تحت محدودیت های همه گیر ، تپه های اسکی کبک برای فصلی چالش برانگیز آماده می شوند

تپه های اسکی کبک در حال آماده شدن برای فصلی چالش برانگیز هستند ، به ویژه برای مناطقی که در مناطق قرمز COVID-19 قرار دارند و محدودیت ها شدیدتر است.

تعداد انگشت شماری از تپه ها آخر هفته با اقدامات جدید برای جلوگیری از شیوع ویروس افتتاح شد.

اسکی بازان باید همیشه داخل خود ، و همچنین روی بالابرهای صندلی و هنگام انتظار در صف ، از پوشش صورت استفاده کنند.

بیش از 40 تپه در مناطق قرمز وجود دارد. در آن مکان ها ، در داخل لژها غذا و نوشیدنی وجود نخواهد داشت.

مردم می توانند برای گرم شدن یا استفاده از دستشویی به داخل خانه بروند ، پس از آن درست بیرون است.

علیرغم قوانین جدید ، انجمن نمایندگی تپه های اسکی می گوید مردم از حضور در کوهستان خوشحال هستند.

ایو جونو ، رئیس انجمن مناطق اسکی کبک گفت: “روحیه راحت و شادی است زیرا ما دوباره به تخته ها بازگشته ایم و می توانیم از تپه پایین برویم.”

“بنابراین ، شما می دانید ، قرار دادن چکمه های اسکی در خارج از اتومبیل خود ، قادر به رفتن برای داخل نیست پیشین، این فداکاری های کمی است که مردم مایل به انجام آن هستند ، زیرا در پایان روز ، آنچه واقعاً مهم است ، توانایی بیرون رفتن در دامنه ها است. و مردم چنین احساسی داشتند. آنها خوشحال بودند.”

ایو جونو ، مدیر عامل انجمن مناطق اسکی کبک ، گفت که تپه ها تغییراتی را برای استقبال از اسکی بازان در امنیت ایجاد می کنند. (CBC)

وی گفت: تپه ها به بهترین وجه می توانند با شرایط جدید سازگار شوند.

“شما پیشخوان های غذایی در فضای باز خواهید داشت ، به عنوان مثال ، بنابراین مردم می توانند در خارج چیزی برای خوردن داشته باشند. شما شومینه خواهید داشت به طوری که می دانید ، اگر نمی توانید به داخل بروید ، حداقل می توانید اقامت کنید در اطراف شومینه گرم است. بعضی از مناطق اسکی ساختمانها یا اردوگاههای موقت اضافه کرده اند ، مواردی از این قبیل. “

وی افزود: اسکی بازان برای مدیریت میزان اجتماع افراد در هر زمان خاص ، باید در اکثر مناطق اسکی بلیط آسانسور خود را از قبل رزرو کنند.

جونو گفت: مشاغل میلیون ها نفر را از دست دادند که مجبور شدند در بهار سال گذشته به طور ناگهانی تعطیل شوند.

در این فصل ، بسیاری امیدوارند که بتوانند آن درآمد از دست رفته را جبران کنند و محلی برای ورزش راحت در خارج از خانه فراهم کنند.

وی گفت: “ما در دورانی زندگی می كنیم كه مردم به امید نیاز دارند و بیرون رفتن و انجام ورزشهای باز مورد علاقه شما در فضای باز كه این امید آخر هفته را فراهم می آورد.”