با ما همراه باشید

اگر علاقهمند به برگزاری مراسم عقد در روف گاردن باشید، احتمالا میخواهید بدانید که هزینه سالن عقد فضای باز چقدر است و چه میزان هزینه باید سالن عقد خاطره اهواز بابت آن بپردازید. برای مثال ممکن است شما خودتان بخواهید گیفت های مراسمتان را آماده کرده و یا از قبل آن ها را از جای دیگر سفارش داده باشید، می توانید این بخش از منو سالن عقد را از انتخاب های خود حذف کنید. نکته: مجموعه مجلل و لاکچری شمس العماره توانایی ارائه تمامی خدمات و همچنین ایده هایی که عروس و داماد ها در سر دارند را به بهترین شکل ممکن دارد در نتیجه شما با خیالی راحت می توانید در نحوه برگزاری مراسم عقد خود تصمیم گیرنده باشید و هر ایده ای را که در سر دارید را با مشاورین باغ تالار مجلل شمس العماره در میان بگذارید تا به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

از امکانات و ویژگی های عمارت ایرانی می توان به سالن های عقد مجزا با دکوراسیون متفاوت، ورودی سرسبز و مجزا برای عروس و داماد، امکان برگزاری مراسم در محوطه باز، پارکینگ اختصاصی، پذیرایی کاملا حرفه ای و تشریفاتی، سفر خانه و محل بازی کودکان اشاره کرد. در ادامه به 4 روش اشاره شده است. در ادامه بیشتر با ویژگی های بی نظیر این مجموعه که سبب شده است به یکی از معروف ترین و محبوب ترین باغ تالار عروسی در کرج تبدیل شود اشاره خواهیم کرد. برخی سالن عقد در فضای باز کرج را انتخاب می کنند و برخی دیگر نیز طبق معمول ترجیح می دهند که یک سالن عقد سرپوشیده را برای مراسمشان انتخاب کنند.

از دیگر فواید انتخاب سالن عقد در فضای باز کرج این است که به دلیل دارا بودن دیزاینی طبیعی، تیم دیزاین کم تر از سالن های عقد سرپوشیده به دیزاین محیط می پردازند و همین امر سبب کاهش چشم گیر هزینه های مربوط به دیزاین خواهد شد. لوکیشن های جذاب از طرفی در تصویربرداری حرفه ای از عروس و داماد ها تاثیر بسزایی دارد بنابراین دیگر نیازی به هزینه ای اضافی جهت اجاره لوکیشن های مختلف برای تصویربرداری نیست؛ از طرفی دیگر نیز مهمان ها در فضایی دلنشین و چشم نواز حضور خواهند داشت و از لحظه به لحظه مراسمی که برگزار خواهید کرد لذت خواهند برد و این گونه مراسم عقدتان به یکی از خاطره انگیز ترین مراسم های زندگی شما و مهمان هایتان تبدیل خواهد شد.

اگر بخواهید سفره عقدتان با توجه به سلیقه شخصی شما طراحی شود می توانید از تیم دیزاین بخواهید که با توجه به هر آن چه که در ذهن دارید بهترین و لاکچری ترین سفره عقد را برایتان طراحی کنند. در باغ تالار شمس العماره انواع سفره های عقد لاکچری دیزاین و برپا می شود. سفره عقد نقره ای: تمام متعلقات این سفره عقد از نقره بوده و همین امر سبب شده است سفره عقد نقره ای به عنوان گران ترین و لاکچری ترین سفره های عقد به شمار برود. لازم به ذکر است که این امکان برای افراد فراهم آمده است که بتوانند غذا ها را با توجه به سلیقه خود به منویی که انتخاب کرده اند اضافه کنند و یا آن ها را از منو حذف کنند.