دولت کبک می گوید ، استخدام افسران پلیس بومی یک اولویت اصلی است

استخدام و نگهداری افسران پلیس بومی همچنان مهمترین موانع پیش روی نیروهای پلیس First Nations و Inuit است – چالشی که دولت کبک می گوید اکنون با ارائه آموزش و بودجه بیشتر آماده مقابله با آن است.

این استان روز جمعه سرمایه گذاری 18.6 میلیون دلاری را برای رسیدگی به برخی از توصیه های موجود در گزارش 2019 Viens و همچنین تحقیقات ملی زنان و دختران بومی گمشده و مقتول (MMIWG) اعلام کرد.

یکی از اولین اقداماتی که انجام خواهد شد پرداخت شهریه مردان و زنان جوان بومی است که در آکادمی پلیس ملی کبک در نیکولت ثبت نام می کنند و مبلغی در حدود 30000 دلار برای هر دانشجو می باشد.

وزیر امنیت عمومی ژنوویو گیلبو گفت: “ما واقعاً می خواهیم تلاش زیادی انجام دهیم تا مردان و زنان جوان خود را به این حرفه علاقه مند كنیم.”

در حال حاضر ، فقط 3.5 درصد از فارغ التحصیلان Nicolet بومی هستند ، که 18 تا 23 نفر را در سال نشان می دهد.

شاون دولود ، رئیس انجمن اولین ملل و روسای پلیس اینویت کبک ، که برای اعلامیه حضور داشت ، گفت: “این زیاد نیست.”

دالود ، که همچنین رئیس پلیس سرویس پلیس Akwesasne Mohawk است ، گفت: “پلیس به دلیل دلایل آشکار همیشه بهترین کار محسوب نمی شود.”

وی گفت که “مجبور به کار در یک ذخیره و به طور بالقوه مجبور به پاسخگویی به درخواست خشونت در خانواده ، زمانی که مظنون می تواند پسر عموی شما باشد” “بخشی از سختی هایی است که افسران باید با آن کنار بیایند.

اگرچه این نزدیکی می تواند یک مزیت باشد – با اجازه دادن به افسران برای ایجاد روابط و اعتماد در جامعه – این نیز یکی از دلایلی است که بسیاری از افسران تصمیم می گیرند نیروهای کوچکتر را به نفع سازمان های بزرگتر مانند Sûreté du Québec ترک کنند ، .

وی گفت: شرایط کار بهتر و حقوق بهتر نیز انگیزه ایجاد سوئیچ است. به همین دلیل است که دالود نیز مشتاقانه منتظر مذاکره مجدد در مورد توافق نامه های پلیس سه جانبه است که در حال حاضر برقرار است و توزیع بودجه به 22 نیروی پلیس بومی کبک را بر عهده دارد.

در این توافق نامه مشخص شده است که اتاوا 52 درصد هزینه و کبک 48 ​​درصد دیگر را پرداخت می کند – اما کل آن کمکهای دولت برای رقابت با حقوق پیشنهادی سایر شهرداریها کافی نیست.

دالود گفت: “همه از این معضل اطلاع دارند.” “ما در مورد آن بحث خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم نیروهای پلیس بومی را جذابتر کنیم.”

خودمختاری بیشتر

این بودجه همچنین برای ارائه آموزش های تخصصی به افسران در نیروهای پلیس بومی ، برای انجام تحقیقات جنایی ، به عنوان مثال استفاده می شود.

“ما تخصص می خواهیم [other forces] به جای درخواست نیروی پلیس دیگری که وارد عمل شود و این کار را برای ما انجام دهد. “

گیلبو گفت: “ما می خواهیم كه آنها كاملاً خودمختار باشند.”

اما دالود می گوید که 22 پلیس بومی کبک همیشه نمی توانند به آموزش دسترسی پیدا کنند – زیرا تیم های آنها کم است.

“اگر نیروی پلیس فقط چهار ، پنج یا شش کارمند داشته باشد تا کسی را برای آموزش در L’École nationale de police بفرستد ، برای دو تا سه هفته برای یک دوره تخصصی ، این غیرممکن است.”

اجازه دادن به ابزارهای افسران بومی برای انجام تحقیقات خود یکی از فراخوان های عدالتخواهانه تحقیق MMIWG بود.

میشل آودت ، کمیسر سابق MMIWG می گوید مهم است که نیروهای پلیس بومی آموزش های تخصصی داشته باشند. (انجمن زنان بومی کانادا)

کمیسر سابق میشل آودت می گوید بدون آن تخصص ، تحقیقات از یک نیروی پلیس به نیروی دیگر دیگر منتقل می شود.

و این تأخیرها می تواند به این معنی باشد که خانواده های زنان گمشده هرگز پاسخی دریافت نمی کنند.

“ما باید تخصص خود را داشته باشیم – ما باید اطمینان حاصل کنیم که محققان به خوبی آموزش می بینند ، و اگر کسی از گروه دیگری باشد اما حداقل از ملت یا بومی باشد ، حداقل آگاهی فرهنگی مسئله ای نیست … “

همچنین آموزشهای سفارشی برای پاسخگویی به درخواستهای تجاوز جنسی ، خشونت زناشویی و خشونت خانگی به نیروهای پلیس بومی ارائه خواهد شد.

یک افسر رابط بومی نیز برای همراهی قربانیان حمله جنسی به تیم Laboratoire de Sciences Judiciaires et de Médecine Légale (LSJML) اضافه خواهد شد.

وزیر روابط بومی یان لافرنیر ، افسر سابق پلیس مونترال ، گفت این اعلامیه “یکی از بسیاری” بود که “امیدواریم به زنان و دختران اجازه دهد در جوامع خود احساس امنیت کنند”.

1.2 میلیون دلار دیگر نیز به جلوگیری از استثمار جنسی خردسالان اختصاص خواهد یافت.