دختر 90 ساله بدون جواب مانده است ، می گوید نظافتچی خانه ارجاع شده به CLSC از ماسک زدن خودداری می کند

یک زن در منطقه مونترال می گوید که یک کارمند در یک شرکت تمیزکاری ارجاع داده شده به CLSC به طور مداوم هنگام تمیز کردن خانه مادر 90 ساله خود از پوشیدن ماسک خودداری کرده است.

گبی مورنسی می گوید که او چند ماه گذشته را صرف تلاش برای صحبت با خدمات نظافت ، کودتای Moissons و CLSC Châteauguay در مورد سیاست استفاده از ماسک پوشیدن کرده است. اما او وقت سختی برای گرفتن جواب دارد.

این شرکت توافق نامه خدمات با هیئت بیمه درمانی کبک برای ارائه نظافت منزل تا حدی قابل استرداد دارد.

مورنسی در مصاحبه با CBC گفت: “بزرگترین نگرانی من ، البته ، مربوط به مادرم است ، زیرا احساس می كنم كه این كار مانند بمب ساعتی است. شما فقط نیاز به یك نفر دارید كه در معرض دید قرار گیرد.”

“این فرد نظافتچی چند نفر را در یک روز ، چندین خانه را در یک هفته یا در یک دوره دو هفته ای می بیند.”

مورنسی می گوید دریافت پاسخ از کودتای موسن کار دشواری بود اما وقتی سرانجام برای شکایت به کسی رفت ، به او گفتند استفاده از ماسک اجباری نیست.

وی گفت: “به من گفتند كه نظافتچی ها خانه های زیادی برای تمیز كردن دارند و آنها باید ظرف دو ساعت محلی را تمیز كنند.” وی گفت: “کارکنان باید سریع حرکت کنند و استفاده از ماسک باعث می شود کارایی آنها کمتر شود.”

این شرکت از مصاحبه با CBC خودداری کرد ، در عوض بیانیه ای از طریق ایمیل ارسال کرد که در آن رئیس هیئت مدیره گفت استفاده از ماسک توسط کارمندان واقعاً اجباری است.

میشل لادوسور نوشت: “ما می دانیم که مشتری های ما در معرض خطر ، پیر بودن هستند و از کارمندان خود می خواهیم که همیشه ماسک بزنند.”

“ما سیاست خود را در مورد ماسک های اجباری برای همه کارمندان تکرار کرده ایم.”

لادوسور می نویسد این شرکت هیچ شکایتی در مورد عدم استفاده از ماسک دریافت نکرده است.

مورنسی می گوید نظافتچی مادرش دائماً با ماسک به خانه می رسد اما قبل از ورود به خانه آن را برمی دارد.

مادر مورنیسی سالهاست که از طریق خدمات تمیزکاری خود از طریق CLSC استفاده می کند اما در موج اول شیوع بیماری به حالت تعلیق درآمد.

وقتی او در ماه آگوست دوباره سرویس را شروع کرد ، احساس راحتی کرد زیرا می توانست در حالی که نظافتچی کار می کرد بیرون بنشیند. هر چند اکنون ، سرما شروع شده است.

“آنچه مرا به راه انداخت این بود [Premier François] دو هفته پیش کنفرانس خبری لگولت که وی گفت ، می دانید ، همه باید 25 درصد تماس خود را قطع کنند. “

“این اعداد دوباره شروع به افزایش می کنند و ما می خواهیم مدت زمان خاموش کردن را برای یک ماه دیگر تمدید کنیم اما این چیزی است که به وضوح اشتباه است و خطرناک است.”

مرجع بهداشت منطقه ای مسئول CLSC Châteauguay – مرکز بین المللی خدمات اجتماعی و خدمات اجتماعی (CISSSS) لا مونته آر-اوست – می گوید در حالی که این شرکت توافق نامه خدمات با RAMQ دارد ، نظافتچی ها باید از دستورالعمل های محلی استفاده کنند مرجع بهداشتی این شامل الزام به ماسک زدن هنگام انجام خدمات است.

جید سنت ژان ، نماینده ارتباطات در پاسخ نامه الکترونیکی نوشت: “CISSS de la Montérégie-Ouest همچنین تجهیزات محافظتی شخصی را برای آنها فراهم می کند همانطور که ما برای همه سازمانهای جامعه در قلمرو خود انجام می دهیم.”

“بررسیهای تکمیلی انجام خواهد شد.”