زن و شوهر مونتاگ برای اطمینان از وعده غذایی هفتگی رایگان که هنوز در هنگام بیماری همه گیر روی میز است ، سازگار می شوند

برای نورما و دارن دینگول ، چهارشنبه صبح با چند داوطلب ، پوست کندن و خرد کردن سبزیجات در آشپزخانه کلیسای پروتستان مقدس اندرو در مونتاگ ، PEI سپری می شود.

چندین سال است که این زوج وعده غذایی هفتگی چهارشنبه شب را برای مردم منطقه برگزار می کنند. در بهار امسال ، محدودیت های COVID-19 این سنت هفتگی را موقتاً متوقف می کند ، اما این زوج راهی برای ادامه آن پیدا می کنند ، در حالی که به اقدامات بهداشت عمومی پایبند هستند.

نورما گفت: “این چیزی است كه مردم تقریباً چهار سال به دنبال آن بودند.”

“بنابراین پس از آنکه COVID برخورد کرد و همه چیز باید متوقف شود ، می دانید ، ما با افرادی روبرو می شویم که می آیند و مانند آنها می شوند ،” آیا می توانید دوباره این کار را انجام دهید؟ آیا می توانید به ما بگویید که آیا این کار را انجام می دهید؟ از نو؟ بنابراین ، بله ، خوب بود که دوباره دوباره شروع به کار کردم. “

قبل از همه گیری ، مردم شخصاً دور هم جمع می شدند تا با هم از شام هفتگی لذت ببرند. هنگامی که این گزینه دیگر نبود ، نورما با مراجعه به رئیس بهداشت عمومی به دنبال راهی برای کارکرد آن بود.

این بهترین قسمت از هفته من است.– دارن دینگول

اکنون ، این وعده غذایی در ظروف قابل برداشت قابل تهیه برای مردم فراهم می شود تا در خانه از آن لذت ببرند. ماسکها فرسوده شده و از ضد عفونی کننده دست استفاده می شود. و مردم از یک در می آیند و از در دیگر بیرون می روند.

“احساس اجتماع”

نورما گفت بسیاری از افراد جامعه وی برای پرداخت هزینه غذا و یا بدون اینکه فرزندانشان به اندازه کافی تأمین کنند ، دست به کار می شوند. وی گفت که نیاز به این وعده غذایی فقط افزایش یافته است – و یافتن راهی برای ادامه ارائه آن مهم بود.

نورما با بیان اینکه معمولاً 80-90 نفر برای وعده های غذایی هفتگی حاضر می شوند ، اظهار ناراحتی می کند که افراد زیادی به چنین چیزی اعتماد می کنند.

وعده غذایی هفتگی رایگان جامعه به طور کامل توسط داوطلبان و با استفاده از غذایی که به لطف کمک های نقدی اهدا یا خریداری می شود تهیه می شود. (جسیکا دوریا-براون / CBC)

“اما پس از آن ما بسیار خوشحالیم که می توانیم حتی یک وعده غذایی خوب در هفته برای مردم فراهم کنیم. این چیزی است که آنها نگران نباشند ، یک وعده چهارشنبه. آنها می دانند که می توانند یک وعده را در اینجا تهیه کنند.”

وعده های غذایی کاملاً توسط داوطلبان تهیه می شود ، و غذایی کاملاً از طریق کمک های مالی پرداخت می شود.

دارن که برنامه های غذایی را ارائه می دهد ، گفت: “این بهترین قسمت هفته من است” – همه چیز ، از اسپاگتی و کوفته تا سبزیجات بو داده که با گوشت خوک و بیسکویت خانگی سرو می شود.

“ما هنوز هم می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که افراد دارای چنین احساسی از اجتماع هستند ، کسی در آنجا برای آنها وجود دارد … حتی اگر ما نتوانیم در یک شام غذا بخوریم و یک وعده غذایی را با هم تقسیم کنیم ، هنوز هم می توانیم از این طریق به دنبال یکدیگر باشیم. و این ، ما احساس کردیم این بسیار مهم است. ”

مردم درخواست کردند که برای وعده های غذایی کریسمس از قبل رزرو کنند

این زوج قصد دارند مانند معمول یک وعده غذایی کریسمس برگزار کنند ، اما با تغییراتی: این یک شام بیرون از منزل است و امسال این زوج پیشنهاد تحویل آن را در هر نقطه از منطقه مونتاگ ارائه می دهند.

عکسی از وعده غذایی کریسمس 2018 این زوج. (ارائه شده توسط دارن دینگول)

دارن گفت: “ما می خواهیم این حرف را به مردم بدهیم كه ما در روز كریسمس اینجا هستیم.”

“و بدون هیچ مشکلی پیش بروید. ما انواع مختلفی را خواهیم داشت.”

این زوج می خواهند که هرکسی که می خواهد در روز کریسمس یک وعده غذایی بخورد ، تا تاریخ 17 دسامبر با آنها تماس بگیرد تا بداند چه مقدار مواد غذایی را خریداری و تهیه کند.

اخبار بیشتر PEI