خرید کرم پودر؛ بهترین قیمت کرم پودر صورت

کرم پودر مرطوب کننده رنگی یکی از انواع کرم پودر طبیعی میباشد که مناسب برای پوستهای صاف و جوان است، که علاوه بر رنگ طبیعی و جذابی که پوست مسبخشد، سبب مرطوب و نرم شدن پوست نیز میشود. کرم پودر Studio Fix SPF15 مک یکی از مدلهای این برند معروف است که تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و شما میتوانید مطابق سلیقه خود، رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید.

کرم پودر فشرده که به صورت پودری و همراه با یک اسفنج ارائه میشود که بسته به نوعی که دارد مناسب برای پوست خسک و چرب نیز است. این کرم پودر به علت نداشتن چربی از بسته شدن منافظ پوست جلوگیری میکند بطوری که به پوست امکان تنفس میدهد. این محصول در مدلهای تیوپی و پمپی در دسترس است و عوامل زیادی در تعیین قیمت کرم پودر نقش دارد و به مدلی که انتخاب میکنید، بستگی دارد.

اگر صورتتان دارای لکهای زیادی است، میتوانید برای جلوگیری از تکرار این اتفاقات، میتوانید بهترین نوع آنرا از نظر پوشانندگی کامل را انتخاب کرده و آن را امتحان کنید. کرم پودرها انواعی دارند؛ برخی از آنها تنها سطح پوست را یکدست میکنند و انواعی دیگر، قابلیت پوشاندن لکهای پوستی را هم دارند. کرم پودرهای آن در رنگهای محدودی تولید شده، اما پوشانندگی خوبی دارند. برخی از کرمپودرها دارای خاصیت ضدآفتاب هم هستند و مقدار مشخصی spf دارند. این کرم پودرها دارای خواص ضد جوش هستند و استفاده طولانی مدت از آن ها باعث بهبود شرایط پوستی می گردد.

کرم پودرهای این برند غالبا برای انواع پوست طراحی میشوند و دارای تنوع در بافت و رنگ است. در صورتی که استفاده روزانه از کرمپودر با شرایط پوستی شما سازگاری ندارد و به دنبال جایگزینی مناسب برای کرمپودر هستید، می توانید از انواع کرم های BB استفاده کنید. کرمپودر بورژوآ مدل «Air Mat» به شمارهیLight Beige 03 با تن رنگ متوسط از پوششدهی بالایی برخوردار است که بافت سبک و داشتن SPF این محصول را محبوب کرده است. بهترین معیار در نظر داشتن پوست گردن است تا پوست صورت و گردن شما دورنگ متفاوت نداشته باشد و زیباتر به نظر برسید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کرم پودر ثابت.