خرید بک لینک باکیفیت

این در حالی است که اگر همین زمان و هزینه را صرف روش های کلاه سفید که هیچ ریسکی ندارند کنید ، بعد از مدتی ارتقا رتبه و بازدید بیشتری بدست خواهید آورد.اما در هر حال اگر چند بک لینک محدود (pbn) در حد معقول و طبیعی نیز دریافت کنید ، ضرری ندارد. شبکه وبلاگ های خصوصی یا همان PBN ، مجموعه ای از وبسایت هاست که به منظور انتقال قدرت به یک وبسایت (گاهی چند سایت) به یک دیگر اشاره کرده و سیگنال میفرستند. تکنیک PBN اگرچه سخت و زمان بر است اما می توان از آن به عنوان یک منبع قدرتمند به منظور لینک سازی استفاده کرد. هیچ مشاور معتبر و کارشناس حرفهای SEO استفاده از شبکههای وبلاگ خصوصی رو برای لینک سازی یا افزایش ترافیک وبسایت پیشنهاد نمیکنه ولی خب متاسفانه باید بگم گاهی وقتا حتی بدون اینکه خودتون بدونید ممکنه سایتتون بخشی از PBN شده باشه، مخصوصاََ اگه کار لینک سازی رو بعهدهٔ یه شخص ثالث و نامطمئن گذاشته باشید.

همان طوری که گفته شد، طبیعی ترین و بهترین حالت این است که سایت های معتبر با خواست خود به سای شما لینک دهند، ولی چنین چیزی برای سایت های تازه کار امکان پذیر نباشد، زیرا سایت های معتبر معمولا به سایت های با اعتبار کمتر لینک نمی دهند. اگر این نوع استراتژی بک لینک را به درستی و کاملا حرفه ای انجام دهید باعث می شود که سایت شما در کوتاه ترین زمان اعتبار بسیار بالایی را به خود بگیرد و در رتبه های بالا در گوگل قرار بگیرد. PBN مجموعه ای از وبلاگ ها و سایت هایی است که با هدف تقویت سایت اصلی و لینک سازی ایجاد شده اند تا بتوانیم سایت خودمان را بسیار قدرتمند کنیم و در راس نتایج گوگل قرار بگیریم. اما اگر یک سایت PBN در مورد طراحی وب داشته باشید و بخواهید به یک وب سایت با موضوع لوله کشی لینک بدهید ، چه می کنید؟

3 – سایت هایی که قرار است از آنها لینک بگیرید اعتبار بالا و اسپم اسکور زیر 20% داشته باشند. پس دقت کنید و قبل از سفارش بک لینک ها از قدرتمند بودن سایت ها مطمن شوید که اسپم نباشند. بهترین گزینه برای این روش در قدم اول استفاده از وبلاگ هایی است که قدرت دامنه اصلی را به همراه دارد که فاکتورهای مهم آن دامین آتوریتی و پیج آتوریتی و اسپم اسکور سایت ها می باشد. زمانی که سخن از سئو سایت می شود، یکی از گزینه های افزایش رتبه سایت برروی میز، بک لینک است. اهمیت بک لینک ها برای موتور جستجو گر گوگل با توجه به میزان محبوبیت و تعداد آن است و تعداد بک لینک هایی که از سایت های دیگر به سایت شما ارجاع داده میشود توسط گوگل خوانده میشود و محبوبیت این بک لینک ها با کلیک خوانده میشود یعنی در صورتی که کاربران روی آن کلیک کند محبوبیت این بک لینک ها افزایش پیدا میکند. بیشتر اوقات بک لینک هایی که خریداری می کنید بصورت موقت قرار می گیرند و اگر هزینه ماهیانه برای آنها پرداخت نکنید همزمان همه ی این بک لینک ها حذف می شود و به یک آن سایت اصلی اعتبار خود را از دست می دهد و با افت شدید و پنالتی روبه رو می شود.

برای اطمینان بیشتر می توانید محتوای هر سایت را چک کنید. به شکل نظری، در صورتی که هم اکنون سایت شما در لیست نتایج جستجوی Google قرار دارد، به این معنی است که تعداد بک لینک های دائمی که به سایت شما منتهی میگردد، برای خزندۀ Google کافی بوده تا بتواند سایت شما را بیابد. احتمالا برای شما خیلی جالب خواهد بود اگر بدانید که شتجربه ما در موارد مختلف کار با سئوکاران این بوده که به صورت عجیبی حدود نیمی از سئوکاران فقط و فقط به سئو خارجی بسنده می کنند! ولی اگر از روش کلاه خاکستری استفاده کنید کار شما تا حدی ساده شده و فقط شبکه خودتان را روی سایت های دیگران بنا می کنید. معایب روش دوم: محدودیت بسیار زیادی دارید شما در سایت های دیگران نمی توانید به راحتی هر کاری انجام دهید و هر مقدار که می خواهید لینک بگیرید. همچنین برای این کار باید سایت ها از هاست متفاوتی استفاده کنند تا موتورهای جستجو به راحتی متوجه این تکنیک نشوند. اول از هرچیزی باید به شما بگوییم که ساختن یک بک لینکpbn برای سایت ریسک بزرگی است و ممکن است سایت شما را در خطر بیندازد. پس اگر بخواهیم از روش PBN برای بک لینک سازی استفاده کنیم باید با حوصله و صبر بسیار بالا شروع به لینک سازی کنید تا بتوانیم در یک بازه زمانی مناسب به نتیجه مورد نظر خود برسیم.