درخت کراوات دکتر استرنگ در مرکز بهداشت IWK به نمایش گذاشته شده است

یک درخت کریسمس که با کراوات های مدیر ارشد بهداشت نوا اسکوشیا تزئین شده است ، یک خانه جدید در مرکز بهداشت IWK در هالیفاکس دارد.

این درخت با 22 مورد از روابط دکتر رابرت استرانگ از مجموعه مشهور وی آراسته شده و پس از جنگ پیشنهادات در یک حراجی آنلاین به مبلغ 8250 دلار پرداخت.

استرانگ گفت که مشتاق اهدای این پیوندها است زیرا این پول به بنیاد بهداشت روان نوا اسکوشیا می رسد.

به نظر می رسد ، پزشکان نوا اسکوشیا برنده جنگ مناقصه بود. در ابتدا برنده اعلام نشد.

دکتر رابرت استرانگ ، رئیس ارشد پزشکی نوا اسکوشیا ، در هر جلسه توجیهی کراوات دیگری می پوشد. (CBC)

دکتر Robyn MacQuarrie ، رئیس این سازمان ، گفت که پزشکان نوا اسکوشیا می خواهند از این خرید برای برجسته کردن کار تیم بهداشت عمومی استان استفاده کنند.

“کاری که دکتر استرانگ و افسران پزشکی بهداشت ، کاری را که امسال برای مقابله با این بیماری همه جانبه ارائه داده اند ، چیز خارق العاده ای نیست.”

MacQuarrie گفت پزشکان نوا اسکوشیا به دنبال راه هایی برای تشکر از پزشکان و کارکنان مراقبت های بهداشتی بوده اند که در سراسر همه گیری به چالش کشیده شده اند.

این سازمان گفت كه این درخت برای ایجاد شادی در بین مردم ضمن ایجاد آگاهی در مورد چالش های بهداشت روانی كه بسیاری در این همه گیر با آن روبرو هستند ، مناسب است.

“مردم این روزها به کمی حمایت اضافی نیاز دارند. مردم به کمی مهربانی اضافی نیاز دارند.”

دکتر رابرت استرانگ وقتی شروع به برگزاری جلسات توجیهی روزانه در طول بیماری همه گیر کرد ، کراوات دریافت کرد (ایان سلیگ)

این درخت در غرفه گلدبلوم در IWK نصب شده است. MacQuarrie گفت پزشکان نوا اسکوشیا می خواهند آن را در منطقه ای قرار دهند که بسیاری از افراد می توانند برخی از روابط بی نظیر دکتر استرنگ را بررسی کنند.

“IWK مکانی است که در بسیاری از مواقع نیاز به برخی از تشویق ها وجود دارد ، امیدوارم که شاهد چنین چیزی باشیم.”

داستان های برتر بیشتر