زن انتاریو درباره اسکناس 12K دلاری آمبولانس در نوا اسکوشیا می گوید: “فک من افتاده است.”

ساکن انتاریو ، مادلین مک نیل سالم است و بنابراین انتظار نداشت که وی در طول تابستان هنگام ملاقات با والدینش در نوا اسکوشیا برای جراحی فوری به بیمارستان منتقل شود.

وی همچنین انتظار قبض تقریباً 13000 دلاری حمل و نقل آمبولانس زمینی و هوایی را نداشت که هفته ها پس از بازگشت به انتاریو رسید. این یک داستان هشدار دهنده برای هر کسی است که بین استانها سفر می کند ، مخصوصاً در این موارد COVID-19 بار.

جوان 27 ساله گفت: “وقتی اسکناس را باز کردم و دیدم 12800 دلار است فک من افتاده است. من کاملاً شوکه شدم.” “من توانایی پرداخت این مقدار پول را از قبل ندارم. این ذهنم را گیج می کند.”

در ماه ژوئن ، مک نیل ، که در تورنتو زندگی می کند ، از خانه کار می کرد و مدتی بود که خانواده اش را ندیده بود. او فهمید که باید به خانه خود به نوا اسکوشیا برود ، خودش را منزوی کند و به کار خود ادامه دهد ، سپس از یک وقت خانوادگی لذت ببرد.

با این حال ، در آخرین روز انزوا ، او با مشکلاتی روبرو شد و چند روز بعد برای انتقال او به بیمارستان نیوگلاسگو به آمبولانس نیاز شد.

ساکن انتاریو ، مادلین مک نیل (سمت راست راست) تابستان امسال مدتی را در کنار خانواده لذت برد ، اما با یک قبض سنگین آمبولانس آنجا را ترک کرد. (رابرتسون بوگ)

پس از حضور ، مشخص شد که وی به جراحی فوری در هالیفاکس ، حدود 150 کیلومتری ، نیاز دارد. به او گفته شد هیچ آمبولانس زمینی در دسترس نیست بنابراین او را با هوا منتقل کردند و بلافاصله تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

وی گفت: “هیچ وقت به من اعلام نشد كه قبض آمبولانس هوایی یا هر نوع هزینه مربوط به انتقال بین بیمارستانی را دریافت خواهم كرد.” او انتظار داشت برای آمبولانس زمینی صورتحساب ارائه شود.

مک نیل گفت که وی از طریق کار خود دارای پوشش درمانی و بیمه استانی انتاریو است و هرگز تصور نمی کرد که در یک قسمت دیگر از کانادا به بیمه درمانی سفر احتیاج داشته باشد.

وی گفت: “هر بار كه به خارج از كشور سفر می كنم ، همیشه بیمه مسافرتی خریداری می كنم اما صادقانه نمی دانم كه برای سفرهای بین استانی به بیمه مسافرتی احتیاج دارم. من همیشه در كانادا تصور می كردم كه از خدمات بهداشتی جهانی برخوردار هستیم.”

در ماه اوت ، مادلین مک نیل ، ساکن انتاریو ، برای حمل آمبولانس هوایی از بیمارستان آبردین در نیو گلاسگو ، نیویورک ، به بیمارستان هالیفاکس 12000 دلار هزینه دریافت شد. (ارسال شده)

حتی سفر با آمبولانس در یک استان می تواند گران باشد و باعث مشکلات مالی شود ، وضعیتی که توسط CBC’s Marketplace در سال 2015 برجسته شده است.

امروز این هزینه های آمبولانس زمینی برای ساکنان استان از پایین 45 دلار در انتاریو تا 325 دلار بالا در ساسکاچوان متفاوت است.

برخی از استان ها مانند آلبرتا خدمات آمبولانس زمینی رایگان را برای سالمندان ارائه می دهند. مانیتوبا که در سال 2015 بالاترین هزینه آمبولانس زمینی را در کشور داشت ، هزینه خود را به بیش از 250 دلار کاهش داده است.

بازدیدکنندگان خارج از استان هزینه های بسیار بیشتری پرداخت می کنند

تمام استانها هزینه غیرآهندگانی را برای خدمات آمبولانس بیشتر می گیرند. همه استانها هزینه های خود را بصورت آنلاین ارسال نمی کنند و علی رغم درخواست های متعدد ، برخی اطلاعات را به CBC ارائه نمی دهند.

از بین افرادی که این کار را انجام دادند ، نوا اسکوشیا بالاترین هزینه را با 732.95 دلار برای آمبولانس زمینی برای افراد دیگر استان ها داشت. هزینه ساکنان استان 146.55 دلار است.

هزینه های آمبولانس هوایی حتی برای ساکنان خارج از استان هزینه بر است. از بین استانهایی که هزینه ارسال یا اطلاعات ارائه می دهند ، PEI و نوا اسکوشیا از ساکنین هزینه ای دریافت نمی کنند ، اما برای افراد دیگر استانهایی که به این خدمات نیاز دارند 12000 دلار هزینه دریافت می شود. هر دو استان ، به همراه نیوفاندلند و لابرادور ، می گویند که این صورتحسابها را بر اساس “بازیابی هزینه” اعلام می کنند.

مشاور مراقبت های بهداشتی مری جین همپتون گفت که آمبولانس ها بخشی از قانون بهداشت کانادا ، قانون فدرال نیستند که مواردی را که تحت پوشش جهانی است ، تعیین می کند.

همپتون گفت: “این یک کار پیچیده است اما وقتی قانون بهداشت کانادا نگاشته شد ، تنها مواردی که در آن قانون شامل می شود بیمه می شود ، مواردی است که در داخل بیمارستان اتفاق می افتد و خدماتی است که توسط پزشک انجام می شود.”

حتی اگر ساکنان نوا اسکوشیا مجبور به انتقال سریع به بیمارستان شوند ، ممکن است مجبور به پرداخت قبض آمبولانس شوند. (CBC)

وی خاطرنشان می کند که آمبولانس های نوا اسکوشیا قبلاً در خانه های تشییع جنازه مستقر بودند و در موارد اضطراری پزشکی برای حمل و نقل اساسی مورد استفاده قرار می گرفتند. امروزه آنها توسط پیراپزشکان بسیار واجد شرایط کار می کنند.

“من پیشنهاد نمی کنم که حل این یک مسئله آسان است ، اما از نظر عمومی و از نظر بیمار ، برای من کاملاً منطقی است که بفهمیم چگونه می توان [ambulance] هزینه های کاربر از جدول خارج می شود و به طور کلی یک مدل بودجه متفاوت ارائه می دهد “، همپتون گفت ،

وی از مردم خواست تا در مورد بازنویسی قوانین با اعضای پارلمان خود تماس بگیرند تا آمبولانس ها به خدمات ضروری تبدیل شوند.

کریس هود ، رئیس سابق انجمن پیراپزشکان کانادا نیز موافقت کرد.

“وقتی شخصی وارد خانه شما شد ، هزینه ای برای آمدن افسر پلیس به منزل پرداخت نمی کنید. هزینه اینکه آتش نشانی بیاید و آتش شما را خاموش کند پرداخت نمی کنید. چرا خدمات پیراپزشکی یا خدمات آمبولانس هیچ کدام نیستند؟” هود وقتی در سال 2015 توسط Marketplace مصاحبه کرد ، گفت متفاوت است؟ این همان چیز است. وی گفت که این س todayال امروز مانند گذشته معتبر است.

مایکل نیکرسون ، رئیس اتحادیه ای که نماینده پیراپزشکان نوا اسکوشیا است ، گفت که امیدوار است این هزینه ها کسی را از تماس با آمبولانس در صورت نیاز به منصرف کند.

نیکرسون گفت: “به طور خلاصه ، ما از پیراپزشکان و بیماران شنیده ایم که نگرانی هایی راجع به هزینه آمبولانس دارند و اینکه برخی افراد منتظر مانده اند و به هیچ وجه تماس نگرفته اند و یا هنگام تجربه یک فوریت پزشکی خود را به بیمارستان رسانده اند.”

آیا هزینه ها بازدارنده ای برای استفاده هستند؟

او نگران است که کسی در حال رانندگی به بیمارستان باشد در حالی که یک حمله قلبی ممکن است تصادف کند ، خود را بیشتر و شاید دیگران را در جاده آسیب برساند یا بدتر از آن.

نیکرسون با اشاره به اینکه پیراپزشکان نوا اسکوشیا بسیار آموزش دیده اند و این استان یکی از معدود حوزه های قضایی است که به پزشکان پیراپزشکی اجازه می دهد دارویی مخصوص حملات قلبی.

دولت نوا اسکوشیا گفت در سال 2018 هزار و 649 صورتحساب آمبولانس با مبلغی در حدود 1.2 میلیون دلار وجود دارد. حدود 44 صورتحساب با مبلغی کل 31554.80 دلار نوشته شد.

سخنگوی گفت که دولت برنامه ای فوری برای بررسی هزینه ها ندارد.

بیمه درمانی مسافرتی مقرون به صرفه

ویل مک آیلر ، مدیر اجرایی انجمن بیمه سلامت سفر کانادا ، گفت: خرید بیمه درمانی مسافرتی آسان و مقرون به صرفه است ، اما بسیاری از مردم درک نمی کنند که تا زمانی که تحت شرایط اضطراری خارج از استان قرار بگیرند و به مشکل بزرگی روبرو شوند ، به آن نیاز دارند. صورتحساب

مک آیلر با بیان اینکه بحث در مورد نیازهای شما و شناسایی شرایط قبلی از قبل مهم است ، گفت: “هنگامی که به سیاست بین استانی یا سیاست های کانادا نگاه می کنید ، می توانید آن را با یک دلار ، شاید 2 دلار در روز خریداری کنید.” خرید بیمه برای اطمینان از دریافت پوشش مورد نیاز.

در مورد Madelyn MacNeill ساکن تورنتو و صورتحساب آمبولانس 12800 دلاری وی ، بخش کمی از آن تحت پوشش بیمه کار وی است. او می گوید که معیارهای تجدیدنظر در نوا اسکوشیا به او گفته شده بسیار محدود است و فقط در صورت وجود یک خطای پیراپزشکی از هزینه ها صرف نظر می شود. در این مورد وجود ندارد

مک نیل گفت: “پیراپزشکان بسیار مهربان و مفید بودند.”

گزینه های پرداخت موجود است

اکثر استانها برای افرادی که احساس می کنند قادر به پرداخت قبض آمبولانس نیستند ، فرایندی برای درخواست تجدیدنظر ارائه می دهند. بر اساس اطلاعات آنلاین دولت ، برنامه کمک هزینه آمبولانس نوا اسکوشیا از درآمد خالص خانوار شما به عنوان آزمون اولیه واجد شرایط بودن برای تعیین اینکه آیا واجد شرایط حذف دیون هستید استفاده می کند.

مک نیل این کار را نمی کند. ماهانه 50 دلار پرداخت بدون بهره به او پیشنهاد شده است. او به خاطر آن ممنون است او به تازگی 27 ساله شد و با این نرخ اعلام کرد که در 21 سالگی 48 ساله است که قبضش پرداخت می شود.