روسری شما ماسک صورت نیست – و سایر قوانین زمستانی COVID-19 از بهداشت عمومی مونترال

با پتو تازه در بیرون ، مقامات بهداشتی مونترال به مونترالز یادآوری می کنند که دستورالعمل های بهداشت عمومی هنوز هم – بدون توجه به آب و هوا – اعمال می شوند.

دکتر مایلن دروین ، مدیر بهداشت عمومی مونترال می گوید روسری ، لوله های گردن ، یقه لاک پشت و دستکش برای جلوگیری از شیوع COVID-19 کافی نیستند.

دروین گفت: داشتن روسری همان ماسک داشتن نیست. “هنگام رفتن به فروشگاه یا هنگام حمل و نقل عمومی ، استفاده از ماسک مهم است.”

او می گوید همین مورد در مورد دستکش های زمستانی یا دستکش ها نیز صدق می کند.

“هنگام گرفتن [your gloves off] در خانه یا محل کار ، شما [still] باید دستهای خود را بشویید. “

دروین می گوید پیروی از نکات بهداشتی بهداشت عمومی هنوز هم بهترین راه برای جلوگیری از شیوع ویروس است.

در طی یک کنفرانس خبری روز چهارشنبه ، Drouin همچنین به Montrealers یادآوری کرد که خوردن یا آشامیدن در حمل و نقل عمومی مجاز نیست ، زیرا این امر مستلزم برداشتن ماسک در مکانی است که دو متر فاصله از افراد دیگر دشوار است.

“Less is more” برای تعطیلات

در حالی که یک ماه دیگر کریسمس باقی مانده است ، دروین می گوید هرچه تعداد افراد در یک مهمانی کمتر باشد ، بهتر است ، حتی اگر استان مجاز به جمع آوری حداکثر 10 نفر در یک دوره چهار روزه باشد.

کبک از مردم خواسته است که خود را به دو گردهمایی محدود کنند.

نخست وزیر از کبکر خواسته است که یک هفته قبل و یک هفته بعد از دوره تعطیلات ، 24 دسامبر – 27 دسامبر ، خود را منزوی کنند.

دروین از مردم خواست که به احترام به دستورالعمل های فاصله و رعایت ماسک ادامه دهند – به خصوص در هنگام حضور در سالمندان یا افرادی که در سیستم مراقبت های بهداشتی کار می کنند.

وی همچنین سعی کرد مردم را از آزمایش COVID منصرف کند فقط به عنوان احتیاط قبل از اجتماعات. وی گفت: این می تواند سیستم آزمایش را مسدود کند و تضمین نمی کند که در یک مهمانی از ویروس خلاص شوید.

به گفته وی ، یک آزمایش منفی “احساس امنیت کاذب را ایجاد می کند و البته [we need to] ظرفیت انتقال و شیوع جامعه را حفظ کنید. “

شهر مونترال امیدوار است که بتواند با فضاهای عمومی مناسب برای استفاده در زمستان ، مردم را در فضای باز جلب کند. (Ivanoh Demers / CBC)

سیتی می خواهد زمستان امسال مردم را بیرون ببرد

در کنفرانس خبری روز چهارشنبه ، والری پلانته ، شهردار مونترال گفت که این شهر فضاهای بیرونی بیشتری را برای لذت بردن از Montrealers در ماه های زمستان ایجاد خواهد کرد.

“ما واقعاً سخت کار کردیم […] در طول تابستان برای ایجاد فضای بیشتر و اطمینان از اینکه Montrealers می توانند به روشی بسیار ایمن حرکت کنند. “

در طول تابستان ، این شهر تعداد معدودی خیابان را به عنوان راهروهای بهداشت عمومی تعیین کرده است. در این محله ها ، پیاده روها تعریض شده و تراسهای اضافی برای تشویق مونترالرها به خرید محلی و گذراندن وقت بیشتر در خارج از منزل ساخته شد.

پلانته می گوید ، این شهر به دنبال انجام کاری مشابه در زمستان امسال است – تا مردم بیشتری را از خانه های خود بیرون بیاورد و در برف های بیرون از منزل خود براند.

او می گوید هدف این خواهد بود که مردم “بیرون بروند ، پیاده روی کنند ، شاید اسکی کنند و یا کمی کفش برفی انجام دهند.”

انتظار می رود این شهر روز پنجشنبه از جزئیات برنامه های خود برای زمستان رونمایی کند.

تماشا کنید | COVID با چه سرعتی می تواند در یک مهمانی گسترش یابد

به نظر می رسد بسیار بی ضرر است – افراد کوچکی با خانواده و دوستانشان دور هم جمع می شوند. اما COVID-19 می تواند حتی در مناسب ترین شرایط نیز رخنه کند و بیش از آنچه تصور می کنید گسترش یابد. 1:12