تحقیق مقدماتی برای مردی که به قتل در قتل در دارتموات متهم شده است

یک مرد 33 ساله در خلیج سنت مارگارتس ، ایالت نیویورک آمریکا ، ژوئن آینده تحقیقات متهم را به اتهام قتل در درجه دوم انجام خواهد داد.

نیکلاس رولاند راینو در مرگ زاکری جوردل چارلز گروس ، 25 ساله ، در ماه اکتبر متهم شد.

اوایل شب 22 اکتبر پلیس برای گزارش یک مجروح در مقابل ساختمان به خیابان 24 Primrose فراخوانده شد. گروس به بیمارستان منتقل شد و روز بعد بر اثر جراحات درگذشت. معاینه پزشکی تشخیص داد که مرگ گروس یک قتل بوده است.

راینو پنج روز بعد دستگیر شد و همچنان در بازداشت است ، اگرچه جلسه دادرسی وثیقه برای ژانویه در نظر گرفته شده است.

راینو عضوی از خانواده جنایتکار ماریوت بود که در یک مقطع برای کنترل تجارت مواد مخدر در این شهر به جنگ باند خشونت آمیز پرداخت.

طبق اسناد شورای آزادی مشروط کانادا ، سابقه کیفری راینو به سال 2006 برمی گردد و شامل چندین مورد محکومیت برای قاچاق مواد مخدر ، جرایم مختلف سلاح و عدم رعایت شرایط است.

هیئت مدیره در سال 2009 متذکر شد که راینو به تلاش برای قتل سه مرد متهم شد ، اما هنگامی که قربانیان ادعا شده از همکاری با تحقیقات خودداری کردند ، اتهامات آنها پس گرفته شد.

هیئت مدیره نوشت: “اطلاعات پرونده نشان می دهد که شما تحمل کمی نسبت به سرخوردگی ، مهارت های ضعیف در کنترل خشم دارید و سریع عمل تهاجمی می کنید ؛ شما از سلاح برای ارعاب و دستکاری استفاده می کنید.”

هیئت مدیره اظهار داشت که رفتار خشونت آمیز راینو در حالی که وی پشت میله های زندان بود ادامه داشت و شامل حمله به سایر زندانیان ، رفتارهای تهاجمی نسبت به کارکنان و داشتن مواد مخدر ، اسلحه و قاچاق بود.

در ژوئن 2012 ، پلیس پس از آنكه راینو نتوانست به خانه ای نیمه راه كه به دلیل جرایم مربوط به مواد مخدر و اسلحه مشروط شده بود ، برگردد ، اخطار داد.

در آن زمان ، پلیس راینو را مسلح و خطرناک توصیف کرد. وی سرانجام خود را به پلیس معرفی کرد.

جلسه دادرسی مقدماتی در مورد اتهام قتل پنج روز در ماه ژوئن تعیین شده است.