رهبران کیپ برتون خواستار پایان سفر غیر ضروری به جزیره هستند

گروهی از رهبران جامعه در کیپ برتون می خواهند سفر غیر ضروری به جزیره متوقف شود زیرا گزارش روزانه موارد جدید COVID-19 در سرزمین اصلی ادامه دارد.

این درخواست توسط گروهی از سران شهرداری و روسای ملت اول به استفان مک نیل ، نخست وزیر نوا اسکوشیا و دکتر رابرت استرانگ ، رئیس ارشد پزشکی استان ارسال شد.

این گروه که اخیراً برای بحث در مورد حباب احتمالی کیپ برتون گرد هم آمده است ، همچنین به دنبال ایست های بازرسی و آزمایش سریع COVID-19 است.

آنی برنارد-دایزلی ، رئیس We’koqma’q ، که نامه را به عنوان برگزار کننده جلسه امضا کرده است ، گفت: “ما نمی توانیم از انجام کار درست واهمه داشته باشیم فقط از ترس پا روی انگشتان اشتباه است.”

از روز سه شنبه که این استان 10 مورد جدید را گزارش کرد ، همه در منطقه بهداشتی مرکزی هیچ مورد تایید شده ای از COVID-19 در این جزیره وجود ندارد.

عوامل خطر باید در نظر گرفته شود

برنارد-دیزلی گفت: عوامل مختلف سلامتی ، از جمله میزان بالاتر سرطان و دیابت ، کیپ برتونرها را در معرض خطر ایجاد عوارض ناشی از COVID-19 قرار می دهد.

وی گفت کمبود مسکن در جوامع First First وضعیت را خطرناک تر می کند.

برنارد-دیزلی گفت: “بعضی خانه ها با چند خانواده در یک خانه زندگی می کنند.” “برخی بیش از 20 عضو خانواده در خانه دارند. در چنین شرایطی ، چگونه می توانیم به طور مثر با COVID مبارزه کنیم؟”

گروهی از رهبران و روسای شهرداری کیپ برتون از دولت استانی می خواهند که برای بازدید کنندگان استانی که به جزیره وارد می شوند ، محدودیت های سفر دقیق تری را اعمال کند. (رابرت کوتاه / CBC)

با توجه به اینکه دانش آموزان و خانواده ها در تعطیلات انتظار می رفتند به کیپ برتون بروند ، برنارد-دایزلی گفت که زمان اقدام اکنون است.

او مایل است کسی را ببیند که از مناطقی از استان که فعالیت COVID-19 را تجربه می کند تا حداقل 14 روز برای منزوی شدن از خود به این جزیره سفر کند.

“این نزدیک به خانه می زند”

نگرانی در مورد شیوع COVID-19 پس از مشخص شدن یک رستوران در سیدنی به عنوان محل قرارگیری احتمالی بیشتر شد.

آردون مففورد ، صاحب میخانه و میخانه فرماندار ، گفت که از آن زمان کارکنان وی آزمایش منفی کرده اند.

مففورد گفت که این استان باید بازدیدکنندگان از این جزیره را کنترل کند ، زیرا تجارت قبلاً بار سنگینی را تحمل کرده است.

وی گفت: “ما سعی می کنیم با یک فضای دیوانه وار تجارت کنار بیاییم.”

“وقتی به موقعیت بالقوه ای برخورد می کنید مانند وضعیتی که ما اینجا در فرماندار ایجاد کردیم ، نزدیک خانه برخورد می کند. و سپس واضح است که آنچه تحمل کرد باورنکردنی بود ، در شبکه های اجتماعی چه اتفاقی می افتد و چگونه تلفن شما روشن می شود. و شما می توانید ببینید که جامعه چگونه ترسیده و کاملاً قابل درک است. “

استراتژی استانی

وزارت بهداشت گفته است كه تلاش هاي آزمايش را بر روي افراد بدون علامت در مكان هايي كه داراي بيشترين نگراني هستند متمركز مي كند.

یک سخنگوی استان گفت که مردم با توسعه استراتژی استان ، از آن مطلع می شوند.

مقامات بهداشتی همچنان از نوا اسکوشیایی ها می خواهند که مسافرت داخل و خارج از مکانهای دارای فعالیت COVID-19 ، مانند شهرداری منطقه ای هالیفاکس و مناطقی از شهرستان هانتز را محدود کنند.

داستان های برتر بیشتر