ده ها نفر یک شبه در خارج از مغازه های مرکز شهر اردو می زنند و خارش دارند تا از فروش جمعه سیاه پرش کنند

با وجود هوای سرد و همه گیر COVID-19 ، اشتیاق Montrealers برای معاملات هنوز هم وجود دارد ، زیرا صبح ها جمعه ده ها نفر را می توان در خارج از مغازه مرکز شهر صف کشید ، و برخی اظهار داشتند که آنها شب را بیرون از اردوگاه گذرانده اند.

جونا اشکار گفت: “من از ساعت 6:30 عصر دیروز اینجا هستم.” “من فهمیدم که این یک تجربه سرگرم کننده است ، من با چند نفر از دوستانم اینجا هستم.

مشاغل دلپذیر در کبک قطعاً امیدوارند که فروش مشتاق جمعه سیاه بتواند حیوان نجات مورد نیاز آنها را فراهم کند.

شهردار مونترال ، والری پلانته ، مردم را به خرید محلی تشویق کرده است تا به احیای شریان های تجاری در حال تقلا کمک کند ، و برخی از گروه ها می گویند که فروش امروز یا فقدان آن می تواند باعث کوچک شدن مشاغل کوچک شود.

فرانسوا وینسنت ، نایب رئیس شعبه کبک فدراسیون تجارت مستقل کانادا ، گفت: “خرده فروشان به شدت از این همه گیر ضربه خورده اند ، در حال حاضر اکثر آنها زیر فروش عادی هستند.”

“بنابراین ، تمام دلارهای هزینه شده توسط کانادایی ها می تواند تفاوت ایجاد کند.”

مرکز خرید Fairview در Pointe-Claire انتظار دارد که در جمعه سیاه با افزایش تعداد خریدارانی که تا روز پنجشنبه متوقف شده اند و امیدوارند که شروع به جشن کنند ، فروش اوج بگیرد.

لورن برونو ، مدیر کل مرکز خرید ، گفت: “در سالهای اخیر مهمترین روز خرید در سال ، برابر یا حتی بالاتر از روز بوکسینگ” شده است. “بنابراین برای ما ، این واقعا فصل شلوغ تعطیلات را آغاز می کند.

اما برونو همچنین بر لزوم کمک به محدود کردن شیوع ویروس ، با افزایش ساعات کار و افزودن سرویس درایو برای تحویل سفارش ها ، تأکید کرد.

برخی از خریداران جمعه سیاه در مونترال می گویند که آنها از عصر پنجشنبه در بیرون اردو زده اند. (Franca Mignacca / CBC)

علی رغم درخواست این شهر از مونترال برای بیرون رفتن و حمایت از مشاغل ، این نگرانی وجود دارد که مردم چگونه می توانند محلی ، دسته جمعی خرید کنند و این کار را با خیال راحت در طی یک بیماری همه گیر انجام دهند. برخی از کارشناسان معتقدند بهترین راه برای شرکت در جشن های جمعه سیاه خرید آنلاین است.

سایمون بیکن ، استاد پزشکی رفتاری در دانشگاه کنکوردیا گفت: “شما می خواهید آن مشاغل را تحریک کنید ، می خواهید مردم شادتر از الان باشند ، می خواهید آزادی بیشتری داشته باشند ، اما این ممکن است هزینه داشته باشد.” .