داوطلبان دور هم جمع می شوند تا لحاف راحتی بچه های جویس اچاكوان درست كنند

پاسکال آنول معتقد است که لحاف دوزی بهبود دارد.

او پیشگام ابتکار عمل با همکاری مرکز بهداشت بومی Tiohtià: ke و Arts Racines & Therapies مونترال است تا آسایش و اجتماع را – از طریق لحاف – برای هفت فرزند جویس اچاوان فراهم کند.

Echaquan یک زن Atikamekw از Manawan بود که دو ماه پیش درگذشت ، اندکی پس از ضبط خود به عنوان کارکنان بیمارستان Joliette که به او توهین نژادپرستانه می کرد.

اکنون ، Annoual از مردم دعوت می کند تا برای هفت لحاف که به هریک از فرزندان Echaquan هدیه داده می شود ، مربع درست کنند.

آنول گفت: “ما این حس را پیدا می کنیم که نمی دانیم چه کاری باید انجام دهیم یا چگونه باید پاسخ دهیم.” “لحاف دوختن ، دوختن و انجام چنین کارهایی به یک زمان مراقبه ای تبدیل می شود ، بنابراین ما فعال هستیم ، اما در عین حال افکار و احساسات خود را منعکس و به اشتراک می گذاریم.”

“ما می توانیم آن را به تعبیری به ابژه ای ترجمه کنیم که راحتی و اطمینان خاطر و آن حضور را فراهم می کند تا بگوییم” ما با شما اینجا هستیم و تا زمانی که شما نیاز داشته باشید ما اینجا هستیم “،” او اضافه کرد.

آنول به عنوان یک هنر درمانگر می گوید گرد هم آمدن برای یک پروژه مشترک مانند این پروژه می تواند به مردم کمک کند تا غم و اندوه خود را برطرف کنند ، به ویژه هنگامی که غم و اندوه جمعی است و مرگ توجه عمومی قابل توجهی داشت.

او امیدوار است که این ابتکار به فرزندان اچاکوان نشان دهد که آنها تنها نیستند و آنها جامعه ای برای حمایت طولانی مدت از آنها دارند.

وی گفت: “ما نمی توانیم برگردیم و گذشته را تغییر دهیم ، اما مطمئناً می توانیم به كودكانی كه می خواهیم این لحاف راحتی را به آنها ارائه دهیم ، نشان دهیم كه ما آنجا هستیم و حضور داریم.” راهی برای تقسیم بار مردم.

آنول گفت که خرید یک چیز سریع است ، کاهش سرعت در ایجاد هدیه برای کسی – و استفاده از آن با نماد یک پتو گرم و راحت ، معنی دارتر است.

وی توضیح داد که با هر کوک آگاهانه ، لحاف ساخته شده به عنوان یک مجموعه به همان اندازه بر گیرندگان پروژه تأثیر می گذارد بر داوطلبان.

او امیدوار است که لحاف دوشی ها همچنین می توانند راه هایی برای ادغام رنگ مورد علاقه اچاکوان ، بنفش ، برای “یادآوری مثبت ، قوی و شجاعانه از زندگی او” پیدا کنند.

وی گفت: “ما امیدواریم که همه تأثیرات راحتی را داشته باشد.”

آنول با عموی اچاكوان در تماس بوده است تا مطمئن شود كه هدیه به خوبی دریافت می شود و به این ترتیب به شوهر و فرزندان اچاكوان تحمیل نمی شود.

هرکسی که قصد دارد درگیر این کار شود می تواند از 7 لحاف مخصوص صفحه فیس بوک Joyce Echaquan Children دیدن کند.

دولت را به تصویب اصل جویس فرا می خواند

این ابتکار عمل لحافی در حالی صورت می گیرد که رهبران بومی درخواستهای خود را از دولت برای اتخاذ اصل جویس تجدید می کنند.

اصل جویس ، به نام اچاكوان ، سندی است كه توسط شورای ملت آتیكامكو و شورای آتیكمكو از ماناوان ایجاد شده و هدف آن تضمین دسترسی بومی و عادی مردم به بقیه خدمات بهداشتی و اجتماعی بدون تبعیض است.

رئیس مجمع ملل اول کبک-لابرادور اظهار داشت که این استان باید از “سیاست های خرد” فراتر رفته و اصل جویس را در پیش بگیرد.

پیكارد نوشت: “امروز من از همه احزاب سیاسی در شورای ملی درخواست می كنم كه برای اتخاذ و اجرای سریع اصل جویس با هم متحد شوند.”

“آنچه در اینجا ، در سطح انسانی ، اجتماعی و سیاسی به خطر می افتد ، نباید هیچ جایی برای خردسالاری حزبی باقی بگذارد.”

طلوع مونترال8:45لحاف برای جویس اچاكوان

از فاضلاب ها و لحاف های داوطلب خواسته می شود تا برای ایجاد لحاف آرامش بخش برای هر یک از 7 کودک مرحوم جویس اچاکوان کنار هم جمع شوند. ما با زنی که پیشگام ابتکار عمل است صحبت کردیم. 8:45