خوشحالم که طول کشید: سقوط گرم باعث می شود طرفداران ورزش در فضای باز بیشتر طولانی شوند

دما چهارشنبه به شدت سقوط کرد ، اما قبل از آن ، بسیاری از ساکنان جزیره به دلیل سقوط گرم و احتمالاً اوقات فراغت اضافی ناشی از COVID-19 ، در این سال می توانستند بیشتر در فضای باز ورزش کنند.

مردم هنوز در اواسط ماه نوامبر از گلف و تنیس لذت می بردند و تلاش خود را برای چیزهای جدید مانند کایاک سواری امسال امتحان می کردند.

Golf PEI می گوید بهترین ماه اکتبر در استان بوده است.

باشگاه گلف Belvedere در Charlottetown اکنون تعطیل است ، اما مدیریت می گوید سال 2020 سال خوبی بود.

جیمی موران ، سرپرست حرفه ای و مدیر گلف در گلف Belvedere ، گفت: “تقاضا برای بیرون رفتن و بازی در تمام طول فصل متوقف نشد و ما تقریباً 100 درصد در کل روز ، هر روز ، در طول سال بودیم.” باشگاه.

“احتمالاً به همان شلوغی که اینجا بوده است. ما امسال بیش از 45000 دور گلف انجام دادیم و معمولاً حدود 30،000 دور گلف هستیم ، بنابراین تعداد بیشتری از افراد [were] دوست داشتم بازی کنم و هوا فوق العاده بود ، بنابراین فرصت بیشتری برای بازی وجود دارد. “

گلف یکی از ورزشهای خارج از منزل بود که در اوایل بیماری همه گیر می توانست باز شود ، زیرا بازیکنان به راحتی می توانند فاصله بدنی خود را حفظ کنند. (لورا میدر / CBC)

برخی از مشاغل مستقر در ورزش می گویند که جزایر به دنبال راه هایی برای فعالیت هستند در حالی که هنوز از لحاظ جسمی فاصله می گیرند.

یکی از مشاغل کایاک مورل می گوید که علاقه به سرگرمی در طی همه گیر شدن منفجر شده است.

دونا گلس ، مالک و مجری تجارت فصلی Kingfisher Outdoors ، گفت: “این هوا امسال شگفت انگیز بود و علاقه به کایاک سواری با مردم محلی بسیار باورنکردنی بود.”

“بسیاری از مردم مانند یک نفر کار می کردند – برخی افراد آن را لیست سطل می نامند ، من دوست دارم آن را لیست زندگی بنامم – اما مردم چیزهایی را که قبلاً هرگز انجام نداده بودند تیک می زدند.”

گلاس گفت که مشاغل محلی کمبود گردشگر را کاملا جبران نمی کند ، اما به دلیل آب و هوای خوب و تقاضا ، عمل وی دیرتر از پاییز در مدت 21 سال باز ماند.

دونا گلس ، صاحب و مجری مشاغل فصلی Kingfisher Outdoors ، می گوید بسیاری از جزایر در آخر هفته ها بیرون بودند تا ورزش های مختلف در فضای باز را امتحان کنند. (لورا میدر / CBC)

مردم همچنین مشتاق بودند که به زمین های تنیس در منطقه شارلوت تاون بپرند و از گرم نگه داشتن هوا از ادامه بازی خوشحال بودند.

تری لین لین مک نیل گفت: “بیرون بودن و داشتن هوای تازه بسیار خارق العاده است.” “سال گذشته ، فکر می کنم آخرین روز من هفته اول نوامبر بود ، اما امسال در هفدهم نوامبر ، ما هنوز بازی نمی کنیم.”

روز سه شنبه این هفته برخی از افراد هنوز در زمین های تنیس در منطقه شارلوت تاون بودند. (لورا میدر / CBC)

مربی تنیس ، رنه گاگنون می گوید دادگاه ها در شارلوت تاون ، استراتفورد و کورن وال مشغول بودند.

وی گفت ، برنامه پر بود ، بسیاری از مردم درخواست بازی می کردند و درخواست مربیگری می کردند.

وی گفت: PEI مکان مناسبی برای وجود در طی بیماری همه گیر COVID-19 است و مطمئناً ماه های خوش آب و هوا به مردم کمک می کند تا از پس این مشکلات برآیند.

اطلاعات بیشتر از CBC PEI