در راه بودن عرضه اولین تویوتا یاریس کراس ادونچر + عکس

نتیجه : با وجود امکانات رفاهی و تکنولوژی های بکار رفته و همچنین تجربه رانندگی دلچسب، ترانزیت یکی از بهترین گزینه ها در میان رقبا است. برنده شدن پسیفیکا جای تعجب هم ندارد چون به راحتی رقبای خود یعنی هوندا اودیسی و تویوتا سی نا را شکست می دهد و همچنین پسیفیکا در سال های 2017 و 2018 نیز توانسته بود عنوان بهترین مینی ون مجله کار اند درایور را از آن خود کند. این باتری ها با توجه به تفاوت هایی که در ساختار دارند، در مقایسه با یکدیگر مزایا و معایبی هم دارند. نسخه کوپه (دو در) با سقف فلزی به نام کیمن و نسخه مجهز به سقف جمع شونده ی پارچه ای با نام باکستر به بازار جهانی عرضه شدند. ارزان ترین سواری های پورشه در بازار جهانی دو مدل باکستر و کیمن از سری 718 هستند. یکی از مهمترین بروزرسانی های این خودرو، افزایش فضای داخل کابین بویژه در قسمت فضای جلوی پای صندلی ردیف عقب در مقایسه با دیگر پلتفرم های یاریس است.

5 نکته مهمی که قبل از خرید مانیتور فابریک خودرو باید بدانید: – همواره انتخاب بهترین برند دی وی دی خودرو از بین چندین برند موجود در بازار یکی از دغدغه های مهم صاحبان خودرو بوده است. در حالت کلی نیز کابین سیمبل ساده طراحی شده است. به علاوه بسیاری از کارشناسان معتقدند که تویوتا یاریس ۲۰۱۹ طراحی اسپرتتر از مدلهای قبلی دارد. نکات منفی اوتبک : انتخاب های متوسط برای پیشرانه، عملکرد نامناسب جعبه دنده در بعضی شرایط، به اندازه نسل های قبلی خود زیبا نیست. آخرین بار در سال 2017 بود که شاهد معرفی نسخه قدرتمند و اسپرت یاریس نسل قبلی به نام GRMN بودیم. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید. تویوتا یاریس در تست تصادفات موسسه یورو انکپ توانسته است 5 ستاره ایمنی دریافت نماید. درست همانند نسلهای پیشین، یاریس جدید خودرویی است که روی راندمان و مصرف کم و مالکیت راحت و بیدغدغه تمرکز کرده است؛ اما این فاکتورها در دنیای امروزی اولویت پایینتری دارند ولی یاریس در بحث دینامیک سواری هم خوب عمل کرده است. مشتریانی هم که درآمد کمتری دارند به دنبال خرید خودروهایی مقرون به صرفه و اقتصادی تر هستند که همین موضوع سبب شد تا ساندرو به عنوان پادشاه فروش در ماه جولای 2021 اروپا بدرخشد.

نتیجه : متریس ارزان نیست و این موضوع باعث می شود سواری متریس نرم و قدرت کششی و فضای آن چشمگیر تر از رقبای ارزان تر خود باشد. قوای محرکه و جعبه دنده سورن پلاس در بسیاری از محصولات دیگر ایرانخودرو نیز مشاهده میشود و همین موضوع میتواند به خریداران اطمینان دهند که خودرو مذکور در این دو بخش مشکلی درخصوص قطعات و خدمات پس از فروش نخواهد داشت. خودروسازان جهانی اما در کنار ارتقای تکنولوژی خودروها برای کاهش مصرف بنزین، درصدد جایگزینی محصولات برقی و هیبریدی با خودروهای کنونی هستند. نتیجه : فضای جادار و امکانات رفاهی زیاد در کنار روح اسپرت، این دو فولکس واگن را در این کلاس بی رقیب می کند. این دو ماشین با قیمت نسبتا معقول خود بهترین تجربه سواری اسپرت در کنار جدید ترین امکانات روز دنیا را به شما ارائه می دهند. پس از آن در جنگ جهانی دوم نیز ارتش ژاپن به کامیونهای مجهز شد که در این کمپانی خودرو سازی ساخته شده بود.

به گزارش مملکت آنلاین، پس از کسب عنوان خودروی سال اروپا توسط تویوتا یاریس، این بار نیز نسخه ی GR هاچبک جذاب تویوتا توانست به عنوان خودروی سال ۲۰۲۱ بریتانیا نیز انتخاب شود. موتور این مدل برای اولین بار در تاریخ کمپانی شورولت در وسط ماشین قرار گرفته و با در اختیار داشتن موتور 8 سیلندر و به کمک جعبه دنده 8 سرعته 2 کلاچه توانایی تولید 490 اسب بخار را دارد. نتیجه : یک وانت لوکس و قدرتمند با قابلیت های کششی و حمل بار زیاد. گلادیاتور به نوعی یک وانت با قابلیت های آفرود رانگلر است. این ماشین بر اساس مدل رانگلر شکل گرفته و این یعنی قابلیت های بی نظیر در آفرود. پیشرانه 3 لیتری 6 سیلندر این خودرو می تواند در 4.5 ثانیه می تواند شمارا به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند. این ماشین (در مدل پایه) با بهره گیری از موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری می تواند خود را در مدت زمان 6.3 ثانیه از 0 به 100 کیلومتر در ساعت برساند. مدل پایه این ماشین با موتور 4 سیلندر تخت 2.5 لیتری به همراه جعبه دنده 8 سرعته 182 اسب بخار قدرت دارد. جیپ این خودرو را با موتور نسبتا قوی 6 سیلندر 3.6 لیتری که توان تولید 285 اسب بخار را دارد، به بازار عرضه کرده است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تویوتا یاریس ۲۰۱۷ فول لطفا از سایت ما دیدن کنید.