن است در طولانی مدت باعث پس انداز مالیات دهندگان شود. دلیل این امر این است که ساختمانهای بزرگ برای اجرای آنها هزینه بر است.

برای برخی ‘غسل تعمید’

تانیا ویلشر برای خدمات آنلاین با امور کهنه سربازان کانادا کار می کند و از ماه مارس در خانه کار می کند.

تانیا ویلشر از دفتر خود در خانه برای اداره امور سربازان قدیمی کار می کند. (لورا میدر / CBC)

ویلشایر گفت: “این یک غسل تعمید توسط آتش بود.” “من ماه های اول در انکار بودم ، فکر می کردم که می خواهیم برگردیم.”

ویلشایر یک پسر چهار ساله دارد ، بنابراین وقتی مدارس و مهد کودک در هنگام شیوع بیماری همه گیر تعطیل شد ، او و شوهرش مانند بسیاری دیگر از والدین مجبور شدند مسئولیت های والدین و شغل خود را تغییر دهند.

“چگونه کودک نوپای خود را سرگرم کنم ، علاوه بر این در این جلسه شرکت کنم؟” او گفت ، یک سوال دائمی بود. “وقتی زندگی شخصی خود را به طور مداوم در خانه در اطراف خود داشته باشید ، تقریباً مانند این است که در محل کار خود زندگی می کنید.”

ویلشایر کمک می کند تا پسرش برای مهد کودک آماده شود. (ارائه شده توسط تانیا ویلشر)

این خانواده در حال حاضر با روال بیشتری کار می کنند و او سپاسگزار است که هر روز برای رفتن به محل کارش از در عجله نمی کند.

وی گفت که تعامل انسانی را از دست می دهد اما کار در اینترنت به او کمک کرده تا با تعداد بیشتری از همکاران خود در دفتر ارتباط برقرار کند. وی گفت احساس می کند کارکنان شاغل در خانه بیش از هر زمان دیگری فداکار هستند زیرا آنها می خواهند به جانبازان کمک کنند تا با بیماری همه گیر کنار بیایند.

ساختمان Daniel J. MacDonald در مرکز شهر Charlottetown بیشتر خالی است زیرا کارمندان از خانه کار می کنند. طبق مدیریت ، قبل از همه گیری ، بیش از ظرفیت بود. (لورا میدر / CBC)

“اگر دو سال پیش از من می پرسیدید ،” آیا همه امور ایثارگران می توانند در خانه کار کنند؟ ” من می توانستم “نه ، راهی وجود ندارد.”

وی گفت: “و اکنون ما آن را ثابت کرده ایم.” “من بسیار اطمینان دارم که کار در حال انجام است.”

ویلشایر گفت در حالت ایده آل وقتی همه گیر تمام می شود ، او یک توافق ترکیبی را دوست دارد که در آن بتواند از خانه و دفتر کار کند.

اتحادیه نگران سلامت روان است

اتحادیه صنفی که نمایندگان بسیاری از کارمندان امور ایثارگران است گفت که مدل کار از خانه می تواند در بعضی مواقع “ناپایدار” باشد.

دبی بول ، رئیس اتحادیه کارمندان امور ایثارگران در شارلوت تاون ، گفت که سلامت روان کارکنان اصلی ترین نگرانی است.

“چقدر افراد خاص مقاوم هستند که مجبورند از خانه کار کنند و نمی توانند هر روز به محل کار بروند.”

هیچ تاریخی برای بازگشت کارمندان فدرال برای کار در دفتر تعیین نشده است. (لورا میدر / CBC)

بیول گفت که او از کارمندانی که درگیر مشکل هستند و همچنین کارمندانی که مشکلی با کار در خانه ندارند ، شنیده است.

وی گفت که این روند همانطور که انتظار می رود پیش می رود ، اما مهم است که کارمندان احساس انزوا نکنند.

اتحادیه همچنین از طریق دفتر ملی خود درخواستی مبنی بر جبران خسارت مواردی از قبیل اینترنت و هزینه های گرمایش برای کارکنانی که از خانه کار می کنند – به طور خاص در مورد اینکه آیا آنها می توانند این هزینه ها را به عنوان یک تجارت کوچک انجام دهند ، از شورای خزانه داری است.

“ما باید جبران کنیم تا آنجا که به ما مربوط است.”

اطلاعات بیشتر از CBC PEI