خریداران نوا اسکوشیا خواستار خرید محلی شدند ، به جای “شما می دانید چه کسی”

بسیاری از مشاغل نوا اسکوشیا به دلیل کمبود گردشگر در فصل پرتحرک گردشگری تابستان آسیب جدی دیدند و اکنون بسیاری از مردم محلی ترس دارند که دلارهای خود را به صورت آنلاین با خرده فروشان بزرگ خرج می کنند.

مایک Savage ، شهردار هالیفاکس گفت که وی امیدوار است مصرف کنندگان با تحقق فصل تعطیلات ، فواید کمک به اقتصاد محلی را ببینند.

وی به رادیو CBC گفت صبح اطلاعات چهارشنبه

جوامع سراسر استان کمپین هایی را تشویق می کنند که خریداران را به خرید محلی ترغیب می کنند. Savage خاطرنشان کرد که بسیاری از مشاغل محلی خرید آنلاین نیز انجام می دهند ، از جمله رستوران هایی که کارت های هدیه می فروشند.

جوردی مورگان ، نایب رئیس آتلانتیک فدراسیون تجارت مستقل کانادا ، گفت که آینده مشاغل کوچک به آنچه در مدت زمان بعدی اتفاق می افتد بستگی دارد. (CBC)

جوردی مورگان ، نایب رئیس آتلانتیک در فدراسیون تجارت مستقل کانادا ، گفت که این بیماری همه گیر بر تجارت در نوا اسکوشیا خسارت وارد می کند.

وی گفت: فروش در این زمان از سال برای بسیاری از مشاغل حیاتی است که آنها آن را نقطه عطفی برای رقم پایان سال خود می دانند.

این فدراسیون نظرسنجی هایی انجام داده و دریافت که بسیاری از مشاغل تحت فشار هستند.

مورگان به رادیو CBC گفت: “مردم واقعاً احساس می كنند كه این لباس به روشی جدی روی آنها پوشیده شده است.” خیابان اصلی.

“بنابراین همراه با عواقب اقتصادی و نگرانی در مورد هزینه های مصرف کننده و بدهی و پرسنل و سایر مواردی که همراه با اداره یک تجارت است ، ملاحظات بهداشت روان نیز وجود دارد.”

مورگان گفت خوشحال است كه این استان قدم به قدم سایر حوزه های قضایی نگذاشته است كه به فروشگاه های بزرگتر اجازه می دهد تا در حالی كه م smallerسسات كوچكتر باید تعطیل شوند ، باز بمانند.

وی اظهار امیدواری کرد هنگام تصمیم گیری در مورد محدودیت فعالیت خرده فروشی ، استان شفافیت بیشتری ایجاد کند.

او همچنین مانند Savage می خواهد که مصرف کنندگان به دنبال گزینه های آنلاین محلی باشند تا اینکه به دنبال خرده فروشان اینترنتی معتبرتر باشند.

وی گفت: “من نمی توانم تأكید كنم كه چقدر برای موفقیت جامعه و استان ما مهم است كه مردم به این شركتهای محلی به عنوان دارایی نگاه كنند و آنچه را كه می توانند برای حمایت از دارایی انجام دهند ، انجام دهند.”

راس جفرسون از Discover Halifax ، سازمان بازاریابی مقصد شهر ، می خواهد مردم ارزش مشاغل محلی را برای جامعه ببینند. (CBC)

راس جفرسون ، مدیرعامل Discover Halifax ، گفت: با از دست دادن 900 میلیون دلار درآمد گردشگری از طریق شهر در سال 2020 ، خرید محلی بسیار حیاتی است.

وی گفت: “وقتی شما از افراد محلی حمایت می كنید ، ما می دانیم كه بیشتر پول ما در جامعه ما باقی می ماند. اینجا در اقیانوس اطلس كانادا می ماند و در نوا اسكوشیا نیز می ماند.”

در جوامع کوچکتر مانند یارموث ، همه گیری همه مشاغل مختلف را برای کشف مدل های جدید تجاری تحریک کرده است.

ریک آلورایت از اتاق بازرگانی یارموث و منطقه به سی بی سی نیوز گفت که بسیاری از مشاغل آنجا در بحران فعلی فرصت هایی پیدا کرده اند.

خریداران یارموت تشویق می شوند که تعهد کنند 25 دلار در محلی که در غیر این صورت برای خریدهای آنلاین از خارج از منطقه هزینه می کنند ، هزینه کنند. (نقشه های گوگل)

برخی از آنها تجارت خود را آنلاین انجام داده اند و برخی دیگر برای زنده ماندن شروع به تحویل کالا کرده اند.

اتاق بازرگانی یارموت و منطقه در حال تبلیغ خرید محلی است اگرچه کمپین Love Yarmouth خود را دارد (اتاق بازرگانی یارموت و منطقه / فیس بوک)

Allwright گفت: “برخی از آنها وجود دارد ، حتی اگر آنها هنوز آماده فروشگاه های آنلاین نیستند ، آنها از طریق تلفن سفارش می گیرند یا حتی از طریق کانال های رسانه های اجتماعی سفارش می گیرند.”

سازمان او اوایل سال جاری کمپین Love Yarmouth را راه اندازی کرد و Allwright گفت که برنامه این است که آن را در تمام طول فصل تعطیلات ادامه دهد.

از افرادی که از این کمپین حمایت می کنند خواسته می شود 25 دلار در جامعه خود هزینه کنند که در غیر این صورت با یک خرده فروش بزرگ آنلاین خرج می کنند.

Allwright گفت 250 نفر قبلاً تعهد خود را پذیرفته اند و او امیدوار است كه افراد بیشتری به این هواپیما بیایند.

این کمپین برای همه مشاغل محلی است و نه فقط مشاغل کوچک و مستقل.

وی گفت: “مبارزات انتخاباتی ما واقعاً صرف هزینه محلی است. اگر چنین اتفاقی با زنجیره های بزرگ جعبه در شهر باشد … مشكلی نیست.”

“آنها هنوز از اقتصاد محلی ما حمایت می کنند. آنها هنوز مردم محلی را به کار می گیرند.”

داستان های برتر بیشتر