بهترین سقف کاذب کدام است ؟

 

بهترین سقف کاذب

همان گونه که می دانید ما امروز در این مقاله قرار است بهترین سقف کاذب را به شما معرفی کنیم. اما بهتر است قبل از این که به سراغ اصل مطلب برویم یک سری اطلاعات کلی در رابطه با سقف کاذب در اختیار شما قرار می دهیم پس با ما همراه باشید.  قطعا به خاطر دارید که در گذشته ی نه چندان دور اکثر سقف ها ساده بودند اما این روز ها شاهد سقف های فوق العاده شکیل و به روزی هستیم.  سقف های کاذب به سقف های اصلی و ساده ی قدیمی متصل می شوند. این سقف ها تنوع فوق العاده بالا و ظاهر خیلی لاکچری دارند. این روز ها اکثر خانه ها ،تالار ها، سالن های آمفی تئاتر و غیره از این سقف ها استفاده می کنند. یکی از مزیت های سقف کاذب این است که شما به راحتی می توانید سیم های برق را در این سقف ها مخفی کنید. لازم به ذکر است که این گونه سقف ها هزینه ی بسیار بالایی برای شما ندارند. در ادامه ی این مقاله به سایر ویژگی های این گونه سقف ها، انواع سقف ها، قیمت آن ها می پردازیم پس با ما همراه باشید.

انواع و اقسام سقف کاذب

از آن جایی که این روز ها برای اکثر ساختمان ها از این سقف ها استفاده می کنند طبیعی است که تولید کننده های این مدل سقف ها به فکر تنوع در مدل ها باشند. در این بخش به انواع و اقسام سقف کاذب می پردازیم و سپس انتخاب را به عهده ی خودتان می گذاریم که تعیین کنید بهترین سقف کاذب کدام است

  • سقف کاذب آی گلس
  • سقف کاذب مجازی
  • سقف کاذب کناف
  • سقف کاذب آلومینیومی
  • سقف کاذب چوبی
  • سقف کاذب گریلیوم
  • سقف کاذب ترکیبی
  • سقف کاذب طلقی
  • سقف کاذب شیشه ای
  • سقف کاذب آکوستیک
  • و غیره

هر کدام از این سقف ها برای یک سالن مخصوص طراحی شده اند که شما قبل از انتخاب حتما باید به یک سری نکات توجه کنید.

سقف های آلومینیومی،  گریلیوم و رابیتس

ما در این بخش و بخش های بعد به شما می گوییم که ویژگی هر کدام از این سقف ها چیست و شما ابتدا باید چک کنید که متناسب با چه ساختمانی سقف انتخاب کنید .  چنان چه برای یک منطقه با هوای مرطوب سقف می زنید بهترین انتخاب سقف آلومینیومی است. این سقف ها به عنوان یک عایق عمل می کنند و این قابلیت را دارند که مایل های رنگی بر روی آن ها نصب شود. این مدل سقف ها را می توان به شکل های مختلف درآورد و له ساختمان مورد نظر جلوه ی خاصی بخشید. سقف بعدی که قرار است در رابطه با آن صحبت کنیم سقف گریلیومی است. جنس این نوع سقف ها گاهی از آلیاژ و گاهی از آلومینیوم است. شایان به ذکر است که این نوع سقف ها زمانی که به سقف اصلی و پایه وصل می شوند مربع شکل هستند و این متصل شدن به کمک زنجیر و یا سیم مفتول اتفاق می افتد. اگر به دنبال یک سقف کاذب سبک و در عین حال زیبا هستید سقف های گریلیومی می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. نوع دیگری سقف کاذب به نام سقف رابیتس وجود دارد که نامی آشنا تر در بین مردم دارد این نوع سقف به این دلیل مورد استفاده ی مردم قرار می گیرد که طرح و شکل های متنوع تری از دیگر سقف ها می توان روی آن پیاده کرد. جنس این سقف ها گالوانیزه  می باشد و به صورت مسطح و  برجسته بر روی سقف اصلی خود را نشان می دهند. تنها باید به این نکته دقت کنید که این نوع سقف از دیگر سقف های ذکر شده سنگین تر می باشد.

سقف های طلقی،  آکوستیک و چوبی

سقف کاذب طلقی سبک ترین نوع سقف کاذب است که قیمت ارزان تری نسب به دیگر سقف ها دارد. باید خدمتتان عرض کنیم که این نوع سقف این قابلیت را دارند که نور خورشید را از خود عبور بدهند. قطعا در منازل قدیمی و یا حتی لاکچری سقف های چوبی را دیده اید. خانه های چوبی یکی از رویایی ترین خانه ها برای هر فرد با هر سبک سلیقه است. جنس این نوع سقف ها که مشخص است و قطعا میزان استقامت و معایب این نوع سقف ها برای همه ی ما آشکار است.  لازم است بدانید که یک نوع دیگر در بازار موجود است که ترکیبی از چند نوع سقف کاذب است البته نکته ی قابل توجه در این نوع سقف ها این است که این انواع مختلف باید یک تناسبی با یک دیگر داشته باشند و به کمک آهن به یک دیگر وصل می شوند.  سقف کاذب آکوستیک  برای سالن هایی مثل سالن کنسرت و کنفرانس طراحی شده اند زیرا به عنوان یک عایق صدا نیز عمل می کنند.  این سقف ها از پلاک،  چوب، مقوا و گچ تشکیل می شود.

سقف شیشه ای ، مجازی و آی گلس

سقف شیشه ای می تواند یک خانه ی رویایی به شما بدهد. این مدل سقف ها در رنگ های گوناگون طراحی می شوند و بیش تر جنبه ی تزیینی دارند. متاسفانه این نوع سقف ها یک عیبی دارند و آن این است که در زمان زلزله و چنین مشکلات طبیعی احتمال آسیب های جانی و مالی بالا تر می رود. لازم به ذکر است که سقف مجازی را با نام سقف مجازی آسمان نیز می شناسند حال متناسب با این تفاسیر این شما هستید که تعیین می کنید بهترین سقف کاذب کدام است .  اگر بخواهید در رابطه با قیمت این نوع سقف ها بپرسید باید خدمتتان عرض کنیم که قیمت این سقف ها به عوامل گوناگونی بستگی دارند.  بستگی دارد که شما چه نوع سقفی را انتخاب کنید و تا قصد داشته باشید این سقف ها را برای چند متر استفاده کنید. برای کسی اطلاعات بیش تر می توانید به سایت ما مراجعه کنید و با کارشناس های ما مشورت کنید و پس از انتخاب خود خرید خود را در سایت ثبت کنید.