خانواده یک مرد NS که در گردهمایی ATV کشته شد ، می گویند پلیس با تماس 911 به عنوان یک حقه برخورد کرد

خانواده یک مرد نوا اسکوشیا که جان خود را در زیر یک وسیله نقلیه تمام زمین متوقف کرد در حالی که منتظر کمک بود که هرگز نخواهد آمد خواستار بازنگری در روش های 911 در شهرداری منطقه کیپ برتون هستند.

جف هاریتا ، 32 ساله ، پدر دو فرزند ، 10 سپتامبر در الدر پوینت کشته شد.

پنج روز قبل ، خانواده هریتا گفتند که او شماره 911 را گرفته تا گزارش دهد که در یک دستگاه ATV درگیر شده و به دام افتاده است.

خواهر او ، امی گرو ، به پلیس سی بی سی نیوز گفت که درخواست برادرش برای کمک به عنوان یک حقه بازی را رد کرد.

وی گفت: “آنها گفتند كه آنها هفته گذشته آنقدر تماس جعلی داشته اند كه تصور می كردند این فقط یك تماس جعلی است.”

“مادرم روزهای خود را سپری می کند. او نمی خواهد به یک سفر یک شبه برود زیرا احساس می کند که هر دقیقه قرار است به خانه بیاید. او روزهای سختی را پشت سر می گذارد.”

در 8 سپتامبر مفقود شده گزارش شده است

گرو و همسرش هنگام بازگشت به خانه به میلویل از سفر در آخر هفته روز کارگر ، هریتا را گم شده کشف کردند.

پس از گذشت یک یا دو روز بدون هیچ نشانه ای از هریتا ، خانواده اعلام کردند که وی 8 سپتامبر مفقود شده است. یک تیم جستجو و نجات روز بعد جستجوی هاریتا را آغاز کردند.

این خانواده گفت که آنها در 10 سپتامبر ، درست چند ساعت قبل از پیدا شدن جسد هاریتا ، با پلیس منطقه کیپ برتون دیدار کردند.

گرو گفت: “ما می خواستیم بدانیم که آیا حساب بانکی وی از چنین چیزی لمس شده است؟” “آنها به ما گفتند که هیچ چیز لمس نشده است و او تماس 911 را برقرار کرده است.”

هریتا بعد از چند بار اجرا با قانون از ماه می با خواهر بزرگش زندگی می کرد. شماره تلفن او در دارایی دارتموث ذکر شده بود که گرو گفت ممکن است هنگام تماس با 911 باعث سردرگمی شود.

اگر پلیس یک بررسی سلامتی انجام می داد ، گرو گفت که آنها احتمالاً متوجه شده بودند که هریتا دیگر در آدرس قدیمی خود زندگی نمی کند.

گزارش ارائه شده به کمیسر شکایات

هریتا خواهرزاده گوردون مک دونالد ، مشاور CBRM برای منطقه 1 بود. مک دونالد گفت کسی توپ را انداخت.

مک دونالد گفت: “او مکان خود را شناسایی کرد و به آنها گفت که دوچرخه خود را غلتاند و به آنها گفت که تلفنش از بین می رود.” “من معتقدم که پلیس منطقه آن را جدی نگرفت.”

مک دونالد گفت که انتظار دارد این موضوع به شورای منطقه برده شود.

خانواده هریثا گزارشی را به دفتر کمیسیون شکایات پلیس ، آژانس تسلیحاتی که ادعا می کند سو alleged رفتار توسط افسران پلیس شهرداری تحقیق می کند ، ارائه داده اند.

دزیره مگنوس ، سخنگوی سرویس پلیس منطقه ای کیپ برتون ، گفت که او نمی تواند در مورد جزئیات پرونده بحث کند. سرویس پلیس از یک سازمان خارجی درخواست کرده است که موضوع را بررسی کند.

مگنوس گفت: “ما با خانواده همدردی می کنیم و نیاز آنها به پاسخ را درک می کنیم.” “ما از فرآیندهای تحقیق موجود پشتیبانی می کنیم و به طور کامل مشارکت خواهیم کرد.”

مرکز اعزام CBRM تحت مسئولیت بخش فناوری و ارتباطات آن است.

سخنگوی بخش گفت که اعزام با هشدار به پلیس ، آتش نشانی و امدادگران پروتکل های دفتر مدیریت اضطراری استان را دنبال می کند. هر واحد وظیفه انجام تماس های خاص خود را دارد.

بیشتر داستان های برتر: