جم کلش رویال چیست؟ و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

در کلش رویال تعداد جم بسیار مهم می باشد زیرا به کمک آن تغییرات زیادی در بازی می توان ایجاد کرد. با مطالعه ادامه مقاله با جم کلش رویال بیشتر آشنا می شوید.

 

جم کلش رویال چیست؟

در بازی کلش رویال ارزهای مختلفی برای خرید آیتم های جدید وجود دارد که جم یکی از آن ها می باشد. به عبارتی دیگر جم یا الماس ها نقش پول در دنیای واقعی را دارند و به کمک آن ها می توان مواردی که برای خرید در بازی در نظر گرفته شده است، را خریداری کرد.

گیمرهای حرفه ای  همواره به تعداد جم کلش خود توجه دارند و به دنبال بالا بردن تعداد آن ها در طول بازی می باشند، تا لذت بازی را از دست ندهند. بنابراین با مراجعه به بخش https://www.eghtesadonline.com/بخش-فناوری-64/525597-آشنایی-با-تمام-ویژگی-ها-مشخصات-مزایای-استفاده-از-جم-کلش-جم-کلش-رویال-کستل-کراش می توانید اطلاعات کامل تری در این خصوص کسب کنید.

 

روش های کسب جم و افزایش آن با کلش رویال

حین بازی کردن باید همواره به دنبال آن بود که تعداد جم ها یا الماس ها را افزایش داد و این امر با انجام موارد زیر در زمان بازی ممکن است.

  • اگر در جنگ های قبیله ای شرکت کنید و به پیروزی برسید، تعداد جم های خود را افزایش خواهید داد.
  • صندوقچه هایی را با نام های crown  و  free وجود دارد که با باز کردن آن ها، تعدادی جم به شما تعلق می گیرد.
  • در این بازی چالش هایی وجود دارد که می توانید از طریق آن ها، تعداد جم کلش رویال را افزایش دهید.
  • برطرف کردن موانع موجود در کلن نیز یکی دیگر از راه های بالا بردن مقدار جم می باشد.

کاربردهای جم کلش رویال

اهمیت داشتن تعداد جم های زیاد در بازی کلش می تواند دلایل متعددی داشته باشد که در زیر برخی از مهم ترین های آن برشمرده شده اند.

  1. بازی کلش رویال بر پایه ی کارت ها می باشد و هر چه سرعت باز شدن کارت در زمان نبرد بیشتر باشد، احتمال پیروزی نیز بیشتر می شود. جم ها زمان باز شدن کارت ها را تسریع می بخشند.
  2. بالا بردن سطح و لول کارت های شما به کمک خرج کردن جم های بازی ممکن است.
  3. دسترسی به آیتم های جدید بازی را فراهم می آورد.