ردیاب خودرو یا ردیاب شخصی چگونه کار می کند؟

بلوتوث جیپیاس: فن آوری بلوتوث این اجازه را به ما میدهد ارتباطی بدون سیم را بین چند دستگاه فراهم کنیم. جی پی اس شخصی بدون نصب GR600 دارای آهنربای قدرتمند داخلی نیز هست تا در صورت نیاز قابلیت استفاده درون خودرو نیز داشته باشد. ویژگی جالبی که معمولاً در این دستگاهها وجود دارد، راهنماییهای صوتی دستگاه است و به راننده اجازه میدهد بدون اینکه چشم خود را از جاده بردارد، با گوش دادن به صدای دستگاه طبق نقشه پیش برود.

این عمل را با دادههای دریافتی از چند ماهواره دیگر تکرار میکند و بدین ترتیب محل دقیق گیرنده را با تقریب ناچیز معین می کند. یک Sleeve میتواند کارت حافظهٔ اضافی، باتری اضافی، یک دوربین و یک تلفن را به دستگاه شما متصل کند و مهم تر از همه بهعنوان یک گیرندهٔ جیپیاس برای دستگاه شما عمل کند. اگرچه این گیرندهها باید خیلی گران قیمت تر از نمونهٔ قبلی باشند، ولی افزایش قیمت نسبتاً کمی دارند و افزودن یک نمایشگر بزرگ تر برای شرکت تولید کننده هزینهٔ زیادی را در بر ندارد.

یک دستگاه پیدیای • گیرندههای جیپیاس برای خودرو: این گیرندهها بزرگ تر از گیرندههای دستی هستند و نمایشگری نسبتاً بزرگ دارند تا راننده در هنگام رانندگی به سادگی آن را بخواند. یک کارت CF جیپیاس انتخاب نسبتاً ارزان قیمتی است. حافظهٔ CF: یکی از حافظههای متداول برای پیدیای است که میتواند مستقیما بهوسیلهٔ اسلات مخصوص CF که در پیدیای وجود دارد یا با استفاده از Sleeve به دستگاه متصل شود.

یکی دیگر از موارد استفاده ردیاب اشخاص که منع قانونی ندارد، خرید ردیاب برای مراقبت از سالمندان و بیماران است. جنس بدنه ی ردیاب ها یکی از مواردی هستند که روی قیمت نهایی محصول تاثیر مستقیم دارد. اما شما مطمئن نیستید که فرزندتان در حال انجام چه کاری است! طبیعتا فرد بالغ که از نظر جسمی و روانی سالم است و با رضایت این ردیاب را حمل کند، از نظر قانون نیز در این مورد مانعی وجود نخواهد داشت. طبیعی است که در این شرایط اپلیکیشن مورد نظر با مشکل جی پی اس (GPS) و استفاده از سرویس آن مواجه میشود.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید gps شخصی لطفا از سایت ما دیدن کنید.