در پی شیوع بیماری ، مقامات بهداشتی می گویند کارکنان خانه مراقبت طولانی مدت میمونیدس که بین مناطق سفر نمی کنند

مقامات بهداشتی در مرکز سالمندان میمونیدس در کوت-سن-لوک اظهارات یک پرستار مبنی بر اینکه کارمندان برای مسافرت بین مناطق گرم و سرد ساخته شده اند را رد می کنند ، زیرا تعداد موارد مثبت COVID-19 در 45 مورد در محل اقامت افزایش یافته است.

آنها می گویند که از زمان موج اول اقدامات احتیاطی متعددی را به کار گرفته اند ، از جمله کارمندانی که هدف آنها تنها اطمینان از رعایت پروتکل ها و ساییده شدن و محافظت صحیح از تجهیزات حفاظت شخصی است.

جنیفر کلارک ، هماهنگ کننده سایت در میمونیدس گفت: “کارکنان در همان واحد می مانند.”

“ممکن است از یک کارمند خواسته شود که به یک منطقه گرم منتقل شود زیرا شاید ما در آنجا به پشتیبانی بیشتری نیاز داشته باشیم ، اما آنها دیگر به بخش مراقبت منظم برنمی گردند.”

روز دوشنبه ، یک پرستار در میمونیدس به CBC گفت که یکی از همکارانش پس از کار در منطقه گرم مرکز در طبقه هفتم مجبور به کار در یکی از واحدهای منظم شده است.

پرستار ، که CBC موافقت نکرد از او نام برد ، گفت که خانه کم کار است و کارگران از کیفیت تجهیزات محافظت شخصی (PPE) که تهیه شده اند زیر سوال می روند ، زیرا هفت کارمند در یک طبقه مثبت شدند.

وی گفت: “روحیه کم است. ما در حال سوختن هستیم. ما خسته شده ایم. شب ها برای 70 بیمار یک پرستار و یک مأمور بیمار وجود دارد.”

کلارک موافقت کرد که کارکنان خسته شده اند ، اما هیچ کمبود جدی در این مرکز وجود ندارد. وی گفت: برنامه دولت كبك برای آموزش هزاران نفر از مریضان بیمار از مزایای این مركز برخوردار است ، زیرا 70 مأمور بیمار جدید برای كار به آنجا اعزام شدند.

“کارکنان بار همه گیری را احساس می کنند. در موج اول ، ما با آدرنالین کار می کردیم. اما به سمت موج دوم حرکت می کنید ، می توانید آن را احساس کنید – آنها احساس ناامیدی می کنند.”

از زمان شیوع بیش از یک هفته پیش در این مرکز ، چهار نفر از ساکنان میمونیدس جان خود را از دست داده اند.

کلارک گفت که شیوع این بیماری در یکی از ساکنین ردیابی شده است که توسط مراقب خود آلوده شده است.

این مرکز سه روز در هفته از ساعت 6 صبح تا 6 بعد از ظهر یک کلینیک آزمایش برگزار می کند ، جایی که کارکنان و مراقبان توصیه می شوند به طور منظم آزمایش شوند. کلارک می گوید این مرکز از نظر قانونی نمی تواند آنها را مجبور به آزمایش کند ، اما با اعلام شیوع این آزمایش اجباری می شود.

وی گفت: این مرکز یک مورد مثبت را برای اعلام شیوع کافی می داند “زیرا ما می دانیم که اگر یک مورد داشته باشیم ، خیلی راحت گسترش می یابد.”

دکتر لارنس روزنبرگ ، رئیس هیئت بهداشتی ناظر بر میمونیدس ، CIUSSS غرب مرکزی مونترال ، بعد از ظهر روز سه شنبه بیانیه ای صادر کرد و به ساکنان و خانواده های آنها اطمینان داد که کارمندان از مناطق گرم به مناطق سرد منتقل نمی شوند.

روزنبرگ نوشت: “برای کسانی که بیمار هستند و برای عزیزانشان ، من می خواهم عمیقاً نگرانی خود را ابراز کنم ، و همچنین اطمینان خود را نسبت به انجام هر کاری برای حمایت از بهبودی ساکنان ابراز می کنم.”

“همچنین لازم به ذکر است که نمایندگان اداره بهداشت عمومی روز جمعه از میمونیدس بازدید کردند. اگرچه گزارش رسمی آنها هنوز منتشر نشده است ، آنها قبلاً با ما صحبت کرده و اقدامات لازم را برای ما تأیید کرده اند.”