با كمك كمك ها و تقاضاها ، افراد غیرانتفاعی NS در زمستان امسال به دنبال كمك بیشتر هستند

با كم كردن كمك ها و تقاضا ، موسسات خیریه Nova Scotia در حال آماده سازی برای یك فصل دشوار جمع آوری پول برای تعطیلات در موج دوم بیماری همه گیر COVID-19 هستند.

پت بردشاو با شورای بخش جامعه نوا اسکوشیا گفت که شرکتهای غیرانتفاعی از ماه مارس ضربه مالی بزرگی را متحمل شده اند.

برادشاو گفت ، در یک نظرسنجی اخیر ، 40 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که کمک های مالی آنها در حال کاهش است ، در حالی که 58 درصد گفتند که درآمد خود را از دست داده اند زیرا به دلیل محدودیت های بهداشت عمومی نمی توانند به طور منظم رویدادهای جمع آوری کمک مالی را برگزار کنند.

در همین حال ، تعداد بیشتری از نوا اسکوشیایی ها در فصل تعطیلات به کمک نیاز دارند.

وی به رادیو CBC گفت: “همانطور که موج دوم را بر سر خود داریم و افراد بیشتری شغل خود را از دست می دهند و با اخراج و چالش روبرو می شوند ، هرچه می گذریم شدت و شدت آن بیشتر می شود.” خیابان اصلی در مصاحبه اخیر

لین مک کارون ، مدیر اجرایی United Way Cape Breton ، گفت که سازمان او با عصبانیت سعی در کمک به افرادی که فوری ترین نیازها را در طی همه گیر دارند ، دارد.

وی گفت که این به معنای تأمین بیش از 700،000 دلار به 51 سازمان از بهار است.

“درخواستها چهار برابر خواسته های من است ، بنابراین قابل توجه است. منظورم این است که برخی از این سازمانها واقعاً دست و پنجه نرم می کنند. لیست انتظارات در حال رشد است …. و بودجه کم است ، بنابراین کاملاً چالش برانگیز است. آنها به همه کمکها نیاز دارند. آنها می توانند دریافت کنند ، “او به رادیو CBC گفت کیپ اصلی برتون این هفته.

مدیر اجرایی لین مک کارون می گوید: United Way Cape Breton از بهار بیش از 700000 دلار به 51 سازمان داده است. (جورج مورتیمر / سی بی سی)

آخرین دور بودجه یونایتد وی کیپ برتون در پایان ماه اکتبر بسته شد. مک کارون گفت که این سازمان 459،000 دلار درخواست مالی و 122،000 $ برای خرج كردن داشته است.

دولت فدرال اوایل امسال به عنوان بخشی از برنامه یارانه دستمزد خود به خیریه ها کمک کرد اما این برای بسیاری از سازمان ها کافی نیست.

روشی متفاوت برای دادن

مک کارون نوا اسکاتلندی ها را تشویق می کند که اگر امسال امکان کمک مالی وجود ندارد ، روش های جدیدی برای ارائه پیدا کند.

“هر کاری که بتوانید از نظر مهربانی انجام دهید ، باعث می شود کسی احساس خوبی داشته باشد ، خواه با ناامیدی و عجله با او ادب کنید ، خواه یک کمک مالی باشد ، یا هر کاری که می توانید انجام دهید ،” او گفت.

مک کارون افزود: این کار می تواند به آسانی باز کردن درب کسی باشد که دارای بقالی مواد غذایی است.

سارا ناپیر ، مدیرعامل United Way Halifax ، گفت که او از افرادی که قبلاً برای کمک به آنها قدم گذاشته اند سپاسگزار است.

وی گفت: “ما واقعاً از جمع آوری کمک مالی که اتفاق می افتد سپاسگزاریم ، اما هیچ سوالی وجود ندارد که همه واقعاً برای ادامه کار خوبی که برای حفظ عادلانه کیفیت زندگی برای هرچه بیشتر مردم لازم است ، به سرمایه گذاری بیشتری نیاز دارند.” .

Mainstreet NS11:01دیوید دین از دانشکده الهیات آتلانتیک در مورد آنچه که وقتی می دهیم به دست می آوریم

دیوید دین ، ​​استادیار الهیات در دانشکده الهیات آتلانتیک ، با میزبان جف داگلاس در مورد اینکه چرا کمک به افراد کم بخت در واقع برای ما خوب است ، صحبت کرد. 11:01

ناپیر اظهار داشت: استرس حاصل از جمع آوری پول در چند ماه گذشته ، عوارض افرادی را در بخش غیرانتفاعی که مشتاق کمک به دیگران هستند ، وارد کرده است.

بردشاو گفت كه یك نفر تلاش برای ادامه روند COVID-19 را به زندگی در طوفان دوریان تشبیه كرد – اما به مدت هشت ماه.

بردشاو گفت: “در حالی که بارقه هایی از امید وجود دارد و آنها تمرکز کرده اند و با هم همکاری می کنند و در حال نوآوری هستند ، اما آنها خسته شده اند.”

“این افرادی که برای خدمت به جامعه بسیار سخت تلاش می کنند نیاز به یک انتخاب شخصی دارند. آنها نیاز به افزایش اجتماع دارند و می گویند” ما مراقبت می کنیم. ما حمایت می کنیم. “