بهترین کلینیک پوست و مو و زیبایی در سال 2021 با بالاترین امکانات

میل به زیبایی تقریباً در همه افراد وجود دارد و با گذشت زمان و افزایش سن این نیاز بیش از پیش خود را نشان می دهد. به همین دلیل ، علم پزشکی در این زمینه گام های بلندی برداشته است ، که به افراد کمک می کند تا در سریعترین زمان ممکن ظاهر زیبایی داشته باشند.
کلینیک رویان سلامت یکی از تخصصی ترین و بهترین مراکز درمانی با کادری مجرب و مجرب است که رویای دستیابی به ظاهری زیبا و جوان را برای همه امکان پذیر می کند. این کلینیک خدمات مختلفی را انجام می دهد از جمله: کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، تزریق بوتاکس ، تزریق ژل لب ، جوان سازی پوست با لیزر ، پروتز پستان ، لیفت صورت با نخ و غیره.
پزشکان شاغل در این کلینیک از جدیدترین روش های زیبایی در جهان استفاده می کنند تا زیبایی افراد با حداقل عوارض و دوره نقاهت را دو چندان کنند. دستگاه های پیشرفته در کلینیک رویان سلامت به پزشکان اجازه می دهد بدون درد و خونریزی به هدف خود برسند. مشاوران خبره و آنلاین بصورت 24 ساعته در وب سایت این کلینیک برای پاسخگویی به سوالات افراد در زمینه اقدامات زیبایی در دسترس هستند.
همانطور که می دانید اقدامات زیبایی با نتایج موقتی و دائمی باعث افزایش امید به زندگی در افراد با اعتماد به نفس پایین می شود و از انزوای افراد جلوگیری می کند. از بین بردن چین و چروک صورت یا کاشت مو برای آقایان و خانم ها با روش های جدید این امکان را به افراد می دهد که چهره ای جدید نشان دهند.
بنابراین مراجعه به بهترین و تخصصی ترین کلینیک به بسیاری از افراد کمک می کند تا زندگی بی نظیری را برای خود رقم بزنند. در ادامه این مقاله ، اطلاعات جامع تری در مورد خدمات کلینیک رویان سلامت و نحوه انجام آنها ارائه خواهیم کرد. با دنبال کردن ما تا پایان این مقاله ، به تمام س toالات خود پاسخ خواهید داد.

کاشت مو با متد های به روز و پیشرفته


طاسی یکی از مهمترین معضلاتی است که برخی از افراد به خصوص مردان را در زندگی به خود درگیر می کند. امروزه کاشت مو با روش های بسیار منحصر به فرد این مشکل را برطرف کرده است. دلایل بسیاری سبب ایجاد طاسی خواهد شد که در نتیجه آنها ریزش مو مشاهده می شود.


استرس های روزانه و کاری که همه افراد در طول روز به آن دچار هستند، عادات بد غذایی، عدم تنظیم برنامه ورزشی منظم، عوامل ژنتیکی، طاسی الگوی مردانه، بیماری های پوستی، استفاده از محصولات نامناسب شستشوی مو و غیره از جمله مهمترین دلایل ریزش مو و طاسی عنوان می شوند.


در برخی از مواقع طاسی مو موقتی است و بعد از مراجعه به پزشک و انجام درمان های دارویی، رشد مجدد مو اتفاق خواهد افتاد. اما افرادی که از نظر ژنتیکی دچار ریزش مو می شوند و طاسی الگوی مردانه را تجربه می کنند؛ موهای خود را به طور دائم از دست خواهند داد. از این رو کاشت مو بهترین درمان برای آنان به شمار می رود.


 در کلینیک رویان سلامت خدمات تخصصی و بسیار حرفه ای در این زمینه ارائه می شود تا افراد به طور دائم از موهای سالم و پرپشت خود لذت ببرند. در ادامه برخی از روش های کاشت مو در این کلینیک را مورد بررسی قرار می دهیم.


کاشت مو با روش نوین Super FUE


کاشت مو با روش Super FUE به صورت انحصاری در کلینیک رویان سلامت اجرا می شود. در این روش کاشت ابتدا پوست سر و مو توسط دستگاه اسکنر مخصوص و پیشرفته ای آنالیز خواهد شد تا میزان خون رسانی پوست، ضخامت مو و میزان چربی آن مورد بررسی قرار گیرد.


بعد از دریافت اطلاعات دقیق در این خصوص چند فولیکول موی سالم توسط دستگاه تمام اتوماتیک از بانک موی افراد برداشته خواهد شد و تا زمان پیوند در نواحی طاس سر، توسط سلول های بنیادی فرد نگهداری می شود.


در این روش نوین هیچ گونه خونریزی، درد و نگرانی از بابت عوارض بعد از کاشت مو وجود ندارد. زیرا کاشت فولیکولی با پیشرفته ترین تجهیزات صورت می گیرد. این روش در کلینیک رویان سلامت مخاطبان بسیاری را به خود علاقه مند کرده است. زیرا تراکم مو 3 الی 4 برابر بیشتر از روش های دیگر است و خط رویش مو بسیار طبیعی به نظر می رسد. همچین این روش کاشت بدون جراحی و خونریزی است و دوران نقاهت بسیار کوتاهی دارد. از دیگر مزایای کاشت مو با این روش رشد سریع تر موها نسبت به روش های دیگر است.


این مدت زمان حدود 6 الی 9 ماه در نظر گرفته می شود که زمانی بسیار کوتاه تر از سایر روش های پیوند مو به شمار می رود. از این رو مشکل کم پشتی یا طاسی افراد با روش Super FUE به راحتی حل خواهد شد. در کلینیک رویان سلامت تنها به این روش پیوند مو بیمه نامه کتبی تعلق می گیرد تا در صورت عدم رضایت مشتری از نتیجه کار، هزینه ها برگشت داده شوند.

SUT روشی مدرن در کاشت مو


روش SUT یکی دیگر از روش های مدرن پیوند مو به شمار می رود که در کلینیک رویان سلامت اجرا خواهد شد. در این روش تمامی مراحل کاشت و برداشت مو از طریق دستگاه های مدرن و میکروموتورهای اتوماتیک انجام می شود. از این رو نتیجه حاصل از آن رضایت مشتری را در بر خواهد داشت.


در این روش سرعت عمل پیوند مو بالاتر می رود و در هر جلسه پزشک قادر به پیوند تراکم بالاتری از موها خواهد بود. از آنجایی که تمامی گرافت های مو توسط دستگاه اتوماتیک برداشته می شود، احتمال آسیب به فولیکول های برداشت شده کاهش چشمگیری پیدا خواهد کرد. در نتیجه کاشت موی زنان و مردان نتایج شگفت انگیزی را در بر خواهد داشت.


هیچ گونه برش و خونریزی در این روش وجود ندارد که از جمله مزایای کاشت SUT عنوان می شود. در کلینیک رویان سلامت تمامی روش های نوین کاشت و پیوند مو زیر نظر متخصصان حرفه ای صورت می گیرد تا افراد نگرانی از بابت نتیجه کاشت مو نداشته باشند.

تصاویر کاشت مو


مشاهده تصاویر کاشت مو که به صورت قبل و بعد از پیوند مو در سایت کلینیک رویان سلامت وجود دارد به مخاطب کمک بسیاری خواهد کرد تا روش مناسب با شرایط خود را انتخاب کند. به طور حتم هزینه های هر روش با یکدیگر متفاوت است و باید جهت انتخاب بهترین روش، مشاوره های قبل از کاشت مو انجام شود.


 در این کلینیک مشاوره به صورت آنلاین و حضوری انجام خواهد شد که این امکان را به افراد می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن روش کاشت مناسب خود را انتخاب کنند. تصاویر کاشت مو در گالری سایت کلینیک رویان سلامت وجود دارد تا امکان مقایسه شرایط قبل و بعد از عمل زیبایی کاشت برای افراد فراهم شود. https://ashenam.ir/ /p>

 تصاویر کاشت موی افرادی که از خدمات این کلینیک استفاده کرده اند در تصمیم گیری متقاضیان دیگر تاثیر بسیاری خواهد گذاشت و آنها را تا حدود زیادی از نتیجه کار مطمئن خواهد کرد. از این رو توصیه ما به مخاطبان عمل های زیبایی، بازدید از سایت کلینیک رویان سلامت است.


کاشت موی مردان


موی مردان در برابر شرایط محیطی و عوامل خارجی مقاومت کمتری نسبت به موی زنان دارد. از این رو با گذشت زمان و افزایش سن، ریزش مو در آنها بیشتر از پیش خود را نشان می دهد. الگوی طاسی مردانه یا آلوپسی آندروژنیک یکی از مشکلاتی است که برخی از افراد به خصوص مردان را به ریزش مو دچار خواهد کرد.


 تحقیقاتی که در این خصوص صورت گرفته است نشان می دهد که بیش از 50 درصد مردان با افزایش سن تا بالای پنجاه سالگی به این الگوی ریزش مو مبتلا خواهند شد. این مشکل در اثر عوامل هورمونی و ژنتیکی بروز پیدا می کند و بیشتر در ناحیه مرکز سر، فرد را با ریزش مو مواجه خواهد کرد.


افرادی که دچار این نوع ریزش مو هستند، فولیکول های موی آنها کوچک می شوند که این امر به نازک شدن موها و ریزش آنها منجر خواهد شد. لازم به ذکر است به دلیل زنده بودن فولیکول های مو، امکان کاشت موی مردان وجود دارد. زیرا با این روش فولیکول ها تحریک می شوند و مجدد رشد طبیعی مو آغاز خواهد شد. از این رو کاشت موی مردان با روش های نوین در کلینیک رویان سلامت انجام می شود تا زیبایی و جذابیت از دست رفته افراد به آنها برگردانده شود.

دلایل ایجاد الگوی طاسی مردانه


همانطور که گفته شد طاسی مردانه رایج ترین دلیل ریزش موی مردان عنوان می شود. افرادی که دارای سابقه خانوادگی طاسی الگوی مردانه هستند، بیشتر در معرض این عارضه قرار می گیرند. این الگو با هورمون جنسی مردانه آندروژن ارتباط مستقیمی دارد و هر گونه تغییر در آن سبب ریزش در موها خواهد شد.


موها در این حالت از چرخه رشد طبیعی خارج می شوند و به مرور زمان نازک و کوتاه خواهند شد. در اثر این جریان رشد فولیکول ها متوقف می شود و طاسی پدید خواهد آمد. پزشک متخصص مو و زیبایی، کاشت موی مردان را با نوین ترین و پیشرفته ترین روش ها پیشنهاد می دهد تا با تحریک فولیکول ها رشد مجدد موهای طبیعی مردان آغاز شود.


 کاشت Super FUE، FUT و SUT از جمله روش های کاشت مو عنوان می شوند که از نظر سازمان جهانی FDA مجوز های لازم را دریافت کرده اند. در کلینیک رویان سلامت تمامی روش های کاشت و پیوند مو ارائه می شود تا افراد با توجه به نیاز و بودجه خود انتخاب مناسب و مقرون به صرفه ای داشته باشند.


 همچنین شرایط پرداخت به صورت اقساط نیز در اختیار متقاضیان قرار می گیرد تا فشاری از نظر مالی به آنها وارد نشود. از این رو کسانی که کاشت موی مردانه را در این کلینیک انجام می دهند، نگرانی از بابت نتیجه بخش بودن روش های کاشت مو نخواهند داشت.


تاثیر کاشت موی زنان در زیبایی چهره


مو یکی از مهمترین عواملی است که زیبایی افراد را دو چندان خواهد کرد. هر گونه تغییر در موها تا حدود زیادی چهره فرد را تغییر می دهد. از این رو نقش مو در زیبایی چهره انکار نشدنی است. متاسفانه ریزش در موها به دلایل بسیاری از قبیل: استرس های روزانه، تغییرات هورمونی، مصرف برخی از داروها، انواع سرطان ها، شیمی درمانی، بیماری های تیروئیدی، یائسگی و بسیاری از عامل دیگر اتفاق خواهد افتاد.


برخی از ریزش ها موقتی هستند و با مصرف دارو یا تغییر رژیم غذایی و شوینده های مو تا حدود زیادی برطرف خواهند شد. برای این منظور پزشک باید در ابتدا روی موی افراد معاینات دقیقی را انجام دهد تا بهترین درمان را پیشنهاد دهد. برخی دیگر از ریزش ها در اثر عوامل ژنتیکی یا هورمونی اتفاق خواهند افتاد که سبب توقف رشد موها و ریزش دائمی آنها خواهند شد.


 الگوی طاسی زنانه یکی از دلایل ریزش دائم موها عنوان می شود. البته طاسی در زنان بسیار کمتر از مردان اتفاق می افتد و این امر نیاز به کاشت مو را در آنان کاهش خواهد داد. خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی روش های بسیاری جهت رشد مجدد موها ارائه شده است که در این بین کاشت موی زنان از اهمیت بالایی برخوردار است.


در روش کاشت، موهای سالم افراد با تجهیزات و دستگاه های پیشرفته به صورت واحد های گرافت از بانک موی افراد جدا می شوند و در نواحی دچار ریزش یا طاس سر پیوند زده خواهند شد. در هر جلسه از پیوند مو پزشک با توجه به روش کاشت، تعدا مشخصی از موها را در جای مناسب خواهد کاشت.


موهای کاشته شده زنان مانند مردان است و به دوره ای چند ماهه جهت مشاهده نتیجه کلی نیاز دارد. ریزش موها در هفته دوم الی سوم بعد از پیوند امری طبیعی است و نشان از نتیجه بخش بودن پیوند مو می دهد. بعد از ریزش کامل موهای کاشته شده، رشد مجدد موهای طبیعی افراد شروع می شود که این پروسه 6 الی 9 ماه با جدیدترین روش های کاشت مو به طول می انجامد. بعد از رشد موها امکان ریزش آنها

بسیار کاهش پیدا می کند و بسیار مقاوم تر از موهای اولیه خواهند شد. 


در کلینیک رویان سلامت کاشت موی زنان با دقت بالایی انجام می شود تا رضایت مخاطب جلب شود. در این کلینیک پزشکان متخصص همراه با مدارک معتبر علمی به فعالیت مشغول هستند و در کلیه زمینه های زیبایی خدمات خود را به بهترین نحو ممکن ارائه می دهند.


تزریق چربی به صورت جهت جوانسازی پوست


همانطور که می دانید جلوگیری از ایجاد چروک روی پوست آن هم به صورت دائم امری نشدنی است. زیرا با افزایش سن هورمون های جوانسازی پوست نظیر الاستین و کلاژن در بدن کاهش پیدا خواهند کرد و در نتیجه این امر خاصیت ارتجاعی پوست و طراوت آن از بین می رود.


 زیباتر و جوانتر دیده شدن در نظر همه افراد اعم از مردان و زنان اهمیت بالایی دارد. تزریق چربی به عنوان روشی نوین در ایجاد زیبایی مطرح می شود که جوانسازی پوست را به ارمغان خواهد آورد. هر گونه چین و چروک سطحی و عمیق روی پوست صورت، گردن و سایر نقاط بدن با تزریق دوز مناسبی از چربی بدن خود فرد به راحتی از بین خواهد رفت.


چربی های زیر پوست یکی از عواملی است که به جوان ماندن پوست و کاهش روند پیری کمک می کنند. با افزایش سن و کم شدن چربی زیر پوست خاصیت ارتجاعی آن از بین می رود و چروک های عمیق به مرور زمان خود را نشان خواهند داد. این امر زیبایی افراد به خصوص زنان را تحت تاثیر قرار می دهد. جهت برطرف کردن این مشکل پزشکان زیبایی از تزریق چربی به صورت استفاده می کنند تا بافت چروک شده پوست را به صورت موقت ترمیم کنند.


کلینیک رویان سلامت از جمله مراکز تخصصی انجام عمل های زیبایی به شمار می رود که دارای مجوز های معتبر در زمینه انجام روش های زیبایی است. در کنار کادر مجرب و حرفه ای این مجموعه و خدمات متنوعی که به افراد ارائه می شود، محبوبیت آن روز به روز در حال گسترش است. در این کلینیک تزریق چربی به صورت، واژن و سایر نقاط بدن با بهترین نتیجه انجام می شود.


مزایای تزریق چربی به صورت


کاهش چین و چروک صورت با تزریق بوتاکس، فیلر و چربی از جمله روش های نوین و کارآمد است که در چند سال اخیر مخاطبان بسیاری را به خود علاقه مند کرده است. به دلیل برداشت چربی از سایر اندام های خود فرد، امکان ایجاد آلرژی از بین می رود و مشکلاتی از قبیل پس زدن چربی توسط بدن اتفاق نخواهد افتاد. کسانی که این روش جوانسازی را انتخاب می کنند مزایای زیر نصیب آنان خواهد شد.


  • تزریق چربی به کلیه نواحی بدن از جمله صورت، باسن، سینه، ران و غیره امکان پذیر است.

  • این روش بدون کوچکترین عوارضی انجام می شود.

  • سلول های چربی از بدن خود فرد برداشته خواهند شد.

  • این روش نیازی به انجام برش روی پوست ندارد.

  • هیچ گونه بیهوشی روی متقاضی انجام نمی شود.

  • بعد از چند دوره تزریق تا حدود زیادی ماندگاری آن در زیر پوست افزایش خواهد یافت.

  • امکان جا به جایی چربی از نقطه ای به نقطه دیگر مانند ژل ها وجود ندارد.

  • امکان آب شدن چربی تزریق شده با ورزش یا رژیم غذایی بسیار کم است.

  • نسبت به سایر روش های جوانسازی نوین تر است و امکان پس زدن آن توسط بدن وجود ندارد.

  • از آنجایی که چربی ها از بدن خود فرد خارج می شوند،هزینه های عمل زیبایی کاهش پیدا خواهد کرد.


دلایل تزریق چربی به صورت


پیری روندی طبیعی است که هر فردی در زندگی خود با آن روبرو خواهد شد. به مرور زمان پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و به صورت شل و افتاده دیده خواهد شد. از این رو  روش های جوانسازی پوست گزینه مناسبی جهت از بین بردن چروک های عمیق و ریز پوست و افتادگی های آن است.


با تزریق چربی به زیر پوست طراوت و شادابی افراد به صورت آنها برگردانده می شود. سلول های چربی خط اخم و لبخند را برطرف می کنند و به عنوان پر کننده جای جوش و اسکار نیز به کار می روند. همچنین افرادی که قصد زاویه سازی فک دارند نیز با تزریق چربی به صورتی خوش فرم و زیبا دست پیدا خواهند کرد.


 چربی ها در بدن حدود 30 الی 40 درصد به صورت دائم ماندگار می مانند و بقیه جذب بدن می شوند. از این رو با هر بار تزریق مدت ماندگاری آنها افزایش پیدا خواهد کرد. در حالت کلی بعد از انجام جلسات تعیین شده توسط پزشک، اثرات جوانسازی با این روش تا مدت بیش از 5 سال قابل مشاهده خواهد بود.


 به دلیل عوارض کم، ماندگاری طولانی، دوران نقاهت کوتاه و هزینه های مقرون به صرفه متقاضیان این روش جوانسازی روز به روز در حال افزایش هستند. در کلینیک رویان سلامت تزریق به نواحی متفاوتی از بدن صورت می گیرد تا جوانسازی پوست را برای متقاضیان به همراه داشته باشند. در این کلینیک پزشکان حاذق تجربیات فراوانی در انجام روش های زیبایی دارند و با متد های پیشرفته و دستگاه های اتوماتیک، عوارض حاصل از تزریق چربی را کاهش خواهند داد.


زمان بهبودی بعد از تزریق چربی به صورت


تزریق چربی نیز مانند هر روش زیبایی دیگر دوره نقاهت خود را دارد. ایجاد ورم و کبودی در صورت یکی از مهمترین عوارضی است که دور از انتظار نیست. با رعایت توصیه های پزشک و استراحت کافی، کبودی های صورت طی گذشت 1 هفته از بین خواهد رفت. در صورت وجود هرگونه ورم، این زمان نهایت 10 روز خواهد بود تا بهبودی کامل حاصل شود. در این مدت خوابیدن روی ناحیه مورد نظر، ماساژ و دستکاری پوست توصیه نمی شود. زیرا این اقدامات سبب جذب سریع تر چربی ها در بدن خواهند شد. 



  • تزریق چربی به باسن


    بدون شک باسن خوش فرم نقش بسیاری در زیبایی اندام افراد و جلب نگاه ها دارد. افرادی که دارای باسنی توپر هستند، هر نوع لباسی در اندام آنها خودنمایی خواهد کرد. امروزه به دلیل افزایش عمل های زیبایی، متقاضیان تزریق چربی به باسن در حال افزایش هستند.


    در گذشته لیفت از طریق جراحی و برش باسن صورت می گرفت. این روش به دلیل عوارض و دوران نقاهت طولانی مدت امروزه کمتر از پیش مورد استفاده می گیرد. زیرا با پیشرفت علم پزشکی و پیدایش راه های جدید تر مانند: تزریق چربی، لیفت باسن در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه خونریزی و عوارض قابل انجام است.


    همچنین با این روش چین و چروک های روی پوست باسن و افتادگی های آن نیز برطرف خواهد شد. در صورتی که افراد کلینیک رویان سلامت را جهت انجام روش های زیبایی انتخاب کنند با کمترین نگرانی روبرو خواهند شد. زیرا در این کلینیک کادری با تجربه و مهارت حضور دارند که کلیه روش های زیبایی را در زمان کوتاه و با پیشرفته ترین تجهیزات انجام می دهند. امکان مشاوره حضوری و آنلاین در تمامی طول روز برای افراد وجود دارد. در نتیجه این فرصت در اختیار همه قرار می گیرد تا به اندامی ایده آل دست پیدا کنند.



    چگونگی تزریق چربی به باسن


    تزریق چربی به بدن بخصوص باسن باید با دقت بالایی انجام شود. زیرا هر گونه تزریق اشتباه ممکن است خطرات بسیاری را برای افراد ایجاد کند. از این رو انتخاب بهترین پزشک متخصص پوست و زیبایی در این زمینه بی تاثیر نیست.


    از آنجایی که چربی از سایر اندام های فرد متقاضی برداشته می شود، در ابتدا باید ناحیه مورد نظر بی حس شود. به واسطه بی حسی نخاعی یا تزریق وریدی ماده بی حسی عملیات برداشت چربی صورت می گیرد. بدین طریق مراجعه کننده دردی حس نخواهد کرد. به واسطه دستگاه لیپوساکشن چربی های اضافی از ناحیه شکم، پهلو، ران و بازوها برداشته می شوند تا بعد از تصفیه، به وسیله سوزن های مخصوص به ناحیه باسن تزریق شوند.


     به دلیل برداشت چربی از اندام خود افراد احتمال جذب آن توسط بدن بسیار بالا است. از این رو جهت ماندگاری نتیجه و خوش فرم شدن باسن تزریق چربی به باسن باید در چند مرحله تکرار شود. به طور کلی در هر جلسه از پیوند تنها 30 درصد از چربی های تزریق شده باقی خواهند ماند. بنابراین تا مشاهده نتیجه نهایی و کاهش ورم به حدود سه ماه زمان نیاز است.


    مزایای تزریق چربی به باسن


    افزایش جذابیت در اندام تحتانی یکی از مهمترین عواملی است که افراد را به سمت جراحی های زیبایی سوق می دهد. به همین دلیل در چند سال گذشته شاهده افزایش متقاضیان در زمینه زیبایی و پیکرتراشی هستیم. تزریق چربی به باسن راهکاری بسیار نوین و مقرون به صرفه به شمار می رود تا از این طریق افراد به اندام ایده آل خود برسند. چربی ها علاوه بر باسن به سینه، ران، صورت و واژن نیز تزریق می شوند. به دلایل زیر افراد این روش زیبایی را نسبت به سایر روش های دیگر ترجیح می دهند.



    • تزریق چربی سبب خوش فرم تر شدن باسن می شود.

    • فرورفتگی های روی باسن از بین می رود.

    • امکان جا به جایی چربی از ناحیه ای به ناحیه دیگر وجود ندارد.

    • با چند بارتکرار تزریق، ماندگاری چربی ها در باسن افزایش پیدا می کند.

    • این روش غیرتهاجمی است و بدون بریدگی و خونریزی انجام می شود.

    • دوره نقاهت کوتاه مدتی دارد.

    • امکان ایجاد حساسیت پوستی به دلیل استفاده از سلول های چربی خود فرد وجود ندارد.

    • لیفت باسن و سفت شدن آن با این روش به راحتی انجام می شود.

    • هزینه های این روش زیبایی نسبت به پروتز و پرکننده های اسید هیالورونیک کمتر است.





  • تزریق بوتاکس


    بوتاکس یکی از قدیمی ترین روش های زیبایی است که مخاطبان خاص خود را دارد. از این رو همه ساله افراد بسیاری از تزریق بوتاکس به نواحی متفاوت بدن به خصوص صورت استفاده می کنند تا عیوب خود را بپوشانند. بوتاکس نوعی دارو جهت درمان بیماری هایی نظیر: تعریق بیش از حد، شب ادراری، افتادگی پلک، اختلالات عصبی، گرفتگی عضلات، میگرن و غیره نیز به شمار می رود.


    این ماده از سم بوتولینوم نوع A  تولید می شود و با فلج کردن موقتی عصب عضلات به کاهش فعالیت های آنها در زیر پوست کمک می کند. چروک های روی پوست به خصوص نواحی خط اخم و خطوط افقی پیشانی با این روش در کوتاه ترین زمان ممکن از بین می روند و چهره ای جوان و زیبا نمایش داده خواهد شد.


     بوتاکس باید با دقت و مهارت بالایی انجام شود تا عضلات مورد نظر را از حرکت باز دارد. از این رو هر گونه تزریق اشتباه ممکن است به افتادگی پلک، ابرو و نواحی دیگر صورت منجر شود. در کلینیک رویان سلامت تمامی نگرانی های افراد در این خصوص از بین می برد. زیرا پزشکان فوق حرفه ای و کادر درمانی متخصص در این مجموعه خدمات خود را با بهترین کیفیت و نتیجه ارائه می دهند.


    در این کلینیک بیمه نامه کتبی از سازمان بیمه به افراد تعلق می گیرد تا در صورت هرگونه اهمال در عمل های زیبایی، هزینه مورد نظر به مراجعه کننده برگشت داده شود.


    موارد مصرف بوتاکس


    همانطور که گفته شد بوتاکس علاوه بر مصارف زیبایی جنبه دارویی دارد و جهت درمان بیماری های متفاوت نیز به کار می رود. در حالت کلی موارد مصرف تزریق این ماده به صورت زیر عنوان می شود.


    1-زیباسازی صورت


    پزشکان زیبایی از تزریق بوتاکس جهت برطرف کردن موارد زیر استفاده می کنند.



    • از بین بردن چین و چروک های پوست صورت

    • درمان خط اخم و خطوط افقی پیشانی

    • کاهش چروک ها و افتادگی های پوست گردن

    • رفع افتادگی اطراف لب

    • از بین بردن افتادگی نوک بینی

    • درمان چروک های پنجه کلاغی اطراف چشم


    2-درمان بیماری ها



    • درمان بیماری های ناشی از اختلالات عصبی و مغزی

    • برطرف کردن گرفتگی عضلات

    • درمان تعریق غیر طبیعی بدن

    • درمان شب ادراری و بی اختیاری مثانه

    • برطرف کردن میگرن های مزمن و عصبی

    • درمان تیک یا پرش چشم

    • رفع افتادگی پلک ها


    مدت زمان ماندگاری بوتاکس


    یکی از رایج ترین سوالاتی که ذهن افراد را در مورد تزریق بوتاکس به خود مشغول می کند، مدت زمان ماندگاری آن است. همانطور که می دانید هر عمل زیبایی که به صورت تزریق انجام می شود، دارای دوره ای موقت است که بعد از اتمام آن فرد به حالت اولیه خود برمی گردد.





  • بنابراین تزریق های مکرر باید با نظر پزشک و در مدت زمان مشخص انجام شود تا جوان سازی ادامه یابد. ماندگاری بوتاکس مانند ژل ها و مواد پرکننده 4 تا 6 ماه است. البته این دوره به سن ، نوع چین و چروک و عمق ، نوع پوست و مراقبت نیز بستگی دارد. البته حداکثر ماندگاری این ماده روی پوست 6 ماه است.
    کلینیک رویان سلامت یک مرکز تخصصی برای تزریق بوتاکس است که پزشکان واجد شرایط در همه زمینه های زیبایی را گرد هم آورده است. مجوزها و مدارک معتبر این مجموعه بهمراه پزشکان متخصص این مجموعه را به یکی از بهترین مراکز جراحی زیبایی تبدیل کرده است.
    تزریق ژل لب
    لب های برجسته و زیبا در جوان سازی صورت به ویژه زیبایی آن نقش موثری دارند. امروزه داشتن لب های بزرگ نوعی مد است که در ایران با روش تزریق ژل شاهد آن هستیم. اگرچه زیبایی طبیعی و خدادادی یک نعمت است اما نمی توان اشتیاق به ظاهر زیباتر در همه مردم ، به ویژه زنان را انکار کرد.
    برخی از افراد به دلایل مختلف لب نازکی دارند که در زیبایی آنها تأثیر می گذارد. بنابراین ، روش های زیباسازی صورت ، به ویژه لب ها ، اعتماد به نفس آنها را افزایش می دهد. تزریق ژل لب یکی از مقرون به صرفه ترین و سریع ترین راه حل هایی است که در کمتر از چند ساعت افراد را به شکل لب دلخواه می رساند.
    ماندگاری ژل ها از 6 تا 9 ماه متغیر است و تزریق باید بعد از این مدت تکرار شود. ژل ها انواع مختلفی دارند و برای چندین مکعب به لب تزریق می شوند. انتخاب پزشکی متخصص در این زمینه از اولین نکاتی است که مردم باید به آن توجه کنند.
    از آنجا که تزریق ژل لب بسیار رایج شده است ، سالن های زیبایی ، کلینیک ها و بسیاری از مکان های دیگر بدون اجازه این کار را انجام می دهند. جراحی تزریق ژل ، اگر در یک مکان تخصصی مانند کلینیک رویان سلامت و زیر نظر متخصص پوست و زیبایی انجام نشود ، خطراتی مانند افتادگی لب ، واکنش های آلرژیک و عوارض طولانی مدت را ایجاد می کند.
    متخصصان پوست و زیبایی در کلینیک رویان سلامت با داشتن مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و تجهیزات پزشکی مدرن ، این عمل را با دقت بالا و بدون هیچ گونه عارضه ای انجام می دهند. بنابراین ، یافتن مکان مناسب یک مرحله ضروری برای تزریق ژل به لب است.





  • بنابراین تزریق های مکرر باید با نظر پزشک و در مدت زمان مشخص انجام شود تا جوان سازی ادامه یابد. ماندگاری بوتاکس مانند ژل ها و مواد پرکننده 4 تا 6 ماه است. البته این دوره به سن ، نوع چین و چروک و عمق ، نوع پوست و مراقبت نیز بستگی دارد. البته حداکثر ماندگاری این ماده روی پوست 6 ماه است.
    کلینیک رویان سلامت یک مرکز تخصصی برای تزریق بوتاکس است که پزشکان واجد شرایط در همه زمینه های زیبایی را گرد هم آورده است. مجوزها و مدارک معتبر این مجموعه بهمراه پزشکان متخصص این مجموعه را به یکی از بهترین مراکز جراحی زیبایی تبدیل کرده است.
    تزریق ژل لب
    لب های برجسته و زیبا در جوان سازی صورت به ویژه زیبایی آن نقش موثری دارند. امروزه داشتن لب های بزرگ نوعی مد است که در ایران با روش تزریق ژل شاهد آن هستیم. اگرچه زیبایی طبیعی و خدادادی یک نعمت است اما نمی توان اشتیاق به ظاهر زیباتر در همه مردم ، به ویژه زنان را انکار کرد.
    برخی از افراد به دلایل مختلف لب نازکی دارند که در زیبایی آنها تأثیر می گذارد. بنابراین ، روش های زیباسازی صورت ، به ویژه لب ها ، اعتماد به نفس آنها را افزایش می دهد. تزریق ژل لب یکی از مقرون به صرفه ترین و سریع ترین راه حل هایی است که در کمتر از چند ساعت افراد را به شکل لب دلخواه می رساند.
    ماندگاری ژل ها از 6 تا 9 ماه متغیر است و تزریق باید بعد از این مدت تکرار شود. ژل ها انواع مختلفی دارند و برای چندین مکعب به لب تزریق می شوند. انتخاب پزشکی متخصص در این زمینه از اولین نکاتی است که مردم باید به آن توجه کنند.
    از آنجا که تزریق ژل لب بسیار رایج شده است ، سالن های زیبایی ، کلینیک ها و بسیاری از مکان های دیگر بدون اجازه این کار را انجام می دهند. جراحی تزریق ژل ، اگر در یک مکان تخصصی مانند کلینیک رویان سلامت و زیر نظر متخصص پوست و زیبایی انجام نشود ، خطراتی مانند افتادگی لب ، واکنش های آلرژیک و عوارض طولانی مدت را ایجاد می کند.
    متخصصان پوست و زیبایی در کلینیک رویان سلامت با داشتن مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و تجهیزات پزشکی مدرن ، این عمل را با دقت بالا و بدون هیچ گونه عارضه ای انجام می دهند. بنابراین ، یافتن مکان مناسب یک مرحله ضروری برای تزریق ژل به لب است.